AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #1 Skrevet 5. februar 2024 Det er spesielt én person jeg liker å se for meg hvordan ser ut og hvordan er som person, jeg får så mange rare bilder i hodet når jeg leser det denne personen skriver😆 Hun skriver mye på alternativforumet, dukker opp i nesten alle tråder der, og det virker som hun elsker å tråkke på andre og kverulere. Innimellom kan det virke som hun prøver å hjelpe ts med spørsmålet i HI, men det snur fort, da det stadig kommer nedlatende ordlyder fra henne. Det virker som hun tror hun vet best uansett, og bjeffer til hvis noen er uenig. Hun spyr ut ufinheter stadig vekk. Det frustrerer meg at hun er der og overtar «alle» tråder, og bidra til guffen stemning. Ser henne for meg hvordan hun kanskje ser ut i virkeligheten, kanskje en litt eldre dame med langt, grått litt bustete hår, med et litt utspekulert og småskummelt uttrykk i ansiktet. Jeg nevner selvsagt ikke profilnavn, for det er ikke meningen å baksnakke, bare få ut litt av frustrasjonen hun skaper i meg. Har dere noen dere stusser over her inne? 😅 Anonymkode: 60f5a...058 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #2 Skrevet 5. februar 2024 Tenker du på AnonymBruker? Anonymkode: 8df7e...e51 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #3 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tenker du på AnonymBruker? Anonymkode: 8df7e...e51 Hehe, nå er det vel ganske mange av oss som heter AnonymBruker😄 Anonymkode: 60f5a...058 2
Fant80 Skrevet 5. februar 2024 #4 Skrevet 5. februar 2024 Stusser over alle de som bruker anonym knappen,og er svært aktive spesielt i politikk tråder. Er de ikke aktive der,så vrir de andre tråder til å bli politiske. Skal innrømme jeg tenker litt av hvert om de som skriver der. 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #5 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hehe, nå er det vel ganske mange av oss som heter AnonymBruker😄 Anonymkode: 60f5a...058 Det var liksom spøken. Anonymkode: 8df7e...e51 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #6 Skrevet 5. februar 2024 Fant80 skrev (Akkurat nå): Stusser over alle de som bruker anonym knappen,og er svært aktive spesielt i politikk tråder. Er de ikke aktive der,så vrir de andre tråder til å bli politiske. Skal innrømme jeg tenker litt av hvert om de som skriver der. Jeg er ikke i politikktråder, men bruker selv anonymknappen fordi det er et par stykker her inne som vet hvem jeg er gjennom profilnavnet mitt. Anonymkode: 60f5a...058 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #7 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var liksom spøken. Anonymkode: 8df7e...e51 Skjønte det, var derfor jeg lo😄 Anonymkode: 60f5a...058 2
Helene1982 Skrevet 5. februar 2024 #8 Skrevet 5. februar 2024 Jeg lurer av og til på hvilke (om noen) brukere jeg ville kjent igjen, om vi alle møttes. Både om bildet jeg har i hodet stemmer, og om mange har lignende personlighet og meninger offentlig. 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #9 Skrevet 6. februar 2024 Helene1982 skrev (38 minutter siden): Jeg lurer av og til på hvilke (om noen) brukere jeg ville kjent igjen, om vi alle møttes. Både om bildet jeg har i hodet stemmer, og om mange har lignende personlighet og meninger offentlig. Ja enig, det hadde vært interessant å se om man hadde kjent igjen noen. Tror kanskje at mange er helt ulike irl enn det vi ser for oss, og kanskje er også brukeren jeg beskrev i åpningsinnlegget helt annerledes enn det bildet jeg har skapt meg😄 Når jeg tenker meg om, tror jeg kanskje hun er veldig usikker, og kanskje litt ensom, som kan være med på å gjøre henne veldig skarp i kantene på et anonymt forum? Anonymkode: 60f5a...058
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #10 Skrevet 6. februar 2024 Fant80 skrev (3 timer siden): Stusser over alle de som bruker anonym knappen,og er svært aktive spesielt i politikk tråder. Er de ikke aktive der,så vrir de andre tråder til å bli politiske. Skal innrømme jeg tenker litt av hvert om de som skriver der. Det er vel ikke mulig å skrive som AB i Politikk og Samfunn Anonymkode: f44c8...0cf 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #11 Skrevet 6. februar 2024 Jeg tror jeg vet hvem du mener!! Anonymkode: e3b0f...6ec
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #12 Skrevet 6. februar 2024 Har lurt på hvordan noen ser ut, og er. Det er jo ganske spennende, lurer på hvordan vi hadde forholdt oss til hverandre om vi så hverandre. Det er jo litt bra vi ikke gjør, for noen ganger kan utsendet avgjøre behandling, her blir vi behandlet litt utifra hvordan vi behandler noen selv. Innenfor hvordan de vi blir behandlet av er såklart. Anonymkode: 3ac80...2cf
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #14 Skrevet 6. februar 2024 Tja…..ser for meg at de brukerene som jeg lurer litt på om de er helt ved sine fulle fem er småfeite, småbarnsmødre som knapt har hatt en vaskejobb og som føder unger i hytt og pine for oppmerksomheten sin skyld. Typ «bli-ny-med-hjemmet» i stilen og fjonger seg litt med klær fra vero moda😎 Anonymkode: fce92...60b
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #15 Skrevet 6. februar 2024 Nei..eller, jeg synes jo det er litt underholdende å lese inne på Rampelys og enkelte av de mest ihuga bidragsyterne der, de undrer jeg litt over hvordan de er irl. Anonymkode: 8ecd5...ab6
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #16 Skrevet 6. februar 2024 Jeg har funnet ut hvordan noen av brukerne er irl. Noen fordi vi har blitt kjent privat, og to fordi de røpet detaljer, slik at jeg kunne legge sammen to og to. Anonymkode: 5e86d...16d
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #17 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nei..eller, jeg synes jo det er litt underholdende å lese inne på Rampelys og enkelte av de mest ihuga bidragsyterne der, de undrer jeg litt over hvordan de er irl. Anonymkode: 8ecd5...ab6 Vi er kjipe og kjedelige irl. Hilsen ihugga Rampelyser. Anonymkode: 3bc8b...49b
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #18 Skrevet 6. februar 2024 Jeg er nysgjerrig på om de som følger bloggere 24/7 og oppdaterer minutt for minutt har noe liv utenom. Og jeg er nysgjerrig på om det finnes så mange incels som man får inntrykk av her, eller om det er maks et par stykker som skriver alle trådene om "kvinner må senke krava". Og på om de som skriver ondskapsfulle svar her er like i virkeligheten. Isåfall er det faktisk bedre om de tilbringer all tid her inne. 😅 Og en ting til, jeg er nysgjerrig på om de som starter alle trådene om "hvorfor anonym bruker" virkelig er forskjellige brukere hver gang, og om de faktisk tror de er den første til å ta opp saken med nesten helt lik ordlyd. Når jeg tenker meg om kommer jeg på mye, men er også nysgjerrig på hvorfor så mange er venninner eller kjærester de ikke liker. Stusser på alle "venninne som...."-trådene, og hvorfor folk egentlig henger sammen. Anonymkode: f13a6...8bf 4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #19 Skrevet 6. februar 2024 Just now, AnonymBruker said: Når jeg tenker meg om kommer jeg på mye, men er også nysgjerrig på hvorfor så mange er venninner eller kjærester de ikke liker. Stusser på alle "venninne som...."-trådene, og hvorfor folk egentlig henger sammen. Anonymkode: f13a6...8bf venninner eller kjærester *med folk de ikke liker. Anonymkode: f13a6...8bf
Fant80 Skrevet 6. februar 2024 #20 Skrevet 6. februar 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har funnet ut hvordan noen av brukerne er irl. Noen fordi vi har blitt kjent privat, og to fordi de røpet detaljer, slik at jeg kunne legge sammen to og to. Anonymkode: 5e86d...16d Noen kjendiser? Av og til lurer jeg på om noen som skriver er kjendiser. Et tilfelle lurte jeg også på om en ex hadde skrevet. Svært kjente detaljer som ble nevnt. Men sikkert tilfeldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå