AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #1 Del Skrevet 6. februar 2024 Når jeg bruker HBO-appen og spiller av noe i lite vindu er lyset helt ok. Så snart jeg går over i full screen modus, blir appen merkbart mørkere. Er det noen andre som opplever dette? Jeg har googlet litt, og da kommer det kun opp typ «oppdater appen, oppdater telefonen» etc. Alt er oppdatert, så det har ingenting med det å gjøre. Finnes det en quick-fix? Anonymkode: e65ce...617 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Luna Skrevet 6. februar 2024 #2 Del Skrevet 6. februar 2024 Ja, det skjer her og! Jeg har dog ikke oppdatert telefonen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #3 Del Skrevet 6. februar 2024 Det er en bug, skjer meg og noen ganger. jeg pleier å avslutte appen og starte igjen når det skjer Anonymkode: a35f3...f1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #4 Del Skrevet 6. februar 2024 Jeg har avslutta appen gjentatte ganger, men det hjelper ikke. Sykt irriterende! Det ender med at jeg skrur opp lyset på skjermen, og når jeg da går ut blir jeg jo blendet. Anonymkode: e65ce...617 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå