Molly 4.5 år Skrevet 6. februar 2024 #1 Skrevet 6. februar 2024 Gikk 12 dager på progynova og måtte bare gi meg. Kvalm konstant , svimmel og deprimert/grinete . Begynte igår på estradot plaster. Er det noen her som har erfaringer med den typen. Skulle vist være bedre med plaster enn tabletter. 48 år , hetetokter, bader i svette om natta , trist, deprimert, grinete , fryser og svetter om hverandre. Angst sliter jeg med fra før og tablettene trigget angsten min. Håper inderlig ikke plasteret gjør det. 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #2 Skrevet 6. februar 2024 Jeg bruker plaster og merker endring på symptomene. Ingen kvalme på noen måte. Jeg slet med hetetokter, hjertebank, og veldig tørre slimhinner i skjeden. Litt smådetaljer, om en skal si det på den måte, ikke noe alvorlig, men merket at jeg var mer lei meg uten at jeg skjønte hvorfor. Når det er sagt.. Det er tidvis mangel på plaster, og jeg var uten plaster i en mnd, og det tok ca en uke før alle plagene var tilbake. Helt grusomt! Og da må en liksom starte forfra igjen når de endelig var å få tak i igjen. Det tar alt fra 1-3 uker før det er full virkning, og en kan måtte gå enten opp eller ned på styrken etter en stund. Jeg måtte opp en styrke etter et halvt år, da symptomene ikke var helt borte (eller rettere sagt plagsomme enda). Hvilken styrke har du fått utskrevet? Anonymkode: cc4be...ccb
Molly 4.5 år Skrevet 6. februar 2024 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2024 Har blitt satt på 37.5 men jeg fikk et tysk produkt som tilsvarer den norske siden det er mangel vare på plaster. Vi skulle starte på 37.5 og se ossen jeg tålte det og eventuelt øke
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #4 Skrevet 6. februar 2024 Molly 4.5 år skrev (1 time siden): Har blitt satt på 37.5 men jeg fikk et tysk produkt som tilsvarer den norske siden det er mangel vare på plaster. Vi skulle starte på 37.5 og se ossen jeg tålte det og eventuelt øke Ja, jeg startet også med den styrken, for så å gå opp til 50. Da jeg var uten plaster i en mnd, var også erstatningsplasterene utsolgt, så det var ingen alternativer. Men, Estradot er definitivt best, siden de gjerne er mindre størrelse på selve plasteret. Håper du tåler plaster, for det er virkelig verdt det om du gjør det. Lykke til! Anonymkode: cc4be...ccb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå