AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #1 Skrevet 6. februar 2024 Forloveden ville ikke besøke meg forleden da han var dårlig. Greit det.. sist gang han ikke kunne var han ute og gikk tur når han ringte og var dårlig. Så sa han jeg ringer deg kl 21. Jeg blir sur og skuffet når han sier han skal ringe kl 21 og jeg selv må minne han på det 21:30 .. for å få vite om han kommer i det hele tatt .. så sier han at han kommer til meg på dagen etter da jeg skulle ha fri den dagen. Hans forslag. Jeg handler inn og planlegger en god lunsj .. hører ingenting før langt utpå ettermiddagen .. er det lov å bli skuffet her? Han er pålogget sosiale medier i timesvis. Uansett klarer jeg å sende en melding eller to .. hva tenker dere her? Anonymkode: e9af4...dce 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #3 Skrevet 6. februar 2024 Hadde gitt meg. Anonymkode: 713f8...747 1
svartkatt Skrevet 6. februar 2024 #4 Skrevet 6. februar 2024 Hvorfor er dere forlovet? Burde bo sammen først.. men tror ikke det har noe for seg i dette tilfellet. 7 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #5 Skrevet 6. februar 2024 Han hadde jeg ikke giddet være forlovet med. Eller 'med' i det hele tatt. Anonymkode: ddf59...37c 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #6 Skrevet 6. februar 2024 Da lærer du han en lekse. Neste avtale så kommer ikke du, eller skal han til deg, så drar du bort. Så kan han selv sitte der å lure på hvor du er eller hvorfor du ikke kommer. Da har dere er bedre grunnlag å snakke sammen på. Fordi akkurat nå, tenker jeg han anser deg som masete og klagete og skjønner ingenting. Anonymkode: 64e3a...c46 1 5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #7 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da lærer du han en lekse. Neste avtale så kommer ikke du, eller skal han til deg, så drar du bort. Så kan han selv sitte der å lure på hvor du er eller hvorfor du ikke kommer. Da har dere er bedre grunnlag å snakke sammen på. Fordi akkurat nå, tenker jeg han anser deg som masete og klagete og skjønner ingenting. Anonymkode: 64e3a...c46 Så du tenker jeg har rett i å bli skuffet? Det mener ikke han nemlig .. Anonymkode: e9af4...dce 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #8 Skrevet 6. februar 2024 Eh… kontrollerer du han ? Dette hørtes slitsomt ut Anonymkode: f0d76...98e
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #9 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Forloveden ville ikke besøke meg forleden da han var dårlig. Greit det.. sist gang han ikke kunne var han ute og gikk tur når han ringte og var dårlig. Så sa han jeg ringer deg kl 21. Jeg blir sur og skuffet når han sier han skal ringe kl 21 og jeg selv må minne han på det 21:30 .. for å få vite om han kommer i det hele tatt .. så sier han at han kommer til meg på dagen etter da jeg skulle ha fri den dagen. Hans forslag. Jeg handler inn og planlegger en god lunsj .. hører ingenting før langt utpå ettermiddagen .. er det lov å bli skuffet her? Han er pålogget sosiale medier i timesvis. Uansett klarer jeg å sende en melding eller to .. hva tenker dere her? Anonymkode: e9af4...dce Hadde blitt skikkelig sur og overlatt resten av forholdet til ham. Han som skuffer, han som må rydde opp i dette. Å bli glemt, gitt faen i eller løyet til, hadde gjort meg skuffet. Så skuffet at han virkelig hadde måttet jobbe for at jeg skulle blitt i forholdet. Anonymkode: 5276b...30d 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #10 Skrevet 6. februar 2024 Hvorfor er dere forlovet når dere ikke bor sammen? Anonymkode: a6f60...26e 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #11 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eh… kontrollerer du han ? Dette hørtes slitsomt ut Anonymkode: f0d76...98e Pleier du å foreslå å komme til noen dagen etter og så gi faen uten å gi lyd i fra deg? I så fall er det du som er slitsom. Anonymkode: 5276b...30d 8 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #12 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eh… kontrollerer du han ? Dette hørtes slitsomt ut Anonymkode: f0d76...98e Hvordan får du dette til å bli kontrollering? Er det ikke greit å gi beskjed når planer han selv legger opp til ikke følges opp? Det er ikke første gangen dette skjer Anonymkode: e9af4...dce 6
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #13 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor er dere forlovet når dere ikke bor sammen? Anonymkode: a6f60...26e Vi har begge barn fra tidligere og har hver sin bolig inntil videre .. ikke uvanlig det Anonymkode: e9af4...dce
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #14 Skrevet 6. februar 2024 Jeg skjønner godt at du er skuffet når han ikke holder avtaler. Normalt sett skal man kunne stole på hva venner og kjærester sier. Han har ikke respekt for andres tid når han bryter avtaler. Hadde du visst at han ikke kom, så kunne du jo heller avtalt noe med ei venninne! Nå kaster du bort mye tid på å vente på en som ikke kommer. Anonymkode: 623d4...5aa 4 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #15 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Da lærer du han en lekse. Neste avtale så kommer ikke du, eller skal han til deg, så drar du bort. Så kan han selv sitte der å lure på hvor du er eller hvorfor du ikke kommer. Da har dere er bedre grunnlag å snakke sammen på. Fordi akkurat nå, tenker jeg han anser deg som masete og klagete og skjønner ingenting. Anonymkode: 64e3a...c46 signerer dette Anonymkode: 5b711...9bb
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #16 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Pleier du å foreslå å komme til noen dagen etter og så gi faen uten å gi lyd i fra deg? I så fall er det du som er slitsom. Anonymkode: 5276b...30d Ikke bland meg inn i din konflikt . Jeg holder alle mine avtaler 😂 Men jeg lurer på hvordan forholdet deres var i forkant av denne situasjonen. Du kaller han forloveden og ramser opp alt han gjør feil , men er det du som styrer alt som skal skje ? Jeg fikk bare en følelse av mas og forventninger som gjør at han backer litt Anonymkode: f0d76...98e 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #17 Skrevet 6. februar 2024 18 minutter siden, AnonymBruker said: .. så sier han at han kommer til meg på dagen etter da jeg skulle ha fri den dagen. Hans forslag. Jeg handler inn og planlegger en god lunsj .. hører ingenting før langt utpå ettermiddagen .. er det lov å bli skuffet her? Anonymkode: e9af4...dce Er det første gang det eller noe tilsvarende har skjedd? Ja, rimelig å bli både skuffet og sint. Er det "hundre gang"? Sorry, asså, men da er du stokk dum.. Anonymkode: ddf59...37c 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #18 Skrevet 6. februar 2024 Hvor lenge har dere vært sammen? Anonymkode: a6f60...26e
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #19 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det første gang det eller noe tilsvarende har skjedd? Ja, rimelig å bli både skuffet og sint. Er det "hundre gang"? Sorry, asså, men da er du stokk dum.. Anonymkode: ddf59...37c Nei .. det skjer ikke så ofte men ofte nok. Vi er alltid hos meg for hjemme hos han bor sønnen og han trives best hos meg sier han. Sier det er så rotete og bla bla.. så når han ikke kommer som avtalt godtar jeg det men har også hintet til han om at dersom han trenger space får han si ifra. Det likte han dårlig .. men avtale kl 19 blir ofte 20-20:30 og noen ganger må jeg ta kontakt for å høre .. ingen melding eller beskjed. Nå foreslo han selv å komme til meg siden jeg hadde fri fra jobb igår .. så lager jeg lunsj og styrer på .. ikke en lyd før langt ut på ettermiddagen .. jeg blir faktisk lei meg .. kunne aldri falt meg inn å gjøre det tilbake. Føler at det ikke er så viktig liksom .. Anonymkode: e9af4...dce 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #20 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor lenge har dere vært sammen? Anonymkode: a6f60...26e I 2 år Anonymkode: e9af4...dce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå