AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #1 Skrevet 6. februar 2024 Er mange på markedet! Vil gjerne ha noe litt kinky men ikke for kinky. Må ikke være gørr kjedelig heller. Gjerne spørsmål om hvem vil du ligge med ? hva er din fantasi i sengen? +++ Prøve nye ting, slikking, suging osv. Takk! Anonymkode: 4477c...e6c
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #3 Skrevet 7. februar 2024 Har bestilt disse som en gave til partneren og meg selv, men vet ikke enda om det blir noe suksess. https://www.coolstuff.no/interesser/sex-romantikk/sex-kjarlighetsspill/a-year-of-sex-pid-6032 Anonymkode: f8e47...208
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #4 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 7.2.2024 den 8.28): Har bestilt disse som en gave til partneren og meg selv, men vet ikke enda om det blir noe suksess. https://www.coolstuff.no/interesser/sex-romantikk/sex-kjarlighetsspill/a-year-of-sex-pid-6032 Anonymkode: f8e47...208 Tusen takk for tips! Anonymkode: 4477c...e6c
Irak Skrevet 8. februar 2024 #5 Skrevet 8. februar 2024 Kan like fantasier der jeg kan få lov å være litt slutty og dristig..... Er jo sexy det 👌. Så gjerne en blanding av å få bestemme og bare bli tatt... Liker at rollene byttes litt på underveis og i forhold til det som tenner.... Litt rå sex egentlig passer jo her da.. Doggy style og skikkelig dirty talking 👌 Hot, hot hot 🔥🔥🔥
Bamseklemmer Skrevet 9. februar 2024 #6 Skrevet 9. februar 2024 (endret) Mens jeg var i forhold eller med venninner hadde vi ofte et veddemål.. Vi onanerte hverandre og den som kom først måtte vaske huset😂 så jeg har en vasket er del hus opp gjennom årene, men jeg lot meg jo tape for å være grei noen ganger også🥰 Endret 9. februar 2024 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #7 Skrevet 10. februar 2024 Bamseklemmer skrev (11 timer siden): Mens jeg var i forhold eller med venninner hadde vi ofte et veddemål.. Vi onanerte hverandre og den som kom først måtte vaske huset😂 så jeg har en vasket er del hus opp gjennom årene, men jeg lot meg jo tape for å være grei noen ganger også🥰 Så snill du er. Var dette med hun du slikket i 3-4 timer eller hun på 68 år? Eller de andre venninne til moren din? Du har vel liret av deg noen stories der og? Anonymkode: 7bff6...d04 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå