Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer egentlig på om det finnes noen norske sider hvor man kan selge fotbilder, eller hvor man kan finne de som er interesserte i å kjøpe brukt tøy. Jeg har tidligere solgt klær på finn der jeg har fått en dem DM's fra menn som vil kjøpe undertøy, men Finn.no slår tvert ned på det - om det blir skrevet om slike ting i innboksen der. Noen som har erfaring og tips her?

Jeg trenger ikke at troll og moralpolitiet kommenterer denne posten, vi lever i en sterkt trang økomoni, og jeg må finne en "side-gig" når min 8-16 lønning ikke strekker til :)

Anonymkode: 3de04...af4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd feetfinder?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du prøvd feetfinder?

Ja, for lenge siden, men den blir for universal, så man forsvinner liksom i mengden der. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hei!

Jeg lurer egentlig på om det finnes noen norske sider hvor man kan selge fotbilder, eller hvor man kan finne de som er interesserte i å kjøpe brukt tøy. Jeg har tidligere solgt klær på finn der jeg har fått en dem DM's fra menn som vil kjøpe undertøy, men Finn.no slår tvert ned på det - om det blir skrevet om slike ting i innboksen der. Noen som har erfaring og tips her?

Jeg trenger ikke at troll og moralpolitiet kommenterer denne posten, vi lever i en sterkt trang økomoni, og jeg må finne en "side-gig" når min 8-16 lønning ikke strekker til :)

Sitter de og følger med på innboksen vår?!
Har hatt lyst til å selge sokker der selv.

Anonymkode: 454c7...f10

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sitter de og følger med på innboksen vår?!
Har hatt lyst til å selge sokker der selv.

Anonymkode: 454c7...f10

Jepp, de følger med alt som blir skrevet! Jeg fikk advarsel om at jeg kom til å bli bannet fra finn.no om jeg fortsatte å skrive om kjøp og salg av brukt undertøy i private meldinger med andre brukere. 

Skrevet

OnlyFans?

Skrevet

nakentid.no er den siden som brukes nå. Der verifiserer du deg, du må gjøre det, for å kunne være godkjent selger.

Anonymkode: 6c1b1...5d6

Skrevet

Tror folk at det går an å lage en skikkelig AS og eget nettsted?

Det er jo lett å blande litt eteriske oljer med salt slik at de lukter og smaker brukt.

Kan tenke meg å ansette folk som kjøper og sprayer underboksene.

Hvilken næringskode er det liksom?

:skya:

Anonymkode: 40b30...793

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...