AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #1 Skrevet 5. februar 2024 Har følt en uro over en del forandringer i det siste hos samboer, så sjekket jeg tlf. Jeg vet jeg ikke burde gjort det men uroen bare vokste og der var samtalelogg slettet tilfeldige dager og sms som manglet svar osv. Noen tanker? Hva burde jeg si? Anonymkode: 0b9b5...872
MacadamiaNut Skrevet 5. februar 2024 #2 Skrevet 5. februar 2024 Ikke si noe enda, men følg med framover. Før eller siden gjør han en feil, og da kan du framlegge bevis. Sånne folk vil ikke innrømme noenting før man har et bevis💁🏻♀️ 8
Tindre1 Skrevet 5. februar 2024 #3 Skrevet 5. februar 2024 Magefølelsen stemmer alltid. Si at du har en dårlig følelse. Spør om å få se. Det er jo ikke noe problem om man ikke har noe å skjule. (Og han skjuler jo….)
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #4 Skrevet 6. februar 2024 MacadamiaNut skrev (4 timer siden): Ikke si noe enda, men følg med framover. Før eller siden gjør han en feil, og da kan du framlegge bevis. Sånne folk vil ikke innrømme noenting før man har et bevis💁🏻♀️ Ser ikke poenget. Følg magefølelsen og gå videre med livet uten alt dramaet. Anonymkode: 94599...1ef 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #5 Skrevet 6. februar 2024 Du kan få frem nylig slettede meldinger på iPhone. Trykk oppe til venstre inne på meldingene, hvor det står rediger, så får du opp nylig slettede meldinger. Mulig han ikke vet om dette. Anonymkode: 8a9c0...862 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #6 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 6.2.2024 den 12.21): Du kan få frem nylig slettede meldinger på iPhone. Trykk oppe til venstre inne på meldingene, hvor det står rediger, så får du opp nylig slettede meldinger. Mulig han ikke vet om dette. Anonymkode: 8a9c0...862 Dette skulle jeg ønske at jeg visste før… Brukte fryktelig lang tid på å finne konkrete bevis på min eksmanns utroskap… Anonymkode: 774f6...ff9 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #7 Skrevet 7. februar 2024 On 2/5/2024 at 9:54 PM, MacadamiaNut said: Ikke si noe enda, men følg med framover. Før eller siden gjør han en feil, og da kan du framlegge bevis. Sånne folk vil ikke innrømme noenting før man har et bevis💁🏻♀️ Latterlig hvor fort enkelte klarer å konkludere med utro mann 🙈 Står vel ingenting om kjønn i HI. Anonymkode: 1c06c...553
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2024 #8 Skrevet 8. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Latterlig hvor fort enkelte klarer å konkludere med utro mann 🙈 Står vel ingenting om kjønn i HI. Anonymkode: 1c06c...553 Du er på kvinneguiden. De fleste som starter tråder her er kvinner. De fleste samboere til kvinner er menn. Anonymkode: 57b5c...812 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå