AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #1 Skrevet 5. februar 2024 Saken er den, byttet jobb her i høst, å merket umiddelbart at kjemien stemmer veldig godt med en av mine nye kolleger. Vi digger mye av det samme, er begge impulsive og har ingen problem med å finne på ting uten at det skal planlegges i måneder å uker, tror vi begge er veldig betatt av den andre, men ingen av oss tørr å ta iniativet, så vi flørter bare rundt, passer på å vise med ord og handlinger at vi liker hverandre, f eks, jeg vet jo at du drikker bare cola uten sukker så tok med det til deg, han er nok mest opptatt av å vise at han har vært våken å fått med seg mye av hva jeg liker og ikke. Men så til sakens kjerne, alderforskjellen, vi er 33 og 50 år. Når vi drikker så er alltid den av oss som drikker( aldri passa sånn at begge har hatt fri å kunnet drukket samtidig) som er veldig på flørtern, å går all in, altså begge gjør dette når fått litt alkohol innabords, forteller hvor digg den andre parten er og det er ikke måte på. Han har snakket om at han syns jeg er flott å han ble litt sjokka når han innså at han hadde bommet så veldig på alder, sier at aldersforskjell er for stor, sikkert bedre å la d være, men når alkoholen flyter glemmer han d, og jeg må være den fornuftige å si nei. Jeg har sykt lyst på denne mannen, nok at jeg ser han så starter det å kile mellom bena, å tankene raser avgårde, men vil jo ikke ta han med hjem når han har vært på fylla, fordi er pissredd for reaksjonen når vi våkner på morran, og at han føler jeg har utnyttet situasjonen. Når han er edru og jeg dukker opp brisen så er det jeg som er frempå, å han er den fornuftige som holder alt under kontroll. Bør jeg ta det opp med han? Snakke rett fra levra, elr blir d bare nesten sånn at lager en sak av ingenting...hjelp!! Anonymkode: aafd3...aab
Gjest WhisperingWind Skrevet 6. februar 2024 #2 Skrevet 6. februar 2024 Hva fremtid ser du for deg med denne mannen? Og hva om dere hopper i det. Hva om det ryker? Hvordan vil jobbsituasjonen da bli?
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #3 Skrevet 6. februar 2024 Dere har jo tydeligvis en tiltrekning på hverandre. Han har jo innsett selv at aldersforskjellen er for stor, men med litt alkohol kommer innabords er det lett å glemme det rasjonelle. Aldersforskjellen jo veldig stor da. Dere er sannsynligvis på veldig forskjellige steder i livet. Som en kortvarig romanse kan man se bort fra aldersforskjell. Men den blir er problem om du skal tenke langsiktig. Tipper han har barn og det har ikke du? Langsiktig sett bør du tenke over hva slags liv du vil ha. Kortsiktig er det bare gi f.. og kjøre på hvis du er keen. Anonymkode: 54893...cfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå