Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2002 #1 Skrevet 9. november 2002 Det er en ting jeg ikke har tenkt på før nå og det er om jeg kanskje vil trenge en kåpe den dagen jeg gifter meg,vi giter oss i mars måned. Jeg er normalt veldig frysete av meg og det er jo dumt å hakke stå der og fryse. Er det andre som har/skal gifte seg på den årstiden og hva gjorde/gjør dere ? Hva syns andre om dette, gjør det antrekket finere eller ødelegger det mer kjolestasen?Noen som vet om det er dyrt å leie noe slikt?
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2002 #2 Skrevet 13. november 2002 Har sett litt på cape selv, men å leie koster rundt 1500 - 2000... Dyrt.. Men jeg er i kontakt med Rannei nå og hun har flere mye billigere alternativer til meg. Til å kjøpe altså. Man har jo ikke kåpe på seg hele tiden da... og jeg syns det er søtt jeg da !! Skal ha nesten like caper til brudepikene også ! idak
Gjest Anita77 Skrevet 14. november 2002 #3 Skrevet 14. november 2002 Jeg giftet meg nå i februar. Det blåste den dagen, og uten cape hadde det nok blitt kaldt ja... Spesielt på kirketrappen, der alle skal ta bilder.. Jeg leide min cape i en brudebutikk her i Haugesund, men den betalte jeg bare kr. 500,- for. Synes det hørtes helt vanvittig ut med 1500 -2000!!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. november 2002 #4 Skrevet 14. november 2002 Gifter man seg i den kalde årstid er cape eller kåpe en naturlig del av brudeutstyret. Milla
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2002 #5 Skrevet 14. november 2002 Hei Jeg skal også gifte meg i mars og jeg skal ha cape. Har prøvd det over kjolen og synes det var fint, det ødelegger ikke kjolestasen. Det som hadde kommet til å se dumt ut var om jeg stod og hakket tenner og frøs så fælt at jeg ikke hadde fått frem et eneste smil på kirketrappen. Kakka, som står brud 8.mars 2003
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå