AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #1 Skrevet 6. februar 2024 Jeg har alltid vært tiltrekkende for mange, og mitt romantiske og seksuelle liv begrenser seg gjerne til engangstilfeller med dem. Det har aldri vært ulovlig, alltid over seksuell lavalder og samtykkende, men så klart er det veldig tabubelagt. Men, nå som jeg snart entrer 30-årene merker jeg en endring. For jeg har alltid sett en del yngre ut enn det jeg er, helt til nå. Jeg har alltid vært slank med former, men nå merker jeg at hele meg blir formløs. Jeg har alltid hatt ganske myk, "ung" hud, men nå kommer kvisene, arrene og solskader. Jeg kan ikke lenger bruker linser, og ser med en gang mye eldre ut med brillene. Hårveksten blir kraftigere, kroppslukten stram, og det føles som om jeg kommer i en 2. pubertet, eventuelt tidlig overgangsalder. Jeg har aldri vært redd for aldring eller hatt dårlig kroppslig bilde før nå. For med de synlige endringene har også tilbud fra mennene opphørt. Mange vil ikke prøve seg, som om det å bli synlig eldre gjør at mange kvier seg for å ta kontakt, som om de tror at jeg er uinteressert eller opptatt. Jeg er snart over den ideelle tiden å få barn, og, selv om jeg ikke vil ha barn, er det som om folk enser det. Alt annet uteblir. Ingen kjæreste, ingen barn, ingen venner og de jeg har er gift, har andre venner og samboere, noen har barn allerede. Jeg føler meg så lite attraktiv, så uønsket. Er det slik at all sex eller fremtidsutsikter til det og samliv opphører eller vil opphøre bare man bikker 30 eller mister sitt unge utseende? Jeg tror jo ikke det er tilfelle, men det føles ofte slik. Anonymkode: 87a74...5cb
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #2 Skrevet 6. februar 2024 Hvis du er fin i din sjel kommer det til å ordne seg med kone og barn. Hvis du mest var utseendet? Da er det over er jeg redd. Anonymkode: 608a5...0c7
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #3 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har alltid vært tiltrekkende for mange, og mitt romantiske og seksuelle liv begrenser seg gjerne til engangstilfeller med dem. Det har aldri vært ulovlig, alltid over seksuell lavalder og samtykkende, men så klart er det veldig tabubelagt. Men, nå som jeg snart entrer 30-årene merker jeg en endring. For jeg har alltid sett en del yngre ut enn det jeg er, helt til nå. Jeg har alltid vært slank med former, men nå merker jeg at hele meg blir formløs. Jeg har alltid hatt ganske myk, "ung" hud, men nå kommer kvisene, arrene og solskader. Jeg kan ikke lenger bruker linser, og ser med en gang mye eldre ut med brillene. Hårveksten blir kraftigere, kroppslukten stram, og det føles som om jeg kommer i en 2. pubertet, eventuelt tidlig overgangsalder. Jeg har aldri vært redd for aldring eller hatt dårlig kroppslig bilde før nå. For med de synlige endringene har også tilbud fra mennene opphørt. Mange vil ikke prøve seg, som om det å bli synlig eldre gjør at mange kvier seg for å ta kontakt, som om de tror at jeg er uinteressert eller opptatt. Jeg er snart over den ideelle tiden å få barn, og, selv om jeg ikke vil ha barn, er det som om folk enser det. Alt annet uteblir. Ingen kjæreste, ingen barn, ingen venner og de jeg har er gift, har andre venner og samboere, noen har barn allerede. Jeg føler meg så lite attraktiv, så uønsket. Er det slik at all sex eller fremtidsutsikter til det og samliv opphører eller vil opphøre bare man bikker 30 eller mister sitt unge utseende? Jeg tror jo ikke det er tilfelle, men det føles ofte slik. Anonymkode: 87a74...5cb Snart 40 og har fremdeles ingen problem med å snurre både 20,30 og 40åringer rundt fingen , både edru og full.. Muligens for jeg har former og ikke ett maleskrin i trynet. Anonymkode: 1083c...a3c 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #4 Skrevet 6. februar 2024 Hvis utseendet er det eneste du har, står du igjen med ingenting når utseendet falmer. Heldigvis har de fleste av oss mer å by på, så vi peaker ikke i 20årene. Føler du selv at verdien din ligger i hvordan du ser ut? Isåfall er det naturlig at andre også ser på deg på samme måte. Anonymkode: 7b85c...8c1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #5 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Snart 40 og har fremdeles ingen problem med å snurre både 20,30 og 40åringer rundt fingen , både edru og full.. Muligens for jeg har former og ikke ett maleskrin i trynet. Anonymkode: 1083c...a3c Dette sitter i stor grad i hodet, hvordan man er og sjarm. En middelaldrende kvinne som vet hvordan hun behandler menn er mer attraktiv enn en ung dame som kun lever på utseende Anonymkode: 265ed...f8d 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #6 Skrevet 6. februar 2024 Kanskje du må til legen? Vet ikke om dette er normalt eller ikke, kroppene våre varierer jo, men vi er rundt samme alder skulle tro jeg var i en lignende fase. Ting skjer med meg, men ikke det du skriver. Er også redd for å ikke møte noen igjen, men ser på andre kvinner at de ikke mister muligheten til å møte noen og livet virker rimelig normalt for dem. Men om noen opplever unormalt mye oppmerksomhet, så vil det kanskje oppleves mer om det blir mindre? Jeg har levd veldig usosialt og i forhold og søker ikke menn, så har aldri opplevd det potensialet 20 årene kunne blitt, å dermed er det ingenting å sammenligne med senere. For deg er det anderledes. Mamma har fortalt meg at hun fikk mye mer oppmerksomhet i 30 årene, men hva hun gjorde i 20 årene sammenlignet med deg vet jeg ikke. Vet at formen vår kan endre seg, men uten livstilsendring eller graviditet? Kanskje? Ta de gode minnene for gode, en tur til legen for det med linser også, er ikke det rart å ikke kunne bruke dem sånn plutserlig? Er ikke aldersgrense på det?? Åsså håper jeg forholdet ditt til degselv vil bedre seg med tiden og du får grublet og kjennt på nye erfaringer 😊 Det er stress å bli 30 for de fleste av oss, men livet er ikke over og heller ikke livet med menn. Anonymkode: afc83...391
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #7 Skrevet 6. februar 2024 Haha, hilsen Kurt, 44 Anonymkode: 0fde5...48c 6
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #8 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Snart 40 og har fremdeles ingen problem med å snurre både 20,30 og 40åringer rundt fingen , både edru og full.. Muligens for jeg har former og ikke ett maleskrin i trynet. Anonymkode: 1083c...a3c Har forsovet det samme. Bruker ikke sminke Anonymkode: 87a74...5cb
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #9 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg har alltid vært tiltrekkende for mange, og mitt romantiske og seksuelle liv begrenser seg gjerne til engangstilfeller med dem. Det har aldri vært ulovlig, alltid over seksuell lavalder og samtykkende, men så klart er det veldig tabubelagt. Men, nå som jeg snart entrer 30-årene merker jeg en endring. For jeg har alltid sett en del yngre ut enn det jeg er, helt til nå. Jeg har alltid vært slank med former, men nå merker jeg at hele meg blir formløs. Jeg har alltid hatt ganske myk, "ung" hud, men nå kommer kvisene, arrene og solskader. Jeg kan ikke lenger bruker linser, og ser med en gang mye eldre ut med brillene. Hårveksten blir kraftigere, kroppslukten stram, og det føles som om jeg kommer i en 2. pubertet, eventuelt tidlig overgangsalder. Jeg har aldri vært redd for aldring eller hatt dårlig kroppslig bilde før nå. For med de synlige endringene har også tilbud fra mennene opphørt. Mange vil ikke prøve seg, som om det å bli synlig eldre gjør at mange kvier seg for å ta kontakt, som om de tror at jeg er uinteressert eller opptatt. Jeg er snart over den ideelle tiden å få barn, og, selv om jeg ikke vil ha barn, er det som om folk enser det. Alt annet uteblir. Ingen kjæreste, ingen barn, ingen venner og de jeg har er gift, har andre venner og samboere, noen har barn allerede. Jeg føler meg så lite attraktiv, så uønsket. Er det slik at all sex eller fremtidsutsikter til det og samliv opphører eller vil opphøre bare man bikker 30 eller mister sitt unge utseende? Jeg tror jo ikke det er tilfelle, men det føles ofte slik. Anonymkode: 87a74...5cb Ja, dette er sikkert skrevet av en kvinne 🙄 Anonymkode: 2a507...0e1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #11 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Hvis du er fin i din sjel kommer det til å ordne seg med kone og barn. Hvis du mest var utseendet? Da er det over er jeg redd. Anonymkode: 608a5...0c7 Nei vettuhva utseendet er ikke over. Vet om flere mennesker som blir vakrere med alderen, både menn og kvinner. De steller seg og vet bedre hva som kler dem. Har du ikke barn enda er det enda god tid til å stramme seg opp Anonymkode: ae9bb...bdb
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #12 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, dette er sikkert skrevet av en kvinne 🙄 Anonymkode: 2a507...0e1 TS her. Ja, er kvinne. Anonymkode: 87a74...5cb
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #13 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): TS her. Ja, er kvinne. Anonymkode: 87a74...5cb Du ordlegger deg definitivt ikke som en kvinne i tjueårene. Problematikken er også litt søkt. Anonymkode: 64340...e40
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #14 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hårveksten blir kraftigere, kroppslukten stram, og det føles som om jeg kommer i en 2. pubertet, eventuelt tidlig overgangsalder. Dette høres ikke helt normalt ut, vært hos lege og sjekket deg? Pcos, har du hørt om det? Anonymkode: 72783...989 1
carlberner1 Skrevet 6. februar 2024 #15 Skrevet 6. februar 2024 Merker meg at ikke er den eneste som lurer på kjønn til anonyme skribenter Her kunne maskinlæring kanskje hatt noe for seg i å anslå kjønn ut fra måten maskinen det skrives på håndteres: hastighet, rytme, musebevegelser (..) og sånt. Mann/hankjønn her om noen lurer. Og for resten interessert i damer, ikke minst de som forsyner seg og viser at de liker det. Måten man er på betyr uendelig mye mer enn hvordan man ser ut og hvor mange år man er. Et vinnende vesen kan vinne ytterligere på mange områder, men vesenet er avgjørende, resten er "pynt". Et tips: dra proppene ut av ørene, øynene opp av telefonen og prøv en sjelden gang et smil til omgivelsene.
Sander33 Skrevet 6. februar 2024 #16 Skrevet 6. februar 2024 Ta en dusj, ta på linser, treningstøy og invester i å bedre kroppen din sin evne til å forføre. Samme tips til kvinner og menn. fit før 40 protip: en forførende kropp alene ikke nok? Da må du være flink med folk istedet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå