Gå til innhold

Trenger tinderhjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en del år siden jeg var der sist og husker visst ingenting over hvordan dette fungerer. Jeg gikk ut fra at det grønne hjertet var det samme som å sveipe (husker aldri hvilken vei dette sveipegreiene er og livredd for å gjøre motsattav det jeg prøver på, derfor jeg brukte hjertet). Men jeg finner ikke ut hvor man finner den profilen man ga grønt hjerte på? Og, hva betyr det, det er visst ikke det samme som sveip likevel, kan noen forklare?

(Og ja, jeg har prøvd å google masse, men får alltid svar på det motsatte av det jeg spør om.)

Anonymkode: 4e08a...3fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grønt hjerte er "like/sveip". Du kan se hvem du har likt iløpet av det siste døgnet på samme sted du ser liker, bare gå opp på den midterste fanen der det står "sendte".

Skrevet

Det gjør ingenting om du sveiper feil vei og dermed potensielt får en match. Du skriver bare at du sveipet feil vei. Du sveiper ved å dra profilen vekk for å se neste profil. Trykker du på hjerte betyr det at du liker den personen. Har den personen også likt deg så blir dere en match.  Hvis dere er en match kommer profilen frem i inboksen din. Der ser du alle matchene dine og kan kontakte dem.  Blir dere ikke match forsvinner profilen frem til hen kanskje restarter Tinder slik at hen får se alle en gang til. 

Anonymkode: 74dfb...c7e

Skrevet
wandagirl skrev (Akkurat nå):

Grønt hjerte er "like/sveip". Du kan se hvem du har likt iløpet av det siste døgnet på samme sted du ser liker, bare gå opp på den midterste fanen der det står "sendte".

Er du sikker? Jeg trodde man kun fikk se de hvor begge hadde likt hverandre.  Når man trykker på hjerte liker man noen.  Sveipe gjør man når man på en måte drar profilen bakover eller fremover. 

Skrevet

Ok, jeg klarte å finne den ene profilen jeg har likt. 

Betyr det da at like(hjrte) og swipe er akkurat det samme, bare utført på to forskjellige måter?

Anonymkode: 4e08a...3fb

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er du sikker? Jeg trodde man kun fikk se de hvor begge hadde likt hverandre.  Når man trykker på hjerte liker man noen.  Sveipe gjør man når man på en måte drar profilen bakover eller fremover. 

Høyresveip er like og venstresveip er liker ikke. 
Men jeg får sett de jeg har likt siste døgnet. 

Skrevet

Hjerte = liker 

Kryss = ikke liker

Stjerne = liker masse (super like) 

Sveipe mot høyre = liker 

Sveipe mot venstre = liker ikke 

Sveipe opp = liker masse (super like) 

På neste side får du se masse uklare bilder av de som har høyresveipet (likt) på deg. 

Under fanen "likes du har gitt"  finner du de du har høyresveipet på de siste 24t

Hvis begge har likt hverandre får du se hvem det er på chatte-siden, som en "match". Da er det bare å chatte i vei. 

Hvis du betaler, får du:

Mulighet til å se hvem som har likt deg før du har likt dem. Istedet for masse uklare bilder. 

Angrefunkjon (angre siste handling) 

Anonymkode: 21401...649

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...