Gå til innhold

Hårføneren NOOA ICON

Belima

Anbefalte innlegg

Har et barnebarn som blir 14 år straks. Hun har veldig krøllete, tykt langt hår. Vurderer å kjøpe en  føner til henne. 
Er det noen som har eller kjenner til Nooa Icon og kan anbefale den eller en annen god føner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville hørt med barnebarnet. Jeg har en datter med masse krøller, og hun vasker, tørker og føner håret på en helt spesiell måte for å få frem krøllene sine. Jeg har ikke sjans til å kjøpe riktige produkter til henne. Men om barnebarnet ditt ønsker seg denne føneren, er det sikkert en super gave. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pysa skrev (1 minutt siden):

Jeg ville hørt med barnebarnet. Jeg har en datter med masse krøller, og hun vasker, tørker og føner håret på en helt spesiell måte for å få frem krøllene sine. Jeg har ikke sjans til å kjøpe riktige produkter til henne. Men om barnebarnet ditt ønsker seg denne føneren, er det sikkert en super gave. 

Hun vet ikke at jeg tenker å kjøpe føner. Noe jeg "kom på" sist hun var her og snakket om føneren som de har hjemme. Hun har ikke egen! Kanskje datteren din har et tips å komme med? Vet hun glatter  det ut noen ganger, andre ganger får frem krøllene bedre. Det er alt mormor vet. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belima skrev (19 minutter siden):

Hun vet ikke at jeg tenker å kjøpe føner. Noe jeg "kom på" sist hun var her og snakket om føneren som de har hjemme. Hun har ikke egen! Kanskje datteren din har et tips å komme med? Vet hun glatter  det ut noen ganger, andre ganger får frem krøllene bedre. Det er alt mormor vet. 😊

En føner med diffuser er et must, har jeg skjønt (noe den du linker til jo har). Om hun har naturlige krøller, trenger hun kanskje ikke krøllemunnstykker? Det er ellers en fin gave å få velge en føner selv, spesielt i den alderen hvor de ikke har så mange egne penger. Mulig det er noen damer med krøller her som har bedre tips å komme med. 

Må jo si at barnebarnet ditt har en snill, omtenksom mormor, da! 🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen andre som har tips eller forslag til føner. Har også sett på Dyson, men synes prisen er stiv. I tillegg så er det så mange deler med, som jeg ikke forstår hva skal brukes til. 
Vet hun ønsker å glatte ut håret, men da må hun vel bruke rettetang? Dyson glatter kanskje ikke håret den heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...