AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #41 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg la ut en annonse, gratis trevirke/ved, mot henting. (Mye avkapp, hovned etc. greit å fyre opp med/ småfyring i skuldersesongene), vil tippe det er ca 2-3 velfylte tilhengerlass (vanlig bilhenger). Fikk en(!) enslig henvendelse, og det var kun om vedkommende fikk det levert 7 mil unna… selv ikke gratis er godt nok lengre… Anonymkode: a9c3e...b2c Det kan du jo si, men det er vel ikke så mange som tenker på å søke på Finn etter ved. Anonymkode: c934e...f7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #42 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg la ut en annonse, gratis trevirke/ved, mot henting. (Mye avkapp, hovned etc. greit å fyre opp med/ småfyring i skuldersesongene), vil tippe det er ca 2-3 velfylte tilhengerlass (vanlig bilhenger). Fikk en(!) enslig henvendelse, og det var kun om vedkommende fikk det levert 7 mil unna… selv ikke gratis er godt nok lengre… Anonymkode: a9c3e...b2c AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kan du jo si, men det er vel ikke så mange som tenker på å søke på Finn etter ved. Anonymkode: c934e...f7e La ut samme annonse både på finn og facebook, men nada respons utenom den ene… og dette var når strømprisen var passelig høy… Anonymkode: a9c3e...b2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #43 Del Skrevet 28. august 2024 Jeg får solgt enkelt ting som er populært. Legger meg automatisk billigst fordi jeg forstår verdien av en vare, i motsetning til veldig mange andre ser jeg. Noen ting selger veldig dårlig, og de tingene selger jeg bare på gøy. Her hjelper det knapt å gå lavere ned i pris, da det blir sett på som om varen er dårlig eller skadet, selv om den er ny. Jeg gremmes over hvor mange selgere som overhode ikke har peiling på bruktverdi. Trist å se at folk er så trege og ikke følger med, men klarer å få seg til å ta blodpriser for noe som man kan ofte få billiger nytt. Anonymkode: c4aee...fe6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #44 Del Skrevet 29. august 2024 Synes det har blitt stille der, i alle fall innen mine interesseområder. Færre annonser som blir lagt ut, færre interesserte på de få annonser jeg har ute... Føler at "fiks ferdig" tar knekken på noe av interessen. Vanligvis dyrere enn både Posten, Postnord og Helthjem(og ja, det betyr noe, i alle fall dersom man har dårlig råd, eller kjøper "småtterier") , og har hørt om både kjøpere og selgere som har hatt utfordringer der. Anonymkode: 8a606...04d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #45 Del Skrevet 29. august 2024 AnonymBruker skrev (På 6.2.2024 den 13.42): Så da burde det jo være helt folketomt på kjøpesentre og diverse butikker da. Men nei, det er det ikke. Har folk råd til nytt har de råd til brukt. Anonymkode: 96118...cac Nå virker du bare bitter fordi ingen vil kjøpe skrotet ditt. 🙊 Anonymkode: f3d27...ac8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #46 Del Skrevet 29. august 2024 AnonymBruker skrev (På 7.2.2024 den 10.50): jeg synes ikke det er spesielt standhaftig å bruke 20 sekunder på å fornye en annonse tre ganger i året. Man får jo en lenke på epost å klikke inn på, så er det fort gjort. Jeg har overhodet ikke noe forhold til alderen på annonsene mine. De bare ligger der til jeg selger, eller fornyer. Anonymkode: e7059...3b4 Standhaftig er det nok ikke, men lite smart og litt vel optimistisk kan man vel trygt si at det er. Anonymkode: f3d27...ac8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #47 Del Skrevet 29. august 2024 hraff skrev (På 6.2.2024 den 11.32): Det er så mye useriøst på finn at jeg har gitt opp hele nettsiden. Husker for noen år siden at det var qxl.no som var den største siden for salg av småting i Norge. Det gikk etterhvert i dass pga manglende evne og vilje til å slå ned på juks, svindel og useriøse bruker, finn.no er på vei ned samme stien. Folk driter i avtaler, folk leser ikke annonsene, svindlere herjer. Og så har du alle rotehodene, sist jeg var på finn skulle jeg kjøpe et hundebur. Fant en annonse og avtalte kjøp. Så kjørte jeg hjem til selger. Da sto de ute i boden og lette etter buret. De lette og lette, men fant det ikke. Etter en stund kom de på at de hadde solgt det for lenge siden, så glemte de å ta ned annonsen og lastet den opp på nytt etter at den hadde gått ut. Takk for handelen liksom. Såpass ja. For noen idioer av selgere sier bare jeg. Jeg finner alltid frem det jeg skal selge aller først. Altså jævlig uprofft og innmari dumme som ikke tenkte seg om før de i det hele tatt ba deg komme 🤣🤣🤣 mange brødhuer i dette la det javisst er det det😃 Anonymkode: 46fa9...043 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #48 Del Skrevet 29. august 2024 AnonymBruker skrev (På 7.2.2024 den 10.50): jeg synes ikke det er spesielt standhaftig å bruke 20 sekunder på å fornye en annonse tre ganger i året. Man får jo en lenke på epost å klikke inn på, så er det fort gjort. Jeg har overhodet ikke noe forhold til alderen på annonsene mine. De bare ligger der til jeg selger, eller fornyer. Anonymkode: e7059...3b4 Enig. Dersom man har litt nisjéhobbyer eller særegen smak(snakker for meg selv) så vet man at ting ikke nødvendigvis blir solgt med en gang. Har jeg plass i boden eller på loftet, så gjør det ikke meg noe at noe blir liggende noen måneder/år til. Ikke noe stress å fornye annonsen heller. Anonymkode: 8a606...04d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #49 Del Skrevet 29. august 2024 AnonymBruker skrev (På 6.2.2024 den 13.42): Så da burde det jo være helt folketomt på kjøpesentre og diverse butikker da. Men nei, det er det ikke. Har folk råd til nytt har de råd til brukt. Anonymkode: 96118...cac Det er tiden på året. Skolestart. Jeg er sjelden på kjøpesentre, men nå har det vært flere turer for skolesekker, pennal, matpakker, innesko som må prøves på ++. Jeg har ikke gått rundt å shoppet til meg selv, jeg har skaffet ting som ungene trenger NÅ. Hvorfor ikke dette er kjøpt brukt? Tenk etter, så skjønner du svaret. Anonymkode: 16914...c5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #50 Del Skrevet 29. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er tiden på året. Skolestart. Jeg er sjelden på kjøpesentre, men nå har det vært flere turer for skolesekker, pennal, matpakker, innesko som må prøves på ++. Jeg har ikke gått rundt å shoppet til meg selv, jeg har skaffet ting som ungene trenger NÅ. Hvorfor ikke dette er kjøpt brukt? Tenk etter, så skjønner du svaret. Anonymkode: 16914...c5f Og der ser jeg at innlegget jeg svarte på var gammelt 😂 Anonymkode: 16914...c5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #51 Del Skrevet 29. august 2024 AnonymBruker skrev (På 6.2.2024 den 20.44): Jeg flyttet fra Oslo til Sunnmøre for ett par år siden og kjempestor forskjell på å selge ting på Finn i Oslo og her. I Oslo gikk ting stort sett kjapt unna, her går det tregt og alle skal prute, til tross for priser som er reale. Anonymkode: 7df0c...de9 Samme erfaring, bor i by, her går det unna, av og til gir jeg bort/selger fra hytta på landet, der går det tregt, men det er jo naturlig befolkningsgrunnlaget tatt i betraktning. Men nå skjønner jo jeg forskjell på skrot og ordentlig ting og priser/gir bort/kjører på dynga etter beste forstand. Mener selv jeg opptrer seriøst og merker ikke noe forskjell på Finn før og nå. Anonymkode: 77831...235 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå