AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #1 Del Skrevet 6. februar 2024 Hei Tiden er kommet for å kjøpe ny seng, da den vi har er 15 år gammel og jeg kjenner på at kroppen er missfornøyd, vondt rygg etc.. Våres seng er fra Svane 180x200. Vi har vært på Bohus og Møbelringen og sett på forskjellige senger men usikker siden det er så mye å velge mellom. Lurte først på å bytte overmadrass men det vil ikke hjelpe noe, siden senga under er godt oppbrukt kan man si. Hvilken seng har dere og er dere fornøyd? Noen tips hva vi skal se etter? Har merket noe å si egentlig, om det er Svane eller Wonderland, Jensen? Anonymkode: f2d56...573 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #2 Del Skrevet 6. februar 2024 Vi fikk veldig god hjelp sist vi kjøpte ny seng. Overmadrass gir ingen støtte, så det hjelper nok ikke. Mener å huske at en ting som var viktig var at ryggsøylen blir rett når du ligger på sida, da er den passelig fast ig gir riktig støtte. Var noe når man lå på ryggen også, men det husker jeg ikke. Jeg og mannen måtte ha ulik fasthet. ikke for tykk overmadrass, da bare «drukner» du i den. Anonymkode: 993e7...563 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #3 Del Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi fikk veldig god hjelp sist vi kjøpte ny seng. Overmadrass gir ingen støtte, så det hjelper nok ikke. Mener å huske at en ting som var viktig var at ryggsøylen blir rett når du ligger på sida, da er den passelig fast ig gir riktig støtte. Var noe når man lå på ryggen også, men det husker jeg ikke. Jeg og mannen måtte ha ulik fasthet. ikke for tykk overmadrass, da bare «drukner» du i den. Anonymkode: 993e7...563 Jeg ligger på siden, så dette er et godt tips👍 Hvilken har dere da? Anonymkode: f2d56...573 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #4 Del Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg ligger på siden, så dette er et godt tips👍 Hvilken har dere da? Anonymkode: f2d56...573 Tror det var jensen. Kjøpte hos skeidar. jeg sliter med at jeg får vondt i ryggen av feil seng over tid, og blir alltid bra når jeg kommer hjem til vår egen. Jeg har aldri klart å sove på siden før denne, så det var gull verdt da jeg ble gravid. Anonymkode: 993e7...563 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #5 Del Skrevet 6. februar 2024 Tror det var tilsvarende denne, men for 4 år siden: https://www.skeidar.no/alle-produkter/alle-senger-og-madrasser/kontinentalsenger/nova-plus-kontinentalseng/ kjøpte noe som kom innenfor budsjett på et tidspunkt med gode tilbud Anonymkode: 993e7...563 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #6 Del Skrevet 6. februar 2024 Har nettopp bestilt en Wonderland til 55.000. Sånn med regulerbar hodeende. Får prøve den i 30 dager, så kan man evt bytte fasthetsgrad om man ikke er fornøyd. Den reguleres av en slags madrass midt i. Altså "kjernen". Anonymkode: 9e30a...63c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #7 Del Skrevet 6. februar 2024 Takk til dere som svarte 👍 Er det flere med tips? Anonymkode: f2d56...573 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #8 Del Skrevet 6. februar 2024 Spørs jo hva du liker da. Vi liker veldig faste senger, som du kan sitte på kanten av uten at den omtrent bøyer seg. Elsker sengen vår fra Høie/Jysk. Det er også sånn tempur-aktig overmadrass som.er helt nydelig 🤩🤩🤩 https://jysk.no/soverom/kontinentalsenger/kontinentalseng-180x200-hoie-c250-gra-23 Anonymkode: e1e6b...c05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #9 Del Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Spørs jo hva du liker da. Vi liker veldig faste senger, som du kan sitte på kanten av uten at den omtrent bøyer seg. Elsker sengen vår fra Høie/Jysk. Det er også sånn tempur-aktig overmadrass som.er helt nydelig 🤩🤩🤩 https://jysk.no/soverom/kontinentalsenger/kontinentalseng-180x200-hoie-c250-gra-23 Anonymkode: e1e6b...c05 Fikk dårlige anmeldelser så styrer unna den jeg. Anonymkode: f2d56...573 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aristoteles Skrevet 7. februar 2024 #10 Del Skrevet 7. februar 2024 Kjøpte fra bedrenætter (https://www.bedrenaetter.no/). Et stort pluss at man kunne velge forskjellig fasthet siden jeg og mannen liker det forskjellig. Jeg har aldri ligget i en bedre seng Også et pluss at man får prøve sengen i 100 dager og kan bytte fasthet hvis den man valgte ikke passet likevel. Ser de har vintersalg nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #11 Del Skrevet 14. februar 2024 Ingen med flere forslag? Ts Anonymkode: f2d56...573 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #12 Del Skrevet 14. februar 2024 Har også kjøpt fra https://www.bedrenaetter.no/ og er kjempefornøyd. Den lever opp til forventningene og litt til, men koster mye mye mindre enn de kjente store merkene. Tok testen de har på nett og gikk for den hardheten de anbefalte, men gikk ned en prisklasse på type seng. Anonymkode: 4db56...a08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #13 Del Skrevet 14. februar 2024 Vi kjøpte en Wonderland kontinentalseng på salg hos Møbelringen for noen år siden, og der kunne vi velge ulik fasthet på madrassene. Også mulighet for å justere fastheten om behovet endrer seg til en viss grad. Veldig fornøyd og senga føles ny til tross for at den er seks år gammel. Anonymkode: f9470...1a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #14 Del Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 7.2.2024 den 7.19): Fikk dårlige anmeldelser så styrer unna den jeg. Anonymkode: f2d56...573 Ja, som sagt hvis du ikke liker fast seng, så er det ikke noe for deg. De fleste dårlige anmeldelsene er de som trodde de kjøpte en myk seng! Anonymkode: e1e6b...c05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #15 Del Skrevet 16. februar 2024 Jensen supreme, den er helt fantastisk! Anonymkode: 77f3e...d0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #16 Del Skrevet 16. februar 2024 Har en snart 20 år gammel Jensen Countess som har vært helt fantastisk! Nå er den ganske sliten, men kvier meg litt for å bytte, for mistenker det ikke blir billig #godtvant Den var langt over budsjett da den ble kjøpt, men fikk mer enn 50% rabatt siden det var noe de hadde på lager grunnet transportskade (viste seg å være hull på emballasjen og bittelitt støv på madrassen). Anonymkode: c10b8...695 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå