Gå til innhold

(Avkjølende) pads til øyne

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sliter med poser under øynene og generelt «sliten» hud i området. Også mørke ringer. Er ganske lei meg for dette. Er bare 33 år, men en sliten småbarnsmor med alt for lite søvn, i tillegg til dårlige gener på dette området tror jeg. Noen som har tips? Ser for meg at det hadde vært godt med noen kjølende pads av noe slag. Evt andre tips også? Blir veldig glad for hjelp! 

Anonymkode: bc84b...ed9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pads vil ikke gjøre noe fra eller til. Du må fikse søvnproblemet.

Anonymkode: ce661...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google feks Medipearl øyemaske. Brukes den kald skal den hjelpe mot hovenhet. Jeg har ikke testet den kald, bruker den varm pga andre utfordringer med øynene og det lindrer. Verdt et forsøk! (min er et annet merke, men akkurat samme greia).

Anonymkode: 45162...449

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Google feks Medipearl øyemaske. Brukes den kald skal den hjelpe mot hovenhet. Jeg har ikke testet den kald, bruker den varm pga andre utfordringer med øynene og det lindrer. Verdt et forsøk! (min er et annet merke, men akkurat samme greia).

Meg igjen, ser du nevne mørke ringer. Koffein skal virke mot dette, så se etter øyekrem som inneholder det (en lege som nevnte det på TV en gang, alt jeg får med meg. 😉 )

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.apotek1.no/produkter/medipearl-oyemaske-891036p?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIupDkoc2XhAMVWBmiAx0L4w9PEAQYASABEgJ2mPD_BwE

Denne i kjøleskapet og så på om morgenen, sååå deilig.

For meg hjalp det veldig med mørke ringer å drikke mye vann, og jeg mener mye, oppmot 1,5- 2 liter hver dag. 

Anonymkode: 6953d...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Avkjølende pads kan minimere hovenhet/puffiness, men vil ikke forbedre huden din. Du må sove mer, og bruke riktig hudpleie. Ikke bare noen pads som virker i 10-20 min. Det kan kanskje gjøre problemet mindre synlig der og da, men vil ikke forbedre hudkvaliteten. 

Anonymkode: a7d4f...184

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.2.2024 den 10.33):

Sliter med poser under øynene og generelt «sliten» hud i området. Også mørke ringer. Er ganske lei meg for dette. Er bare 33 år, men en sliten småbarnsmor med alt for lite søvn, i tillegg til dårlige gener på dette området tror jeg. Noen som har tips? Ser for meg at det hadde vært godt med noen kjølende pads av noe slag. Evt andre tips også? Blir veldig glad for hjelp! 

Jeg liker disse veldig godt😍fra mary kay.

De strammer opp huden og er kjølende selv om jeg oppbevarer dem på badet.

image.png.720dff8ec4a5c5fa451538c1511abfd8.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (5 timer siden):

Jeg liker disse veldig godt😍fra mary kay.

De strammer opp huden og er kjølende selv om jeg oppbevarer dem på badet.

image.png.720dff8ec4a5c5fa451538c1511abfd8.png

Takk for tips! 
ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.2.2024 den 11.21):

Pads vil ikke gjøre noe fra eller til. Du må fikse søvnproblemet.

Anonymkode: ce661...1fd

Skjønner det. Men er så dumt å måtte omplassere ettåringen😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...