AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #1 Skrevet 6. februar 2024 Vi har hatt sex en gang, men siden da har vi sextet mye og nå skal vi treffes igjen. Jeg kjenner allerede nå at jeg er nervøs, skal jeg si fra om dette på forhånd? Eller er det veldig turn off? Anonymkode: 03da4...485
megda Skrevet 6. februar 2024 #2 Skrevet 6. februar 2024 dersom man er ung kan en slik uttalelse være for moden for den andre fordi de også da føler seg tvunget til å avsløre sin egen nervøsitet som gjør at de heller tar avstand enn å komme nærmere deg emosjonelt.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #3 Skrevet 6. februar 2024 Ville ikke sagt det på forhånd men jeg ville sagt det når dere nærmet dere handlingen. Jeg slår et slag for åpenhet. Jeg har alltid vært rett frem i mine forhold, også når jeg var ung. Spill gidder jeg ikke. Jeg er den jeg er, er jeg nervøs sier jeg det er jeg lei meg sier jeg det. Jeg prøver å ikke være for pågående i starten, men ut over det spiler jeg aldri. Jeg sier det som det er, jeg er meg så de må også tåle meg. Anonymkode: 870e6...5b8
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #4 Skrevet 6. februar 2024 La være å ha sex til dere er godt kjent, og du ikke er nervøs lenger. Anonymkode: 0f3c6...1c2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #5 Skrevet 6. februar 2024 Det trenger jeg ikke å fortelle 😅 Anonymkode: 23605...9c8
ToMan Skrevet 6. februar 2024 #6 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): La være å ha sex til dere er godt kjent, og du ikke er nervøs lenger. Anonymkode: 0f3c6...1c2 Ikke umiddelbart enig i dette resonnementet. Tror man vil være noe nervøs under sex i starten uansett om man føler at man kjenner hverandre godt og venter med det. Starten av de seksuelle opplevelser sammen vil alltid være litt skummelt. Men også veldig spennende og herlig. Så til ts sitt spørsmål. Nei, jeg mener absolutt ikke at det vil være turn off å være ærlig på at man er litt nervøs. Det handler i mitt hode om at man viser den andre tillitt. Og tillitt og ærlighet er for meg noe av det vakreste og viktigste i et parforhold og en relasjon, og er i seg selv veldig turn on.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå