Gå til innhold

Våt og friksjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Takk for svar! Godt å høre at andre også føler på det her! Og at mye av det kanskje sitte i usikkerhet og i hode. Nå er jeg kanskje over snittet yr av meg og må i perioder bruke innlegg- som i seg selv kanskje er litt voldsomt.. men må sikkert jobbe mer med knipeøvelsene og finne et bedre teknikk.

Anonymkode: e1e04...af2

Det meste sitter nok i hodet. Hos meg endret det seg etter at jeg begynte å gi faen i hva hodet mente om den saken. Ingen hadde jo klaget, så konkluderte med at jeg neppe var vid likevel. Det var heller ingen som klaget på at jeg var for våt, og heller ikke noen som hadde slitt med å få orgasme (heller tvert imot, men det tilskriver jeg egoisme)så da bestemte jeg meg for å eie det i stedet for å tenke på det som en negativ ting. 

Men jobb litt med kniping og teknikker, og legg bort den der tanken om får vid og for våt. Du er perfekt!

Anonymkode: 455b4...075

• Hjerte 1
Skrevet

At en dame er for våt har aldri vært noe problem for min del, synes faktisk det er veldig opphissende.

Og når det gjelder sex så er den mentale stimulien like viktig som den fysiske, om ikke viktigere. Og når jeg er sammen med en dame som er spesiellt våt, så føler jeg meg priviligert, tenker at hun har veldig lyst på meg og fitta formelig renner over av kåtskap. Ingen fomling eller problemer med å få den inn, bare å sikte mellom beina så sklir den inn, selv om du ikke skulle treffe akkurat rett i åpningen. Den mentale stimulien kombinert med den ømme behandlingen pikken får av de glatte og myke skjedeveggene er bare fantastisk, for min del deiligere enn en halvtørr skjede som demper mye av den mentale stimulien, så ekstra våte damer gjør det for min del.

Anonymkode: c746b...73e

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Må bare spørr siden du nevner det, er det fordi hun er plaskvåt du ikke kommer så ofte? Eller «er det bare slik» for din del? 
og hva med eksen din? Var det slik med henne også?

Det er bare slik, og jeg kan ikke direkte si når det oppsto. Jeg kom ikke lett av mine aller første samleier, men jeg vet at det ble vanskeligere etter en runde på antidepressiva, for noen år siden.  Med eksen var det et langvarig forhold, med bra, og ikke så bra. Hun likte ikke lange samleier, og jeg stresset gjerne for å komme, fordi jeg visste det kunne bli uker til neste gang. Med nåværende kan jeg bare slutte, fordi jeg vet at vi fortsetter i morgen. Det ligger absolutt hos meg, for jeg har samme problemet analt og oralt. Kommer jeg annenhver gang, så er vi fornøyde begge to. 

Anonymkode: 206b4...8d3

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Vagina blir mer blodfylt og dermed trangere om klitoris har fått «dyp» stimuli feks ved bruk av womanizer eller langt forspill med tunge og fingre (kanskje så lenge som en time). Overflate stimuli med bullet vibrator, selv med orgasme gir ikke like blodfylt vagina. Dette er min erfaring 

Endret av Tent
  • Nyttig 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (17 timer siden):

Det er ingen myte.. Det kommer av menn som har klagd så mye, at kvinnen er blitt usikker. Så det er nok menn som har ødelagt sexlivet til mange kvinner💔

Du fremstår som en white knight..  Du vet like godt som alle andre at det finnes vaginaer OG peniser i alle varianter. 

Ja det finnes teknikker og andre ting man kan gjøre hvis man ikke matcher, men for noen kan det bli et problem. Hun jeg var med hadde alltid slitt med at hun følte seg for vid og ikke kjente noe særlig under samleie med menn, så hun foretrakk andre måter å ha sex på enn samleie. 

Det å bagattelisere de kvinnene som har dette som et problem hjelper jo ingen. 

Anonymkode: 7dd54...849

• Liker 2
Skrevet
Hannah80 skrev (18 timer siden):

Det er ikke en myte nei. Noen kvinner har problemer med at vagina er for vid, og for mange så går det ut over sexlivet. 

Hahaha, for noe tøys. En skjedekanal er skapt for å strekkes ut. Og den spretter rett tilbake. Ingen normal skjede er for vid for en gjennomsnittspenis. Men du har kanskje en veldig liten en? 

Sjekk ut tampongstørrelser. De setter seg fint fast i skjeden og er omtrent som en kvinnelig lillefinger i omkrets. 

Anonymkode: 2142c...02d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hahaha, for noe tøys. En skjedekanal er skapt for å strekkes ut. Og den spretter rett tilbake. Ingen normal skjede er for vid for en gjennomsnittspenis. Men du har kanskje en veldig liten en? 

Sjekk ut tampongstørrelser. De setter seg fint fast i skjeden og er omtrent som en kvinnelig lillefinger i omkrets. 

Du kniver i toppen, om meningsløst innhold, sammen med porene til bamse. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det meste sitter nok i hodet. Hos meg endret det seg etter at jeg begynte å gi faen i hva hodet mente om den saken. Ingen hadde jo klaget, så konkluderte med at jeg neppe var vid likevel. Det var heller ingen som klaget på at jeg var for våt, og heller ikke noen som hadde slitt med å få orgasme (heller tvert imot, men det tilskriver jeg egoisme)så da bestemte jeg meg for å eie det i stedet for å tenke på det som en negativ ting. 

Men jobb litt med kniping og teknikker, og legg bort den der tanken om får vid og for våt. Du er perfekt!

Anonymkode: 455b4...075

Ja nei har ikke hatt noen klager jeg heller, så er kok riktig det du sier om at mye sitter i hode. Men tankene går alikevel fort dit når det er sjeldent han kommer inni meg. Jeg får jobbe med med meg selv på alle plan fremover så får jeg bare eie det som du sier😄

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

At en dame er for våt har aldri vært noe problem for min del, synes faktisk det er veldig opphissende.

Og når det gjelder sex så er den mentale stimulien like viktig som den fysiske, om ikke viktigere. Og når jeg er sammen med en dame som er spesiellt våt, så føler jeg meg priviligert, tenker at hun har veldig lyst på meg og fitta formelig renner over av kåtskap. Ingen fomling eller problemer med å få den inn, bare å sikte mellom beina så sklir den inn, selv om du ikke skulle treffe akkurat rett i åpningen. Den mentale stimulien kombinert med den ømme behandlingen pikken får av de glatte og myke skjedeveggene er bare fantastisk, for min del deiligere enn en halvtørr skjede som demper mye av den mentale stimulien, så ekstra våte damer gjør det for min del.

Godt å høre du ikke har opplevd noe problem med dette, heller motsatt virker det som! 
Liker uttrykket «renner over av kåtskap» for akkurat slik føles det😄 

men ja det er jo som du skriver, det er jo fordi jeg har så lyst på han at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Skulle tro jeg var tenåring igjen! 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er bare slik, og jeg kan ikke direkte si når det oppsto. Jeg kom ikke lett av mine aller første samleier, men jeg vet at det ble vanskeligere etter en runde på antidepressiva, for noen år siden.  Med eksen var det et langvarig forhold, med bra, og ikke så bra. Hun likte ikke lange samleier, og jeg stresset gjerne for å komme, fordi jeg visste det kunne bli uker til neste gang. Med nåværende kan jeg bare slutte, fordi jeg vet at vi fortsetter i morgen. Det ligger absolutt hos meg, for jeg har samme problemet analt og oralt. Kommer jeg annenhver gang, så er vi fornøyde begge to. 

Alle er jo forskjellig så alt er jo like naturlig, men veldig synd kanskje for din (og andre) del at antidepressiva gir såpass varige ettervirkninger. 
Hørtes ikke ut som det var en bra situasjon med eksen hvertfall! Sex skal ikke være stress så enda godt du har funnet ei du passe bedre sammen med🙌🏻

Takk for innspill!

Skrevet

Alle ekspsperter er enige om at en vagina varierer i like stor grad som menn sin penis på både vidde,lengde og elastitet. Det er jo ganske logisk i grunn. Vært med damer som hadde kort skjede og vid, kort skjede og trang, lang skjede og trang, lang og vid osv.

Det er ingen fasit. Noen er mere elastiske og er mere åpen der nede spessielt når de blir våt. Tamponger kommer også i forskjellige størrelser og de svulmer jo opp inni der. Ingen er jo vide hvis de ikke er opphisset og står med bena samlet. 

De som dobbelfistes på daglig basis er langt videre enn de som er jomfru eller bare hatt gjennomsnittlig penis inni seg osv. 

Men for min del så er det sånn at hvis hun klarer å trigge hjernen og fantasien min så blir det bra uansett uavhengi av friksjon. Man må også bare være litt kreativ i sengen.

Anonymkode: 7dd54...849

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Godt å høre du ikke har opplevd noe problem med dette, heller motsatt virker det som! 
Liker uttrykket «renner over av kåtskap» for akkurat slik føles det😄 

men ja det er jo som du skriver, det er jo fordi jeg har så lyst på han at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Skulle tro jeg var tenåring igjen! 

Ja hvem vet, kanskje partneren din en dag klarer å finne mental stimuli i hvorfor du er så våt. Du sier jo det selv, det er for du har så lyst på han, det må jo være en opphissende tanke for han at hver dråpe viser ditt begjær. Men det krever at man klarer å koble på hodet for mental nytelse og ikke bare fokuserer på det fysiske. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja nei har ikke hatt noen klager jeg heller, så er kok riktig det du sier om at mye sitter i hode. Men tankene går alikevel fort dit når det er sjeldent han kommer inni meg. Jeg får jobbe med med meg selv på alle plan fremover så får jeg bare eie det som du sier😄

Er han engstelig for å gjøre deg gravid kanskje?

Anonymkode: 2069c...071

Skrevet
Bamseklemmer skrev (23 timer siden):

Det er ingen myte.. Det kommer av menn som har klagd så mye, at kvinnen er blitt usikker. Så det er nok menn som har ødelagt sexlivet til mange kvinner💔

Bamseklemmer skrev (23 timer siden):

Det skal forbausende lite til for at strengen (frenulumet) mitt, gnikkes mot "noe" i vaginaen.. Oooy, det merkes godt🥰.. og er det plass for et par fingre, kan jeg massere G-punktet samtidig. Det tenner meg såpass de godlydene hun lager at jeg kan komme av det, så jeg må være forsiktig. Men det er ikke farlig å komme for tidlig, hvis man har ei som deg.. Du får jo opp ereksjonen på et blunk😉Les litt om CAT-Position, jeg er sikker på at du blir inspireret. Det er ei skikkelig kosestilling, og store muligheter for knipe-orgasme👏

Haha, jo sex er jo gøy så lenge det varer, jeg vil helst ha det gøy hele tiden.. innimellom slagene, må man jo ha mat også😅

Btw.. hoftebevegelser, kniping er superhot.. da er du en sann elsker💙

Elsker dine svar her inne!👏🏻

og TS; jeg er enig med Bamseklemmer!

Med nåværende partner, så er jeg en ‘’super soaker’’🙈 😜 Av typen; Fingrene hans i meg, uansett hvor tørt det er, så kanskje max 30 sekunder etter så må håndkle byttes😜 Vi har måtte kjøpt tisselaken🙈🙈 Eller f…esaft laken som han kaller det, for å ikke ødelegge madrassen(Igjen)😅

Han har heller ikke den største penisen, og ja, det blir lite friksjon for oss begge, dette vet vi, og når han/jeg føler friksjonen blir for liten, så tørker vi, tar pause, som @Bamseklemmer nevner, så er vi i gang igjen😅🫠

Og jeg VET jeg ikke er ‘’vid’’.. 🤦‍♀️ Men når jeg er skikkelig kåt og våt, så er det heeeelt naturlig at friksjonen avtar💁‍♀️

Som han min sier da; Jeg har vært med damer som jeg har måtte ha analsex med, for å komme, for friksjonen var for liten, men med deg, så er det ofte enda mindre kanskje fysisk friksjon, men det har ingen ting å si, for du er freaky, og engasjert. 🙈😜

Hoftebevegelser, lyd, gi verbal bekreftelse, spanking, chocking, noe ‘’psykologisk maktkamp’’, edging, 😏, men viktigst for han min; at jeg gir han mye verbal bekreftelse underveis; ‘’Det føles så godt å kjenne pikken din inni meg’’ ‘’Stønningen din, gjør meg enda våtere’’ ‘’ Du treffer helt riktig’’ ‘’Jeg vil at du knuller meg som bare du kan’’ ‘’Jeg er bare din’’ 

Og spørsmål/instruksjoner gjør han min helt sinnsyk; 

‘’Se på meg når squirter på deg’’

’’Fortell meg hvor mye du elsker å kjenne hvor våt jeg blir av deg’’

Jeg er ganske erfaren med å være verbal, så jeg er komfortabel med det, (har en praise kink) 

Men å være verbal i sengen, spesiellt som kvinne, er ofte ett ganske stort pluss i boken😇😁😜

Anonymkode: 09dde...9ef

• Nyttig 1
Skrevet

Er han engstelig for å gjøre deg gravid kanskje?

Anonymkode: 2069c...071

Nei, ingen fare for graviditet her, så det er det hvertfall ikke😊 men kunne ha vært det!

Annonse
Skrevet

Med nåværende partner, så er jeg en ‘’super soaker’’🙈 😜 Av typen; Fingrene hans i meg, uansett hvor tørt det er, så kanskje max 30 sekunder etter så må håndkle byttes😜 Vi har måtte kjøpt tisselaken🙈🙈 Eller f…esaft laken som han kaller det, for å ikke ødelegge madrassen(Igjen)😅

Han har heller ikke den største penisen, og ja, det blir lite friksjon for oss begge, dette vet vi, og når han/jeg føler friksjonen blir for liten, så tørker vi, tar pause, som @Bamseklemmer nevner, så er vi i gang igjen😅🫠

Og jeg VET jeg ikke er ‘’vid’’.. 🤦‍♀️ Men når jeg er skikkelig kåt og våt, så er det heeeelt naturlig at friksjonen avtar💁‍♀️

Som han min sier da; Jeg har vært med damer som jeg har måtte ha analsex med, for å komme, for friksjonen var for liten, men med deg, så er det ofte enda mindre kanskje fysisk friksjon, men det har ingen ting å si, for du er freaky, og engasjert. 🙈😜

Hoftebevegelser, lyd, gi verbal bekreftelse, spanking, chocking, noe ‘’psykologisk maktkamp’’, edging, 😏, men viktigst for han min; at jeg gir han mye verbal bekreftelse underveis; ‘’Det føles så godt å kjenne pikken din inni meg’’ ‘’Stønningen din, gjør meg enda våtere’’ ‘’ Du treffer helt riktig’’ ‘’Jeg vil at du knuller meg som bare du kan’’ ‘’Jeg er bare din’’ 

Jeg er ganske erfaren med å være verbal, så jeg er komfortabel med det, (har en praise kink) 

Men å være verbal i sengen, spesiellt som kvinne, er ofte ett ganske stort pluss i boken😇😁😜

Virkelig ikke alene skjønner jeg! Men den laken løsningen var jo ikke dum da😄 

Ingen av oss er noe spesielt verbal i sengen, men det er jo en del lyder og bekreftelse på hva som er god. Personlig har jeg en litt sperre på slik type snakk under sex og det gir ikke meg noe spesielt, han er likens. 
Men alltid gøy å høre andres erfaring når det kommer til det litt for våte miljøet😄

Skrevet
Hannah80 skrev (På 6.2.2024 den 17.03):

Det er jo kvinner som feks har blitt vide etter fødselsskader osv. Noen velger også å operere seg, for å få tilbake sexlivet. ;)

Men, bamseklemmer har rett... 

Det handler ikke om vidhet, for når man er kåte blir man "vid" det som mangles er aktive muskler, for når du har sex, og du er med, så vil du aktivere muskulaturen din, har du god kontakt med vagina, vil det altså, gi gode sammentrekkninger i vagina, som da vil stramme til vagina. Men, dette er ikke heletiden mens man har sex. 

Kvinner som oppererer seg, de får musulaturen satt sammen, ganske likt som en bukplastikk. 

De, vil da ha enklere kontroll over de musklene igjen etter en slik operasjon. 

Jeg har holdt på å trent opp muskulatruren min nå, og når jeg er kåt og våt, så er det plass til mye inni meg, også når jeg var yngere, det som derimot er forskjeller, er at når jeg strammer til, så har jeg veldig mye mere kraft ihver tilstrammning, og jeg har kontroll over hele vagina, fra topp til tå. 

Når jeg slapper av, er det veldig åpent, når jeg strammer, , kjenner jeg det godt rundt en finger, og det både klmmer godt rundt, og suger finger inn. 

Anonymkode: f7928...315

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Og jeg elsker ditt!👏😜

Super soaker ja🥰 Det er mye positivt med det.. jeg elsker jo å slikke og svelge mye, for det er så fantastisk godt på smak.. og ikke minst gjør det meg sykt kåt.. så dette er min store glede og fordel🤗

Noen ser på dirty talk som kanskje uvanlig, snålt eller avtennende.. Men jeg ser på det som nyttig info underveis, eller en måte å utrykke begjær på.. Så det er også en fordel du kan smykke deg med..

"Åååh ja, bare kom inni meg du kjære" "Jaaa.. fortsett sånn, jeg kommer snart" "Åååh ja, dette var bra godt for deg ja kjære"🥰

Jeg har heller ikke den største.. 17L/16O.. Likevel har jeg aldri kjent på en for vid eller trang vagina i hele mitt liv.. og derfor fastholder jeg på at det er en myte og litt løgn😉

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Men, bamseklemmer har rett... 

Det handler ikke om vidhet, for når man er kåte blir man "vid" det som mangles er aktive muskler, for når du har sex, og du er med, så vil du aktivere muskulaturen din, har du god kontakt med vagina, vil det altså, gi gode sammentrekkninger i vagina, som da vil stramme til vagina. Men, dette er ikke heletiden mens man har sex.

Jeg liker det du skriver også.. og du skriver det med en forståelig måte😉👏"Vid" og våt henger absolutt sammen.. og jeg skal forklare det på en biologisk måte. De fleste kjenner kanskje ikke til platå 2 på kåthetsskalaen, den beskrives som "Nå er kvinnen klar til sex"

I opphisselsesfasen skjer det en rekke ting, men det tar litt tid naturligvis. Vaginaen rettes ut og blir ca 5-10 cm lengre.. Vaginaen fylles med forskjellige sekreter og væsker.. Vaginaen føles "vid" pga dette.. men samtidig blir vaginaåpningen litt trangere, pga erigerte klittarmer. Det er derfor viktig for begge, at forspillet blir tilstrekkelig nok for å komme til platå 2. Jo mindre man berører direkte stimuli av klitten, jo mere og fortere kåt blir en kvinne. Pirring og begjær av klok tålmodighet er et annet ord for dette..

Så kommer det litt mere useriøse svaret.. Jeg er ei skikkelig tålmodig terglus, og jeg elsker det pirrende delen i forspillet. Den gjør meg også mere kåt og utholdende.. Men jeg elsker å pirre kvinnen lenge, til hun blir litt småforbannet av å ikke bli pult.. eller at hun vrikker, og twister underlivet helt normalt av kåthet.. jeg pirrer litt til, nesten til hun klikker😇

"Dette er som å se sannheten i hvitøyet"❤️  ..for da vet jeg at hun er kommet i platå 2..

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kvinner som oppererer seg, de får musulaturen satt sammen, ganske likt som en bukplastikk. 

De, vil da ha enklere kontroll over de musklene igjen etter en slik operasjon. 

Jeg har holdt på å trent opp muskulatruren min nå, og når jeg er kåt og våt, så er det plass til mye inni meg, også når jeg var yngere, det som derimot er forskjeller, er at når jeg strammer til, så har jeg veldig mye mere kraft ihver tilstrammning, og jeg har kontroll over hele vagina, fra topp til tå. 

Når jeg slapper av, er det veldig åpent, når jeg strammer, , kjenner jeg det godt rundt en finger, og det både klmmer godt rundt, og suger finger inn. 

Mine dypeste medfølelse går til de som er uheldig pga av skader❤️ Men det finnes jo kirurger som er flinke på dette heldigvis..

Trening av bekkenbunn og prostata gir jo så mange andre helsemessige fordeler, så det er ikke bare for sexen skyld. Men det er selvfølgelig et stooort pluss i sexen😅 for begges fordel..  Det er derfor jeg blir så glad, for hver gang jeg hører en kvinne trener. Og det er også her en sammenheng mellom, sterke muskler og sterke orgasmer..

Å jo, jeg kjenner det godt rundt pikken og fingrene.. noen er jo så sterke, at det kjennes ut som hun prøver å klipe dem av😅Det er jo da CAT-position kommer til rette.. knipesex-orgasmer kan bli utrolig sterke og fuktige.. Å ha god motorikk og kontroll er så sexy🥰

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...