AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #1 Skrevet 5. februar 2024 For en god stund siden inviterte eksen min med meg på skitur. Hun sier hun ikke har mer følelser og ikke elsker meg lenger, men allikevel spør hun meg om det. Syntes det er veldig rart fordi hun har lenge sagt hun ikke vil gi falske forhåpninger fordi hun ikke er klar for ett forhold nå. Hvorfor gjør hun det hvis hun er ferdig med meg? Anonymkode: 5ec16...c83
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #2 Skrevet 5. februar 2024 Jeg tror eksen din kan gi et bedre svar enn oss. Anonymkode: 24113...649 3
petterm Skrevet 5. februar 2024 #3 Skrevet 5. februar 2024 Kanskje hun ønsker en turrenn? Kanskje hun ønsker en ff?
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #4 Skrevet 5. februar 2024 petterm skrev (Akkurat nå): Kanskje hun ønsker en turrenn? Kanskje hun ønsker en ff? Hun har mange venninner hun pleier og gå med, derfor det er rart at hun vil ha med meg Anonymkode: 5ec16...c83
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #5 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tror eksen din kan gi et bedre svar enn oss. Anonymkode: 24113...649 Typisk svar en mann får på KG når han spør om råd fra kvinner. Kort og kaldt.. Jeg tipper hun holder deg litt på gress TS. Holder deg varm så dj kkke kommer deg videre her i livet før henne. Eller så vil hun bare være venn, og tenker at du er fornøyd med det. Noe du sikkert ikke er. Anonymkode: 7d0e7...253 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #6 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Typisk svar en mann får på KG når han spør om råd fra kvinner. Kort og kaldt.. Jeg tipper hun holder deg litt på gress TS. Holder deg varm så dj kkke kommer deg videre her i livet før henne. Eller så vil hun bare være venn, og tenker at du er fornøyd med det. Noe du sikkert ikke er. Anonymkode: 7d0e7...253 Nei, det er feil. TS bør snakke med eksen. Anonymkode: 24113...649 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #7 Skrevet 6. februar 2024 Hva føler du for henne da? Anonymkode: 7d729...8e2 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #8 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hva føler du for henne da? Anonymkode: 7d729...8e2 Jeg hadde fortsatt følelser og det visste hun så godt. Måneden før spurte jeg om hun fortsatt elsket meg, og da svarte hun ja men at hun ikke ville gi meg falske forhåpninger. Tre uker senere møter jeg hun på byen, hun virket ikke full. Hun spør om jeg vil være med på en skitur i morgen, og da lurer jeg siden familien hennes også er hjemme. Og hun er ikke sånn som drar med seg gutter hjem. Når jeg spurte henne noen dager etter vi var hos hun, hadde hatt sex om hun fortsatt elska meg sa hun nei og at hun ikke hadde følelser nå Anonymkode: 5ec16...c83
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #9 Skrevet 6. februar 2024 Hun gir jo ikke falske forhåpninger så lenge hun er ærlig på at hun ikke har følelser, og ikke ønsker noe forhold med deg... Hun sier rett ut at hun ikke ville hatt sex med deg, hun elsker ikke deg, hun har ikke følelser... At du da tolker en skitur som noe mer, det handler om deg og at du gjør en fjær til ti høns. Det er en skitur... Det finnes vel knapt noe dere kan gjøre som innebærer mer klær... Det er ikke en invitasjon til sex, det er ikke en date, det er en skitur... Men her må du være ærlig med henne, å si at du vil tolke enhver vennskapelig gest fra henne som en invitasjon til noe mer, og at du absolutt ikke ønsker ha noe vennskapelig kontakt med henne. Anonymkode: 9257c...591 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #10 Skrevet 6. februar 2024 Dere vil helt ulike ting. Anonymkode: 8aba5...943
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #11 Skrevet 6. februar 2024 18 hours ago, AnonymBruker said: Nei, det er feil. TS bør snakke med eksen. Anonymkode: 24113...649 Tull, Ts bør ignorere eksen. Anonymkode: 545fb...85a 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #12 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde fortsatt følelser og det visste hun så godt. Måneden før spurte jeg om hun fortsatt elsket meg, og da svarte hun ja men at hun ikke ville gi meg falske forhåpninger. Tre uker senere møter jeg hun på byen, hun virket ikke full. Hun spør om jeg vil være med på en skitur i morgen, og da lurer jeg siden familien hennes også er hjemme. Og hun er ikke sånn som drar med seg gutter hjem. Når jeg spurte henne noen dager etter vi var hos hun, hadde hatt sex om hun fortsatt elska meg sa hun nei og at hun ikke hadde følelser nå Anonymkode: 5ec16...c83 Prat med henne. Ta henne med ut på en matbit. Anonymkode: 7d729...8e2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #13 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hun gir jo ikke falske forhåpninger så lenge hun er ærlig på at hun ikke har følelser, og ikke ønsker noe forhold med deg... Hun sier rett ut at hun ikke ville hatt sex med deg, hun elsker ikke deg, hun har ikke følelser... At du da tolker en skitur som noe mer, det handler om deg og at du gjør en fjær til ti høns. Det er en skitur... Det finnes vel knapt noe dere kan gjøre som innebærer mer klær... Det er ikke en invitasjon til sex, det er ikke en date, det er en skitur... Men her må du være ærlig med henne, å si at du vil tolke enhver vennskapelig gest fra henne som en invitasjon til noe mer, og at du absolutt ikke ønsker ha noe vennskapelig kontakt med henne. Anonymkode: 9257c...591 Hun ville jo ha sex med meg, hun tok med meg hjem og hadde sex med meg? Og hver gang vi er på en fest ender vi opp sammen og har der. Så vet ikke hvor du har fått det i fra… Anonymkode: 5ec16...c83
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #14 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tull, Ts bør ignorere eksen. Anonymkode: 545fb...85a Nei. TS ønsker svar, eksen har disse. Anonymkode: 24113...649
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #15 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hun ville jo ha sex med meg, hun tok med meg hjem og hadde sex med meg? Og hver gang vi er på en fest ender vi opp sammen... Anonymkode: 5ec16...c83 Slutt å ha sex med henne. Unngår fester der hun er. Blir drama av det. Ikke kjærlighet. Anonymkode: 8aba5...943 1
Sander33 Skrevet 6. februar 2024 #16 Skrevet 6. februar 2024 Du duger til skitur og sex. Begge er litt stuck inntil noe bedre dukker opp. 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #17 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Nei. TS ønsker svar, eksen har disse. Anonymkode: 24113...649 Så naiv er det vel ikke lov til å være. Antakelig veg ikke eksen selv hvorfor hin gjør dette, og om hun gjør det så vil hun aldri være ærlig om det. Dessverre, TS, er det så enkelt som at du er tilgjengelig. Du er den hun veit sier aldri nei … Mens hun leter etter drømmeprinsen. Anonymkode: f0fbc...27e 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #19 Skrevet 6. februar 2024 Hun var jo i forhold med deg, og synes du er trivelig. Hvis hun sier veldig bastant at man skal ikke ha forhåpninger så snakker hun sant. Vedder på at hun ønsker å finne på noe som venner, det er en måte å ha deg inn i livet enda uten forpliktelser. Det er lov å si at det er rart, og litt dårlig gjort å dra deg inn i livet hennes hvis det fortsatt er ferskt og du har følelser for henne. Evt ikke svart. Anonymkode: a1d79...fc1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #20 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Så naiv er det vel ikke lov til å være. Antakelig veg ikke eksen selv hvorfor hin gjør dette, og om hun gjør det så vil hun aldri være ærlig om det. Dessverre, TS, er det så enkelt som at du er tilgjengelig. Du er den hun veit sier aldri nei … Mens hun leter etter drømmeprinsen. Anonymkode: f0fbc...27e Det kan du godt mene, men du bør vel også se dette svaret i sammenheng med andre svar. Anonymkode: 24113...649
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå