Gå til innhold

Funker det å være sammen med en partner som er veldig ulik en selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid ment at like barn leker best, men samtidig kan hverandres ulikheter gjøre at man balanserer hverandre på en fin måte?

Han er rolig, stille, stabil, trygg, kjedelig og veldig A4. Jeg er eventyrlysten, spontan, energisk, pratsom og initiativrik. Ærlighet og lojalitet er vi veldig like på og kommunikasjonen flyter, men så er det masse annet vi er ulike på. 

Noen som har partnere som er veldig ulike en selv? Hvordan går det?

Anonymkode: 78294...c76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på. Noe må man hvertfall være enige om. Noen forskjeller passer sammen på en god måte. Det er bare dere som vet hva som passer dere.

Skrevet

Vi er veldig ulike, noe som betyr at vi også gjør mye hver for oss. Han elsker å ta en tur på konsert og pub med venner, jeg blir med av og til. Jeg elsker storbyer, og reiser mye alene eller med venner. Han tar mer initiativ, jeg dilter etter. Vi gir hverandre mye rom til å gjøre egne ting.

Vi har samme grunnleggende verdier, samme syn på økonomi, barneoppdragelse osv. God kommunikasjon. Sjelden grunn til konflikt.

Anonymkode: 02919...5aa

Skrevet

Jeg vet ikke. Alt jeg vet er at jeg tente på han. Noe så inni h%! :'# mye også. Så derfor ble vi kjærester. Etter 20 år tror jeg vel vi har blitt like på noe, men han er rett og slett en rar skrue. ❤️

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Viktigste er vel verdier, moraler, syn på oppdragelse etc. 

Jeg er ekstremt effektiv, hjernen går på speed, kan bable nonstop om ting jeg interesserer meg for/emner som engasjerer meg, greit temperament, til tider impulsiv, litt rotløs.

Typen er litt surrehode og sliter å se mer enn 3 dager frem i tid😅 Han er også en babler så vi kan prate i flere timer IRL og på tlf. Han har også bein i nesa og temperament, men som meg så er vi rasjonelle og prater og diskuterer ting, ikke kjeftete eller krangling.

Vi er veldig like på det meste utover det. Og det gjør at vi kommuniserer ekstremt godt og forstår hverandre. Vi har også samme kjærlighetsspråk. 

I tidligere forhold har det røket fordi vi var for ulike.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...