AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #1 Skrevet 5. februar 2024 Hvor en man leser eller hører om dagen, over hele Europa, ja så er det militære (og andre) ledere advarer som bortimot sikkert at vi får mer aggresjon og krig fra vår mektige nabo i øst. Blir skikkelig deprimert, nervøs og redd. Mister helt lyst til å kjøpe ny bil eller hytte, f.eks. Blitt helt uaktuelt! Tenker på steder det går an å "flykte til". Bekymring for barna. Flere som føler på det om dagen? Anonymkode: 07524...fde
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #2 Skrevet 5. februar 2024 Hva er grunnen til at du blir deprimert av dette tror du? Jeg kjenner ikke på det. En svak bekymring en sjelden gang om jeg leser nyhetene. Jeg fokuser på mitt liv og det jeg kan påvirke. Kanskje det kan hjelpe deg å slå av nyhetene? Jeg gjør det. Anonymkode: 693b1...f54
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #3 Skrevet 5. februar 2024 Slå av nyhetene? Man plikter til å holde seg orientert. Man vil holde seg orientert. Hvordan klare seg ellers? Bli overrasket over å møte en russisk soldat utenfor døra si en dag? Anonymkode: 07524...fde
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #4 Skrevet 6. februar 2024 Jeg leser nyheter på NRK et par ganger i uken. Får vite alt jeg trenger og slipper katastrofeoverskriftene om kanskjekriser som ikke blir noe av. Blir det krig så får vi varsel på telefonen... Styr unna tabloidene, de lever av å spre frykt. Anonymkode: 234b6...3ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå