AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #1 Skrevet 5. februar 2024 Jeg dater en, snakker sammen hverdag og har truffet hverandre 2 ganger. Grunnen til vi ikke har fått truffet hverandre mer er for jeg jobber mye og han jobber mye. Vi er begge ute etter forhold. Vi skal treffest nå i de nermeste dagene. Har ei venninne og hennes samboer som har invitert oss begge til dem. Blir dette rart og gjøre? Har ikke spørt han enda om det er noe som kan være intressant, for vil ikke virke for intens.. tips noen? Anonymkode: 9aa33...7b6
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #2 Skrevet 5. februar 2024 Hvor lenge har dere datet? Jeg hadde nok ikke blitt med på middag til venner etter så få møter. Anonymkode: 264e3...2d5
Gjest WhisperingWind Skrevet 6. februar 2024 #3 Skrevet 6. februar 2024 Er da bare å si at dere er invitert. Så er det opp til han om det føles tidlig eller ikke🤷🏻♀️
Gjest ti10 Skrevet 6. februar 2024 #4 Skrevet 6. februar 2024 Ja, jeg synes det blir veldig rart. Hvorfor har egentlig venneparet invitert deg med daten? Høres ut som om de er ekstremt nysgjerrige, kanskje til og med litt invaderende.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #5 Skrevet 6. februar 2024 Det er litt tidlig tenker jeg. Anonymkode: 5925f...76b
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #6 Skrevet 6. februar 2024 Nei, det er strengt forbudt. Gjør du det utestenges du på livstid. Anonymkode: dec7b...01a 2
Majer Skrevet 6. februar 2024 #7 Skrevet 6. februar 2024 Litt tidlig, men det er akseptabelt så lenge du vet han er fri for resistente bakterier
Splittbinders Skrevet 6. februar 2024 #8 Skrevet 6. februar 2024 Besøke venner på tredje date? Det hadde i alle fall vært for tidlig for meg.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #9 Skrevet 6. februar 2024 Forresten. Kan man si vennepar når man ikke er et par? I mitt hode er man vennepar når man er to par som er venner. Ellers er det jo bare venner av en som er singel. Anonymkode: dec7b...01a
Anonym90059005 Skrevet 6. februar 2024 #10 Skrevet 6. februar 2024 Bør dere ikke heller prioritere å hoppe til sengs og knulle som kaniner enn å sitte i en sofa med et vennepar og tørrprate? 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #11 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Forresten. Kan man si vennepar når man ikke er et par? I mitt hode er man vennepar når man er to par som er venner. Ellers er det jo bare venner av en som er singel. Anonymkode: dec7b...01a Jeg tenker vennepar som et par som er ens venner. Ts: jeg ville nok møtt daten alene noen ganger til først. To ganger er ganske lite, og om hverdagen fører til at dere ikke kan møtes så ofte, ville jeg iallfall møtt daten alene etter så få dater. Men har du veldig lyst til dette selv, kan du jo lufte det for han. Anonymkode: 96d61...801
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #12 Skrevet 6. februar 2024 Jeg syns ikke det er rart så lenge du sier at du er invitert, og han gjerne kan bli med, og spør om han vil det. Jeg kjørte flere timer i bil sammen med han som nå er mannen min og to av hans venner på andre date. Så vidt jeg husker hadde han sagt at jeg var en venn og ikke at vi nettopp traff hverandre på nettdating da, men de spurte så mye underveis at de fant ut av det. Anonymkode: badbf...7a8
Gjest ti10 Skrevet 6. februar 2024 #13 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Forresten. Kan man si vennepar når man ikke er et par? I mitt hode er man vennepar når man er to par som er venner. Ellers er det jo bare venner av en som er singel. Anonymkode: dec7b...01a Vennene er jo et par, det er jo det som er poenget. Ergo er de et vennepar, for TS er venner med begge. Hva man selv er, har jo ikke noe med det å gjøre. Hvis hun hadde sagt "Vi er noen vennepar", hadde det blitt feil hvis hun selv er singel, men ikke når hun omtaler venninnen og samboeren som vennepar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå