AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #1 Del Skrevet 6. februar 2024 Hei, er en mann på rundt de 40 med en kollega i starten på de 20. vi har det veldig skøy på jobb, ikke noe på fritiden, hun i forhold ikke jeg. I det siste har hun startet en litt eller veldig «dirty» flørtete tone på jobb, vi jobber veldig tett alene på skift. ingenting skjedd, å jeg kommer aldri til å gjøre noe som helst. Hvordan anbefaler dere å gå frem? Vi har det veldig bra på jobb og jeg ønsker det skall fortsette😊 Anonymkode: 57510...d92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #2 Del Skrevet 6. februar 2024 Gå frem med hva da? Du sier du aldri kommer til å gjøre noe som helst, så jeg antar du.mener hvordan gå frem for å få henne til å kutte ned på humoren? Går utifra at hun ser på deg som så trygg at hun kan være seg selv med skitten humor osv, uten at det skal fremstå som direkte flørting. Mange jenter med grov humor blir ofte feilaktig antatt som at de flørter, når det egentlig bare er deres humor. Eller er det seksuelt ladede kommentarer som går direkte på deg? Anonymkode: a8ff9...909 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villspor?? Skrevet 6. februar 2024 #3 Del Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Gå frem med hva da? Du sier du aldri kommer til å gjøre noe som helst, så jeg antar du.mener hvordan gå frem for å få henne til å kutte ned på humoren? Går utifra at hun ser på deg som så trygg at hun kan være seg selv med skitten humor osv, uten at det skal fremstå som direkte flørting. Mange jenter med grov humor blir ofte feilaktig antatt som at de flørter, når det egentlig bare er deres humor. Eller er det seksuelt ladede kommentarer som går direkte på deg? Anonymkode: a8ff9...909 Jeg anser vell alt sammen som helt uskyldig flørting der hun bare plasserer noen litt utfordrende tanker i hodet på meg.. Tonen er bra og vi jobber fint sammen, så tanken var bare å la det fortsette slik, så lenge det ikke går lengere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 6. februar 2024 #4 Del Skrevet 6. februar 2024 Høres dumt ut. Hold det profesjonelt. Hun er ung og naiv og det at hun er så flørtete kan raskt ende opp i en crush som får henne til å vippe over kanten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #5 Del Skrevet 6. februar 2024 Da får du vel ta rollen som den voksne og holde samtalen på et mer profesjonelt nivå. IKKE heng deg på «dirty» snakk! Før du vet ordet av det står du til knærne i en sak om seksuell trakassering eller har viklet deg inn i et (veldig kortvarig) forhold til en kollega. Så ikke responder i det hele tatt på flørtete/på kanten replikker. Anonymkode: 8245c...df7 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #6 Del Skrevet 6. februar 2024 Hun er i forhold, sikkert lykkelig forelska i sin unge mann. Du er en i pappagenerasjonen. Sikkert like spennende for henne som ei dame på 60 er for deg. Men hun er trygg på at du ikke misforstår humoren, siden hun er OPPTATT og du er ELDGAMMEL… At du legger noe mer i dette, er litt skremmende og stusselig. Viser hvor lite gangsyn menn har. Alle incelene her inne som syter om hvor mye kvinner overvurderer sin «markedsverdi» er merkelig nok aldri inne på tilfeller hvor menn gjør det samme. Skremmende er det fordi jeg husker hvor eldgamle folk over 30 virket da jeg var i starten av tjueåra. Førtiåringer var omtrent på gravens rand i mine øyne! Og jeg var derfor mer meg selv med disse «gamlingene», der jeg ble forsiktig i selskap med jevnaldrende gutter, da var jeg alltid redd for at de skulle tro jeg var interessert! Men slo meg aldri at eldgamle 30-40-åringer skulle tenke seg at jeg var interessert i dem… Nå har jeg unge døtre, og det skremmer meg hvordan en del menn tenker. Anonymkode: 530f5...67a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fulltank Skrevet 6. februar 2024 #7 Del Skrevet 6. februar 2024 Kommer inn hit for å høre hva du skal gjøre! Du bør heller se etter noen på din egen alder. Selv om noen er hyggelig og tullete betyr ikke det at det er en invitasjon. Skaff deg en sunn hobby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #8 Del Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hun er i forhold, sikkert lykkelig forelska i sin unge mann. Du er en i pappagenerasjonen. Sikkert like spennende for henne som ei dame på 60 er for deg. Men hun er trygg på at du ikke misforstår humoren, siden hun er OPPTATT og du er ELDGAMMEL… At du legger noe mer i dette, er litt skremmende og stusselig. Viser hvor lite gangsyn menn har. Alle incelene her inne som syter om hvor mye kvinner overvurderer sin «markedsverdi» er merkelig nok aldri inne på tilfeller hvor menn gjør det samme. Skremmende er det fordi jeg husker hvor eldgamle folk over 30 virket da jeg var i starten av tjueåra. Førtiåringer var omtrent på gravens rand i mine øyne! Og jeg var derfor mer meg selv med disse «gamlingene», der jeg ble forsiktig i selskap med jevnaldrende gutter, da var jeg alltid redd for at de skulle tro jeg var interessert! Men slo meg aldri at eldgamle 30-40-åringer skulle tenke seg at jeg var interessert i dem… Nå har jeg unge døtre, og det skremmer meg hvordan en del menn tenker. Anonymkode: 530f5...67a Ikke hør på denne gamle bitre dama. Hun er selv 50+ og livredd for at ei ungjente skal ta mannen hennes. Anonymkode: 5490b...b9b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #9 Del Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke hør på denne gamle bitre dama. Hun er selv 50+ og livredd for at ei ungjente skal ta mannen hennes. Anonymkode: 5490b...b9b Nei, jeg er redd for at menn i førtiåra skal ødelegge for døtrene mine. Anonymkode: 530f5...67a 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #10 Del Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, jeg er redd for at menn i førtiåra skal ødelegge for døtrene mine. Anonymkode: 530f5...67a Har døtrene dine hatt en ordentlig oppdragelse så gjør ikke menn det. Anonymkode: 748ab...d2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PennyC Skrevet 6. februar 2024 #11 Del Skrevet 6. februar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har døtrene dine hatt en ordentlig oppdragelse så gjør ikke menn det. Anonymkode: 748ab...d2c Du mener om mennene hadde hatt en ordentlig oppdragelse, regner jeg med. Men foreldre er ikke allmektige, kan jo hende faren til f eks ts har vært nøye med å lære sønnen sin god oppførsel og omtanke for andre, uten at sønnen etterlever det i viksen alder. Endret 6. februar 2024 av PennyC endret 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #12 Del Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ikke hør på denne gamle bitre dama. Hun er selv 50+ og livredd for at ei ungjente skal ta mannen hennes. Anonymkode: 5490b...b9b Det er jo basert på erfaringer. Husker også jeg var 20, og helt avslappa rundt en gammel mann på ca 40 på jobben, godt gift og trivelig fyr. Vi tulla og hadde det gøy sammen. En gang kom han innom brisen på jobben og prøvde seg på meg. Jeg opplevde det skremmende å ha gått fra å være meg selv og stole på ham til å stå i den situasjonen hvor jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre. Hadde såvidt hatt sex på den tiden, med en kjæreste. Anonymkode: 67dfc...706 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #13 Del Skrevet 6. februar 2024 PennyC skrev (8 minutter siden): Du mener om mennene hadde hatt en ordentlig oppdragelse, regner jeg med. Men foreldre er ikke allmektige, kan jo hende faren til f eks ts har vært nøye med å lære sønnen sin god oppførsel og omtanke for andre, uten at sønnen etterlever det i viksen alder. I første omgang ja, men er man så uheldig og treffer på en sånn mann så er det greit å ha en litt stødig oppdragelse i bakhånd, det gjelder alle situasjoner. Anonymkode: 748ab...d2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #14 Del Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er jo basert på erfaringer. Husker også jeg var 20, og helt avslappa rundt en gammel mann på ca 40 på jobben, godt gift og trivelig fyr. Vi tulla og hadde det gøy sammen. En gang kom han innom brisen på jobben og prøvde seg på meg. Jeg opplevde det skremmende å ha gått fra å være meg selv og stole på ham til å stå i den situasjonen hvor jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre. Hadde såvidt hatt sex på den tiden, med en kjæreste. Anonymkode: 67dfc...706 Det er noe merkelig med de mennene som tror de kan snakke for damer på 20 at de aldri tar innover seg at de aldri har vært en dame på 20 mens vi som de påstår ikke har snøre faktisk har vært en dame på 20. Anonymkode: 6e759...196 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #15 Del Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da får du vel ta rollen som den voksne og holde samtalen på et mer profesjonelt nivå. IKKE heng deg på «dirty» snakk! Før du vet ordet av det står du til knærne i en sak om seksuell trakassering eller har viklet deg inn i et (veldig kortvarig) forhold til en kollega. Så ikke responder i det hele tatt på flørtete/på kanten replikker. Anonymkode: 8245c...df7 Dette. Det er noe helt annet når en mann på 40 snakker dirty til en yngre kvinne, enn motsatt. Ikke dum deg ut. Anonymkode: 2109e...2ef 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #16 Del Skrevet 6. februar 2024 14 minutter siden, AnonymBruker said: Har døtrene dine hatt en ordentlig oppdragelse så gjør ikke menn det. Anonymkode: 748ab...d2c Victim-blaming. Jeg har blitt forsøkt tafset på fra 12-års alderen av menn. Det er absolutt ingenting du kan unnskylde med at menn på 30+ gjør det. Når jeg var 18 år så startet det med menn over 50 år. Husker jeg nettopp hadde flyttet for meg selv, hadde en hyggelig samtaler med en mann med hund noen ganger ute og han valset opp full på døren min. Han hadde stått og ringt på hver eneste ringeklokke i blokken for han visste ikke hva jeg het. En annen var en mann på jobben når jeg var 22 år som prøvde seg på meg fordi jeg var hyggelig mot han. Han hadde 3 barn og var gift. Han er blokkert nå, men han sendte meldinger i mange år etter jeg sluttet på den jobben. Det er ikke bitterhet som vi forteller om, men det er erfaring. Vi har alle vært unge en gang og vet hvor enkelt bytte en del menn ser på unge kvinner som, hvor lett de tror vi kan manipuleres, lures og brukes. Vi har blitt eldre og er ikke så naive lengre. TS er den eldre og modne i denne situasjonen. Jeg tenker det mest ordentlige er å holde seg profesjonell og ikke la samtalen gå for langt. Anonymkode: 9bb03...7d6 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #17 Del Skrevet 6. februar 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det er noe merkelig med de mennene som tror de kan snakke for damer på 20 at de aldri tar innover seg at de aldri har vært en dame på 20 mens vi som de påstår ikke har snøre faktisk har vært en dame på 20. Anonymkode: 6e759...196 Jeg syns det bare viser upålitelige en del menn er og det derfor er enda viktigere å snakke om disse tingene, for selv i dagens samfunn så kastes det bare "du er bitter" om man snakker om det. Anonymkode: 9bb03...7d6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #18 Del Skrevet 6. februar 2024 Tviler på det er flørt. Menn oppfatter ofte godt humør som flørt. Selv om dere har det gøy sammen, og deler humor av seksuell karakter, betyr det ikke at hun tenker på deg som en kandidat. Vil du det skal fortsette bør du tenke at det ikke er flørting, og du bør oppføre deg som du vil gjort om det var en mannlig kollega Anonymkode: 00cbf...70e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #19 Del Skrevet 6. februar 2024 Hva er det med alle tråder om å flørte med kollegaer? Det er en helt idiotisk ting å gjøre. Dere ber om trøbbel. Og som den med mer makt (eldre, lengre ansiennitet) kommer du dårligst ut av det Anonymkode: e9050...b97 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villspor?? Skrevet 6. februar 2024 #20 Del Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Victim-blaming. Jeg har blitt forsøkt tafset på fra 12-års alderen av menn. Det er absolutt ingenting du kan unnskylde med at menn på 30+ gjør det. Når jeg var 18 år så startet det med menn over 50 år. Husker jeg nettopp hadde flyttet for meg selv, hadde en hyggelig samtaler med en mann med hund noen ganger ute og han valset opp full på døren min. Han hadde stått og ringt på hver eneste ringeklokke i blokken for han visste ikke hva jeg het. En annen var en mann på jobben når jeg var 22 år som prøvde seg på meg fordi jeg var hyggelig mot han. Han hadde 3 barn og var gift. Han er blokkert nå, men han sendte meldinger i mange år etter jeg sluttet på den jobben. Det er ikke bitterhet som vi forteller om, men det er erfaring. Vi har alle vært unge en gang og vet hvor enkelt bytte en del menn ser på unge kvinner som, hvor lett de tror vi kan manipuleres, lures og brukes. Vi har blitt eldre og er ikke så naive lengre. TS er den eldre og modne i denne situasjonen. Jeg tenker det mest ordentlige er å holde seg profesjonell og ikke la samtalen gå for langt. Anonymkode: 9bb03...7d6 Jeg vil overhodet ikke på noe vis gå videre til noe annet enn en relasjon som kollega, det er sikkert… jeg gjengjelder ikke det som blir sagt, om det er flørt så trenger det jo heller ikke være noe annet en for morsom. Jeg er voksen, å kunne aldri falt meg inn å gjort noe som helst videre. Men vil heller ikke bare avvise henne heller, skal jo ikke bryte henne ned, hun gjør jo overhodet ikke noe galt. ( Men skjønner fort om kanskje noen ville ha utnyttet en slik situasjon) Noe jeg tar sterkt avstand i fra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå