AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #1 Skrevet 6. februar 2024 Jeg søker etter en privat, kristen barneskole med høye faglige resultater, godt læringsmiljø og små klasser. Gjerne med ekstra fokus på kreativitet, naturfag og teknikk. Noen som har kunnskap om dette? Anonymkode: bf9ee...513
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #2 Skrevet 6. februar 2024 Elihuskolen i Tønsberg vet også om en i Hønefoss, men kommer ikke på navnet i farten Anonymkode: 216c5...440
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #3 Skrevet 6. februar 2024 Det er mange gode skoler, men dette blir uansett en subjektiv oppfatning av egne erfaringer og interesser. Det som er riktig for en, blir ikke nødvendigvis riktig for en annen. Jeg har erfaring med OKS - Skedsmo, som ble feil for oss av ulike grunner og Hoppensprett Brårud/Jessheim. Sistnevnte ble riktig valg for oss, men ikke alle andre jeg har møtt, har vært like fornøyd som det vi er. Anonymkode: 126c3...3d9
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #5 Skrevet 6. februar 2024 Danielsen er veldig bra 😄 Ellers er også Bergen Kristne Grunnskole bra. Alt kommer vel an på hvor i landet man er. Dette er i Bergen da. Anonymkode: 8d01e...6dc
Zeezrom Skrevet 6. februar 2024 #6 Skrevet 6. februar 2024 Er tidligere elev fra Tyrifjord, men da på VGS. Jeg er ikke selv adventist (skolen er eid av syvendedags-adventistkirken), men trivdes veldig godt på skolen og opplevde å få veldig god oppfølging av lærerne der. Kjenner også til OKS og vet at mange opplever det som et godt alternativ for elever som ikke passer inn på ordinær skole. Lørenskog friskole ligger også i området og jeg kjenner til en elev der som trives veldig godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå