AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #1 Del Skrevet 5. februar 2024 Kan man gjøre noe for å slippe det? Lei av creepy menn som kommer bort og ikke tar et hint , altså et nei. Ja det skjer fortsatt etter metoo,selv om man merker at det har blitt litt mindre. Det hjelper ikke å gå ut med joggebukse, fett hår og usminket. Har prøvd på det. Anonymkode: 6eef6...fa9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #2 Del Skrevet 5. februar 2024 Nei, du må bare avvise fort og kontant. Anonymkode: a8084...89c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #3 Del Skrevet 5. februar 2024 Det er ikke så ofte jeg opplever det, men hvis noen kommer bort så bare ignorerer jeg totalt Anonymkode: 01f19...fc4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #4 Del Skrevet 5. februar 2024 Si huff, og se oppgitt ut Anonymkode: 0417f...d42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 5. februar 2024 #5 Del Skrevet 5. februar 2024 Problemet med impåslitne menn er at det er skummelt å avise også. Vill ikke oppmuntre til noe, men så vil man ikke være for direkte og risikere at han blir sint heller. Det blir mindre av det når du blir eldre da 😀 så du må bare holde ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 5. februar 2024 #6 Del Skrevet 5. februar 2024 #Metoo handler om creepy menn på arbeidsplassen eller i situasjoner der det bør være en profesjonell relasjon som i et trosamfunn, idrett, skole eller andre institusjoner der man ofte har ulike roller, makt og posisjoner. Creepy menn på gata er bare creepy menn som før. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #7 Del Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det er ikke så ofte jeg opplever det, men hvis noen kommer bort så bare ignorerer jeg totalt Anonymkode: 01f19...fc4 Det gjør jeg også uten at de tar hintet. Det er to naboer rundt her som følger etter meg og prøver å få kontakt hver gang de ser meg. Anonymkode: 6eef6...fa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #8 Del Skrevet 5. februar 2024 Mange menn tror at vi kvinner blir smigret. De forstår ikke at det virkelig er en plage. Eneste måte er å overse og å komme seg bort. Er man et høflig menneske, så kan det være et problem. Men her gjelder det å bruke fantasien mht. forklaringer for å komme seg unna. Overser man, så går de fleste lei. Anonymkode: 16fa2...074 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #9 Del Skrevet 7. februar 2024 Hvilken type kontakt/oppmerksomhet? Dersom noen gir deg uønsket seksuell oppmerksomhet, så sier du i fra. Skjer det en gang til, så anmelder du de. Dersom noen prater helt vanlig med deg, så er det helt lovlig. Gjentar det seg, så må du bare være mest mulig avvisende og vise at du ikke ønsker å prate med de. Dersom noen tar kontakt og er normal og høflig så er det som sagt ikke forbudt. Anonymkode: d7121...564 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå