AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #1 Skrevet 6. februar 2024 Eg ska flytte med baby (2måneder) fra far tilbake te leiligheten min fordi forholdet funke ikkje. Leste nå at far må ble varslet i minst tre måneder før. Betyr det at eg må vente med flytting nå til mai?!? Dette orker ikkje eg. Anonymkode: 50260...fbe
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #2 Skrevet 6. februar 2024 Han trenger ikke 3 mnd varsel på at du flytter ut fra felles leilighet grunnet brudd... 3 mnd varsel handler om dersom du flytter langt vekk etter brudd. Anonymkode: 3a77d...453 2 1
Mt3 Skrevet 6. februar 2024 #3 Skrevet 6. februar 2024 Om din leilighet er flere timers kjøretur unna så må han varsles 3mnd før flytting. Om du flytter innad i kommunen/rimelig grei pendleavstand så trenger du ikke det, da må du bare gi beskjed om at du flytter ut og ha samtale om hvordan løse samvær/kontakt mellom far og barn. 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #4 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Han trenger ikke 3 mnd varsel på at du flytter ut fra felles leilighet grunnet brudd... 3 mnd varsel handler om dersom du flytter langt vekk etter brudd. Anonymkode: 3a77d...453 Dette. Anonymkode: f61c6...366
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #5 Skrevet 6. februar 2024 Mt3 skrev (1 time siden): Om din leilighet er flere timers kjøretur unna så må han varsles 3mnd før flytting. Om du flytter innad i kommunen/rimelig grei pendleavstand så trenger du ikke det, da må du bare gi beskjed om at du flytter ut og ha samtale om hvordan løse samvær/kontakt mellom far og barn. Hun må ikke varsle 3mnd før dersom det er første flytting i et brudd. INgen kan tvinge noen til å informere om et brudd, deretter bo sammen i 3 mnd før parten kan flytte. 3mnd varsel gjelder dersom partene ikke bor sammen,mor er hovedforsørger og far er samværsforelder. Hvis jeg vil skilles, kan jeg ta barna å flytte ut uten varsel.. Anonymkode: 3a77d...453
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #6 Skrevet 8. februar 2024 Når mor flytter med barn fra far har hun automatisk aleneomsorg eller må far være enig og godkjenne det når de har felles foreldreansvar? Anonymkode: 50260...fbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå