AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #1 Skrevet 5. februar 2024 Nå er jo kronen svak. Det er ikke usannsynlig at Norge kan bli en høyrentenasjon når USA og EU senker renten igjen. Da er spørsmålet mitt, bør jeg bytte min global indeksfond mot en global indeksfond med valutasikring? Liksom for å sikre meg mot en sterk krone? Anonymkode: 393c1...ddc
Helgekarjol Skrevet 5. februar 2024 #2 Skrevet 5. februar 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: Nå er jo kronen svak. Det er ikke usannsynlig at Norge kan bli en høyrentenasjon når USA og EU senker renten igjen. Da er spørsmålet mitt, bør jeg bytte min global indeksfond mot en global indeksfond med valutasikring? Liksom for å sikre meg mot en sterk krone? Anonymkode: 393c1...ddc Det er nok lite vits å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #3 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nå er jo kronen svak. Det er ikke usannsynlig at Norge kan bli en høyrentenasjon når USA og EU senker renten igjen. Da er spørsmålet mitt, bør jeg bytte min global indeksfond mot en global indeksfond med valutasikring? Liksom for å sikre meg mot en sterk krone? Anonymkode: 393c1...ddc Er som alle andre forsikringer det. I snitt taper du, og i snitt tjener forsikringsselgerne Det betyr ikke at forsikring ikke bør kjøpes, men generelt bør en vurdere om "tryggheten" den gir, er verdt å tape litt penger (i snitt) Anonymkode: f1787...553
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå