Gå til innhold

Erfaring med damer som sier de skal flytte fra typen sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Begynte å drive på med en jente for 1 år siden. Hun har type og barn, men har hele tiden sagt hun ville ut av forholdet. Hun sier hun aldri har vært så forelsket som med meg, men at hun er i en litt låst situasjon nå pga egen helse, barnefar som eier hus, barn som går på skole osv.

Hun har sagt til barnefar at det er slutt, men de bor fortsatt sammen, og samfunnet rundt (venner, familie, barn, skole) vet ingenting.

Noen som har vært borti lignende og hatt positivt utfall? Kommer dama til å flytte fra barnefar? Er jeg en mega cuck og en sidepiece her?

Hilsen fyr som innså når han skrev innlegget hvor blind av kjærlighet han er.

Anonymkode: a8a32...256

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, det er en komplisert situsjon. Føler med deg og håper det løser seg fort. 

Kanskje du bare må konfronter henne en gang for alle, sånn alvor konfrontere, si dette er åpenbart vanskelig for meg og unormalt.
Vi kan forutse at det ikke vil skje, vi kan forutse at det vil, men hvem vet hva akkurat denne dama vil gjøre, det vet kanskje ikke hun heller. 

Vet du om han egentlig vet eller er hun bare utro? 

Anonymkode: 5022b...cdd

• Liker 1
Skrevet

Standard er jo at de som er utro snakker om hvor forferdelig de har det i forholdet sitt. Dette stemmer som regel ikke, men gir dem mindre dårlig samvittighet når de er utro. De færreste har det såpass kjipt at de går fra partneren, for par er som regel knyttet stramt sammen pga alt fra barn til økonomi.

Anonymkode: f060e...ef5

• Liker 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Så barnefar er ok med å ha henne boende og aksepterer at hun har kjæreste?

Skrevet

Hun har ikke gått i løpet av ett helt år...

Barnefar kommer nok til å eie huset om to år også, det kommer ikke til å endre seg, med mindre hun kjøper seg inn. Så argumentet hennes er at hun ikke kan gå fra han før de eier boligen sammen? De fleste synes det er lettere å gå nettopp hvis partneren eier boligen...

Helsen hennes... Hva gjør barnefaren for helsen hennes, siden han tydeligvis er så bra for helsen hennes at hun ikke kan satse på deg istedet? Noe må han gjøre da som du ikke kan gjøre?

Samfunnet rundt vet ikke nei, fordi hun velger ha deg på sidelinjen uten å gå fra typen og uten å fortelle noen. Hun velger at samfunnet ikke skal vite noe.

Og om hun nå skulle velge deg... Du vet at hun mer enn gjerne har en skjult kjæreste på si, igjennom lang lang tid. Hva gjør du om hun blir sammen med deg og har en annen på si?

Anonymkode: ebebe...149

Skrevet

Forhold som starter med utroskap blir ofte veldig kjipe. Samboeren hennes vil selvsagt ikke reagere bra når det kommer ut at dere er sammen, og siden de har barn må de samarbeide livet ut. 

Så du ber om drama og konflikter. Og en stefarsrolle som neppe blir enkel 

Anonymkode: de08b...a70

• Liker 1
Skrevet

Dette er jo klassisk. Mest sannsynlig kommer hun til å bli hos mannen. Du er en av di naive som alltid vil komme i andre rekke om du ikke får mer selvrespekt. Hold deg unna den dama. Gjør hun det slutt på ordentlig kan du heller revurdere henne. 

Anonymkode: fe95d...ede

• Liker 1
Skrevet

Har hun overhode en plan? Jobber hun aktivt for å endre livet sitt? Ett år uten endring sier vel sitt…?

Du vet uansett dette er en fryktelig dårlig ide.

Om hun skulle klare å bryte ut, så vil ting ikke bli rosenrødt. Nå er du fristedet hennes, hvor hun rømmer fra ansvar, unger, husarbeid og alt. Det er spenning, lengsel og het sex.

Skulle det bli dere, så vil du få hele hverdagskabalen hennes med på kjøpet, dårlig helse og ting hun ikke makter, inkludert sønderknuste unger fra et ødelagt hjem som neppe kommer til å like deg noe særlig.

Du lever ut en fantasi nå.

Anonymkode: ab18a...906

• Liker 1
Skrevet

jeg har generelt liten tro på mennesker som starter ett nytt forhold før de er ordentlig ferdig med det gamle... beklager.. 

• Liker 5
Skrevet

Så det hun sier er rett og slett at frem til DU kan forsørge henne og kjøpe et hus til henne, så velger hun å snylte på fyren hun er sammen med, til tross for at hun ikke har noen følelser og respekt for ham. Litt av et kupp, denne dama. 

(Og nei, han vet IKKE om det, antagelig vet han ikke at det er slutt engang - for da hadde du fått lov til å møte familien og vennene hennes.)

• Liker 1
Skrevet

Kjenner til to tilfeller blant mine venner der de innledet et forhold mens begge var gift på hver sin kant og der damene forlot mennene sine (og mennene forlot konene sine) slik de hadde livet. I begge tilfellene lever de nye parene lykkelig sammen nå. 

Anonymkode: 3e1fd...eb9

Skrevet

Har du vært tydelig på at du 100% vil ha henne og er der for henne hvis hun går? Hvis du har det, så er nok dette en lost case.

Jeg har selv vært i situasjonen til "kjæresten" din, og da visste jeg at det ville bli tungt og vanskelig å gjennomføre et brudd (selv om jeg absolutt så at det var det lureste på sikt). Jeg klarte ikke å stå i det alene, så jeg gikk ikke før "kjæresten" min var 100% med på å gå han også, for han var også gift, slik at vi kunne støtte hverandre gjennom den tøffe tiden. Vi hadde et slags forhold i 2 år før han til slutt gikk. Jeg taklet ikke tanken på å bare gjøre det slutt med mannen og risikere å bli helt alene. Forholdet med mannen var dårlig, absolutt, men vi hadde småbarn som jeg visste det ville bli veldig vanskelig å ha så å si alene (visste han ville ha minimalt med samvær for å straffe meg) og samtidig gå gjennom så mye sorg og stress.

Anonymkode: 6763e...83c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Har du vært tydelig på at du 100% vil ha henne og er der for henne hvis hun går? Hvis du har det, så er nok dette en lost case.

Jeg har selv vært i situasjonen til "kjæresten" din, og da visste jeg at det ville bli tungt og vanskelig å gjennomføre et brudd (selv om jeg absolutt så at det var det lureste på sikt). Jeg klarte ikke å stå i det alene, så jeg gikk ikke før "kjæresten" min var 100% med på å gå han også, for han var også gift, slik at vi kunne støtte hverandre gjennom den tøffe tiden. Vi hadde et slags forhold i 2 år før han til slutt gikk. Jeg taklet ikke tanken på å bare gjøre det slutt med mannen og risikere å bli helt alene. Forholdet med mannen var dårlig, absolutt, men vi hadde småbarn som jeg visste det ville bli veldig vanskelig å ha så å si alene (visste han ville ha minimalt med samvær for å straffe meg) og samtidig gå gjennom så mye sorg og stress.

Anonymkode: 6763e...83c

Æsj herregud 

Anonymkode: b9f81...2b8

• Liker 1
Skrevet

Hun eier ikke huset med samboer? Rart! Eier du hus? 

Anonymkode: c161e...1c2

Skrevet

Ikke hør på hva hun sier, se på hva hun gjør. Har hun gjort noen handlinger som tilsier at hun skal flytte ut? 

Skrevet

Tviler på at typen hadde holdt henne med hus hvis han hadde visst at de var single....

Her tenker jeg at de kommer til å være sammen til hun finner en ny type med innflyttingsklart hus og med soverom til ungene hennes.

Så lenge de "holder bruddet hemmelig" for andre, så tenker jeg at hun har glemt å si det til typen også...

Anonymkode: fe93e...933

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...