Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har en god venninne jeg har utviklet følelser for og har innrømmet det for henne, vi er begge enige om vennskapet og at det er det viktigste, men jeg er ikke avvist og samtalene og alt er som før.

Nå skal vi på tur i lag, skulle være dagstur, men hun la frem et forslag om hotellovernatting og at vi kunne ha en fin helg sammen, der hun bestemte at vi skulle ha dobbeltrom i lag.

Hvordan gå frem??

Hun vet jo nøyaktig hva jeg føler.

(vi er godt voksne)

(jeg kommer aldri til å gjøre noe om jeg ikke er 100% sikker).

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du mann eller dame?

Anonymkode: 383e5...ba2

Skrevet

Hvis du synes det går greit å sove på samme hotell, så hvorfor ikke. Hvis du tror det er en baktanke snakk med venninna.

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Er du mann eller dame?

Anonymkode: 383e5...ba2

Mann..

Skrevet
Fireflies skrev (13 minutter siden):

Hvis du synes det går greit å sove på samme hotell, så hvorfor ikke. Hvis du tror det er en baktanke snakk med venninna.

Har ikke noe problem med å bo på hotell, har tenkt å bare ta det som det kommer, mest sannsynlig ikke noe annet at hun bare vil være hyggelig.

Skrevet

Hun tester deg.. 

Vis respekt og la henne styre det fysiske. Ikke ta initiativ til fysisk kontakt, for hun har allerede satt sin strek. Da er hun også den som er ansvarlig til å ta opp tråden når hun er klar (og det kommer hun til å gjøre når hun er trygg på deg, og dine intensjoner). Hold tonen som gode venner og flørt akkurat like mye som tidligere - men la henne «jage» litt etter deg også ved at hun er den som må ta opp den fysiske kontakten når hun er trygg nok på deg som menneske - og føler at du respekterer henne og behovene hun har. Da vil du se at hun må jakte litt på deg også, og alt kommer til å løsne ;) Hilsen komplisert kvinne som fikk drømmemannen etter mye testing pga dårlige tidligere erfaringer med menn 😅

Anonymkode: 45b7c...6ec

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hun tester deg.. 

Vis respekt og la henne styre det fysiske. Ikke ta initiativ til fysisk kontakt, for hun har allerede satt sin strek. Da er hun også den som er ansvarlig til å ta opp tråden når hun er klar (og det kommer hun til å gjøre når hun er trygg på deg, og dine intensjoner). Hold tonen som gode venner og flørt akkurat like mye som tidligere - men la henne «jage» litt etter deg også ved at hun er den som må ta opp den fysiske kontakten når hun er trygg nok på deg som menneske - og føler at du respekterer henne og behovene hun har. Da vil du se at hun må jakte litt på deg også, og alt kommer til å løsne ;) Hilsen komplisert kvinne som fikk drømmemannen etter mye testing pga dårlige tidligere erfaringer med menn 😅

Anonymkode: 45b7c...6ec

Jeg respekterer uansett hva som skjer, jeg kommer til å fortsette som vanlig.

Gleder meg uansett masse til turen, så får man se, it is what it is😊

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...