Gå til innhold

Flørtete mye yngre kollega

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hva er det med alle tråder om å flørte med kollegaer? Det er en helt idiotisk ting å gjøre. Dere ber om trøbbel. 

Og som den med mer makt (eldre, lengre ansiennitet) kommer du dårligst ut av det

Anonymkode: e9050...b97

Det er ikke jeg som gjør det, jeg oppfordrer heller ikke til det i det hele tatt. Vi er kolleger og det er det. Ville aldri falt meg inn å utnytte eller fyre oppunder på noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

WhisperingWind skrev (2 timer siden):

Høres dumt ut. Hold det profesjonelt. Hun er ung og naiv og det at hun er så flørtete kan raskt ende opp i en crush som får henne til å vippe over kanten. 

Jeg utfordrer ikke videre i slik prat, så tones det ned etterhvert under dagen, ville aldri falle meg inn å gjengjelde slikt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du komme med eksempel på hvordan hun går frem når hun flørter og bruker dirty humor?

Anonymkode: 00cbf...70e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun er i forhold, sikkert lykkelig forelska i sin unge mann. Du er en i pappagenerasjonen. Sikkert like spennende for henne som ei dame på 60 er for deg. Men hun er trygg på at du ikke misforstår humoren, siden hun er OPPTATT og du er ELDGAMMEL…

At du legger noe mer i dette, er litt skremmende og stusselig. Viser hvor lite gangsyn menn har. Alle incelene her inne som syter om hvor mye kvinner overvurderer sin «markedsverdi» er merkelig nok aldri inne på tilfeller hvor menn gjør det samme.

Skremmende er det fordi jeg husker hvor eldgamle folk over 30 virket da jeg var i starten av tjueåra. Førtiåringer var omtrent på gravens rand i mine øyne! Og jeg var derfor mer meg selv med disse «gamlingene», der jeg ble forsiktig i selskap med jevnaldrende gutter, da var jeg alltid redd for at de skulle tro jeg var interessert! Men slo meg aldri at eldgamle 30-40-åringer skulle tenke seg at jeg var interessert i dem… Nå har jeg unge døtre, og det skremmer meg hvordan en del menn tenker.

Anonymkode: 530f5...67a

Hvor får du fra at jeg legger mere i dette? Vi har det bra sammen på JOBB, ikke mere en det, har aldri tenkt tanken på å gå videre med noe som helst. Det jeg lurer på er hvordan gå frem, vil jo ikke bryte ned jenta, gjengjelder ingen ting, så regner jeg med det går over etterhvert.

så du trenger ikke gå løs på meg, for jeg en av de som faktisk har såpass gangsyn at jeg skjønner at jeg ikke skal fyre noe oppunder på det hun sier.

så ikke vær redd for at jeg er en slik person som vil utnytte slike situasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du at det ska avta? Eller vil du at skøyet skal fortsette som du sa i hovedinnlegget? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Villspor?? said:

Jeg vil overhodet ikke på noe vis gå videre til noe annet enn en relasjon som kollega, det er sikkert… jeg gjengjelder ikke det som blir sagt, om det er flørt så trenger det jo heller ikke være noe annet en for morsom.

Jeg er voksen, å kunne aldri falt meg inn å gjort noe som helst videre. Men vil heller ikke bare avvise henne heller, skal jo ikke bryte henne ned, hun gjør jo overhodet ikke noe galt. ( Men skjønner fort om kanskje noen ville ha utnyttet en slik situasjon) Noe jeg tar sterkt avstand i fra!

Dette tenker alle, før de har gjort det.. 

Og nei, hun overlever nok helt fint at du avviser. Det bryter henne ikke ned, ærlig talt. Du er ikke aksen i hennes liv. 

8 minutter siden, Villspor?? said:

Det er ikke jeg som gjør det, jeg oppfordrer heller ikke til det i det hele tatt. Vi er kolleger og det er det. Ville aldri falt meg inn å utnytte eller fyre oppunder på noe slikt.

Du oppfordrer ved å flørte tilbake. Eventuelt så blir du seksuelt trakkasert. 

Ikke reduser henne til en damsel in distress, og ikke prøv å late som om du ikke deltar i dette selv 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fulltank skrev (1 time siden):

Kommer inn hit for å høre hva du skal gjøre! Du bør heller se etter noen på din egen alder. Selv om noen er hyggelig og tullete betyr ikke det at det er en invitasjon. Skaff deg en sunn hobby. 

Kanskje jeg spør for at jeg ikke er helt komfortabel med dette? Ville aldri falt meg inn å ta det videre eller gjengjelde på noe som helst måte..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Villspor?? said:

Kanskje jeg spør for at jeg ikke er helt komfortabel med dette? Ville aldri falt meg inn å ta det videre eller gjengjelde på noe som helst måte..

Da sier du noe slikt som 'jeg er ikke helt komfortabel med sånt snakk på jobb'. 

Men da blir det selvsagt slutt på flørtingen. Jeg er ikke overbevist om du ønsker det 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette tenker alle, før de har gjort det.. 

Og nei, hun overlever nok helt fint at du avviser. Det bryter henne ikke ned, ærlig talt. Du er ikke aksen i hennes liv. 

Du oppfordrer ved å flørte tilbake. Eventuelt så blir du seksuelt trakkasert. 

Ikke reduser henne til en damsel in distress, og ikke prøv å late som om du ikke deltar i dette selv 

Jeg ville aldri ha gjort noe videre det er sikkert, så skal du få ha din mening.

Tonen er eller fin, så det går seg nok til, så skal jeg heller si i fra at det ikke er helt passende "humor"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da sier du noe slikt som 'jeg er ikke helt komfortabel med sånt snakk på jobb'. 

Men da blir det selvsagt slutt på flørtingen. Jeg er ikke overbevist om du ønsker det 

Jeg er bare ute etter at ting skal fungere på jobb og at folk har det bra, så innebærer det at det må snakkes om det så gjør man det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Kan du komme med eksempel på hvordan hun går frem når hun flørter og bruker dirty humor?

Hun sa for eksempel «har du en banan i buksa eller er du bare glad for å se meg», med flørtende blikk.

Anonymkode: 5490b...b9b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun er i forhold, sikkert lykkelig forelska i sin unge mann. Du er en i pappagenerasjonen. Sikkert like spennende for henne som ei dame på 60 er for deg. Men hun er trygg på at du ikke misforstår humoren, siden hun er OPPTATT og du er ELDGAMMEL…

At du legger noe mer i dette, er litt skremmende og stusselig. Viser hvor lite gangsyn menn har. Alle incelene her inne som syter om hvor mye kvinner overvurderer sin «markedsverdi» er merkelig nok aldri inne på tilfeller hvor menn gjør det samme.

Skremmende er det fordi jeg husker hvor eldgamle folk over 30 virket da jeg var i starten av tjueåra. Førtiåringer var omtrent på gravens rand i mine øyne! Og jeg var derfor mer meg selv med disse «gamlingene», der jeg ble forsiktig i selskap med jevnaldrende gutter, da var jeg alltid redd for at de skulle tro jeg var interessert! Men slo meg aldri at eldgamle 30-40-åringer skulle tenke seg at jeg var interessert i dem… Nå har jeg unge døtre, og det skremmer meg hvordan en del menn tenker.

Åh så deilig det må være å nok en gang få generalisert over alle menn. Incels, stusslig, overvurdere markedsverdi osv.

DU er stusslig du, bitre gamle kjerring 🤣

Anonymkode: 9df85...881

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Vil du at det ska avta? Eller vil du at skøyet skal fortsette som du sa i hovedinnlegget? 

Vi har det bra på jobb og jobber bra sammen, det jeg vil skal fortsette. Altså jobbmessig ikke den flørtete biten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun sa for eksempel «har du en banan i buksa eller er du bare glad for å se meg», med flørtende blikk.

Oi! Virker som hun mangler noen sosiale sperrer. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo langt over streken. Hva får en person til å si noe sånt? Vitner egentlig om mindre intelligens

Anonymkode: bfa72...a66

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv en sånn humor som kanskje oppfattes som flørting. Mulig man egentlig bare kan kalle det flørting, med en humoristisk tone, og uten noen intensjoner bak.

Nå er jeg selv 30, men har jobbet her i noen år, og jeg har ikke gjort forskjell på kollegaen min på 25 eller 55. Det er en overvekt av menn her, og de har jo selv en grov humor. Det er stor takhøyde, men jeg håper jo at noen sier i fra hvis de er utilpasse med meg eller føler at jeg er upassende. Jeg hadde gjort det samme hvis jeg følte det gikk for langt.

Alle er ikke like, og man må kunne kommunisere om hvor grensa går uten at noen skal bli fornærmet av det. 

Hvis du synes det er greit og har samme humor så lar du det være. Synes du det er ubehagelig så sier du i fra.

Anonymkode: bbdaf...090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ok, den var over min grense.

Anonymkode: bbdaf...090

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Åh så deilig det må være å nok en gang få generalisert over alle menn. Incels, stusslig, overvurdere markedsverdi osv.

Alltid dette med bitter. Jeg har hørt det så mange ganger på byen når ukjent menn prøver å klå på meg og jeg sier nei, vennligst stopp. Når du slenger ut sånne kommentarer så bekrefter du bare alt som hun skriver. 

Anonymkode: 9bb03...7d6

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Villspor?? said:

Jeg vil overhodet ikke på noe vis gå videre til noe annet enn en relasjon som kollega, det er sikkert… jeg gjengjelder ikke det som blir sagt, om det er flørt så trenger det jo heller ikke være noe annet en for morsom.

Jeg er voksen, å kunne aldri falt meg inn å gjort noe som helst videre. Men vil heller ikke bare avvise henne heller, skal jo ikke bryte henne ned, hun gjør jo overhodet ikke noe galt. ( Men skjønner fort om kanskje noen ville ha utnyttet en slik situasjon) Noe jeg tar sterkt avstand i fra!

Du kan ikke tenke at du ikke skal avvise henne for å være kjip. Du må tenke på deg selv. Du er mann, du er 40. Hun er kvinne, hun er 20. Den som kommer til å få slengt etter seksuell trakassert er deg, ikke hun. Dette er din arbeidsplass, ditt rykte i bransjen. Ta vare på deg selv først og fremst! Behandle henne som hun hadde vært en mann på 20 år, for hvis en mann på 20 hadde sagt det til deg - hadde du akseptert det? 

Anonymkode: 9bb03...7d6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Det er ingen generalisering av MENN. Jeg er ute i verden og møter masse helt normale menn og kvinner. Nå snakket jeg om de som sitter og skriver sånt tøys på kg. 

Mener du at «gammel» og «kjerring» er skjellsord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...