AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #1 Skrevet 5. februar 2024 Kjenner jeg kvier meg for å skulle spørre lege om dette om dette, da det føles mer privat enn bare å spørre om samleie. Skal fjerne livmor og i følge sykehusets sider om operasjonen står det at man skal unngå samleie i 10 uker etterpå. Men sex er jo mye mer enn bare penetrering. Skjønner jo at det ikke skal noe inn, men oral/klitorisstimulering er det restriksjoner på det? (Selvfølgelig ikke de første ukene da. Ting må jo få gro) Noen som har vært igjennom dette og vet? Anonymkode: a54d9...8b4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #2 Skrevet 5. februar 2024 Det går nok helt fint👍 Anonymkode: 65cf5...957 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #3 Skrevet 6. februar 2024 Tror ikke du skal satse på oral. Enormt mye bakterier i munnen. Det er jo infeksjonsfare. Anonymkode: ec0b9...6e6
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #4 Skrevet 9. februar 2024 Jeg fikk fjernet livmor med kikkhulloperasjon, og jeg onanerte i løpet av første uke. Hadde ingen smerter etter operasjonen. Vært superfornøyd etter operasjon (7 år siden), deilig å slippe mens og prevensjon. Anonymkode: f941b...8ae
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2024 #5 Skrevet 9. februar 2024 Alt du gjør «utvendig» går nok helt fint så snart du er i form til det! Og man klarer ikke få bakterier opp til operasjonssåret ved slikking/oral. Anonymkode: 0b7ac...80b
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #6 Skrevet 25. februar 2024 Jeg har fått beskjed om å vente med samleie i 12 uker da livmor ble fjernet fra skjeden. Er det innafor å ha samleie 3 dager før det har gått 12 uker? Anonymkode: 728ae...708
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå