AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #1 Skrevet 5. februar 2024 Vi er kolleger og jeg har falt pladask for ham, men han syns jeg er for ung. Han er 57 og jeg er 44. Vi jobber sammen nesten hver dag. Er det mulig å få han til å ikke syns aldersforskjellen er for stor? Jeg merker han liker meg, for han sender små hint og er flørtende. Anonymkode: 13d23...6a7
Gjest Hoia Skrevet 5. februar 2024 #2 Skrevet 5. februar 2024 Dette ville jeg hoppet bukk over. Sett deg ned, se for deg et liv med vedkommende, hvordan ville det ha vært etter et halvt år? Nå har han deg på gress, og du er vitterlig fjern som bruker tiden på det.
Rainstorm2.0 Skrevet 5. februar 2024 #3 Skrevet 5. februar 2024 Dette trenger da ikke være vondt, du kommer jo til å få ham! Om du vil. Han liker deg, og du liker ham, og aldersforskjellen er bagatellmessig. Det er ut fra et misforstått paternalistisk syn på deg som kvinne at du kan ikke ta eget valg for deg, og at han kommer til å bli pleietrengende og du hans pleier, noe han "ikke kan utsette deg for". Hvis du er trygg på deg selv, trygg på hva du vil ha, og han faktisk liker deg går jo dette veien. Vær obs på at du kanskje innser etter hvert at det faktisk ikke er det du vil ha. Det er jo godt mulig han også er redd for å bli såret, at du er den som nettopp skal trekke deg da du innser at du kanskje må pleie ham om 25 år. Men igjen, om du er stødig og trygg vil den frykten hans visne. Men ikke sår ham nå da! 1
Gjest Hoia Skrevet 5. februar 2024 #4 Skrevet 5. februar 2024 Her bør det gå en jernvegg ned, dømmekraft. Du setter deg i en "Han vil ikke ha meg"-situasjon, det er et tegn på at du ikke bør være sammen med en eldre mann.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #5 Skrevet 5. februar 2024 Det er ikke så mye du får gjort med det. Han har gitt deg et svar. Gå videre. Jeg har vært betatt (forelsket?) i en jeg ikke kan få i snart ett år. Jeg er godt gift, og elsker mannen min. Vi har vært sammen i 15 år, og jeg ønsker ikke å gjøre noe for å ødelegge ekteskapet. Jeg kan ikke styre hvordan/hva jeg føler for denne andre mannen, men jeg kan styre hva jeg gjør med det. Svaret er «ingenting». Jeg bare venter på at det skal gå over av seg selv, selv om det er beintøft å være forelsket i noen man ikke kan få. Jeg treffer denne mannen et par ganger i måneden, og passer på at jeg ikke viser ham at jeg har følelser for ham. Det går over til slutt. Anonymkode: f0e29...11b 4 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #6 Skrevet 5. februar 2024 Så du vil være kjæreste med du ser hele dagen på jobb,......? 🙈 Hvem får seg ny jobb NÅR det skjærer seg, den som har mest kjærlighetssorg? Anonymkode: 3fb70...62c
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #7 Skrevet 5. februar 2024 Hva med å respektere et nei? Anonymkode: 10687...1e1 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #8 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva med å respektere et nei? Anonymkode: 10687...1e1 Hva babler du om? han har aldri sagt direkte nei. Anonymkode: 13d23...6a7 1
Gjest Hoia Skrevet 5. februar 2024 #9 Skrevet 5. februar 2024 Hva med å se verdien i deg selv? En dame på 44 år er i sin beste alder! Jumpe over til noen på egen alder!
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #10 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva babler du om? han har aldri sagt direkte nei. Anonymkode: 13d23...6a7 Du skrev jo at han synes aldersforskjellen er for stor, har du glemt det? Anonymkode: 10687...1e1 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #11 Skrevet 5. februar 2024 Han synes du er for ung. Da er det bare å gå videre Anonymkode: d0967...673 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #12 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du skrev jo at han synes aldersforskjellen er for stor, har du glemt det? Anonymkode: 10687...1e1 Men hvorfor driver han å flørter da og sender små hint? Anonymkode: 13d23...6a7
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #13 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han synes du er for ung. Da er det bare å gå videre Anonymkode: d0967...673 Men samtidig flørter han.... Anonymkode: 13d23...6a7
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #14 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hvorfor driver han å flørter da og sender små hint? Anonymkode: 13d23...6a7 Overtolkning/innbilning fra din side? Anonymkode: 88c62...fe1 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #15 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Overtolkning/innbilning fra din side? Anonymkode: 88c62...fe1 Han liker meg det har han sagt, det er kun alderen han henger seg opp i. Anonymkode: 13d23...6a7
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #16 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Han liker meg det har han sagt, det er kun alderen han henger seg opp i. Anonymkode: 13d23...6a7 Javel. Men vil du virkelig nedlate deg til å MASE?? Ta ham på ordet og trekk deg tilbake. Ha bittelitt stolthet da, jente. Du skjønner, det går fint an å bli smigret av at en yngre kollega er forelsket i ham, uten at han nødvendigvis har så sterke følelser tilbake eller ønsker et forhold med en kollega. Uansett har han avslått tilnærmelsene dine. Så bare glem det. Anonymkode: 10687...1e1 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #17 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Javel. Men vil du virkelig nedlate deg til å MASE?? Ta ham på ordet og trekk deg tilbake. Ha bittelitt stolthet da, jente. Du skjønner, det går fint an å bli smigret av at en yngre kollega er forelsket i ham, uten at han nødvendigvis har så sterke følelser tilbake eller ønsker et forhold med en kollega. Uansett har han avslått tilnærmelsene dine. Så bare glem det. Anonymkode: 10687...1e1 Jeg har aldri mast på ham. Anonymkode: 13d23...6a7
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #18 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Så du vil være kjæreste med du ser hele dagen på jobb,......? 🙈 Hvem får seg ny jobb NÅR det skjærer seg, den som har mest kjærlighetssorg? Anonymkode: 3fb70...62c Null stress, han går jo snart av Anonymkode: 4183a...e8a
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #19 Skrevet 5. februar 2024 Du burde finne ny jobb. Spådom. Julebord han flørter med deg... mente ikke noe med det... rabalder.. Anonymkode: 95e8a...848
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #20 Skrevet 5. februar 2024 Jeg ville droppet det. Han sier han synes du er for ung. Kanskje fordi han har lyst på ei å dele pensjonisttilværelsen med når den tid kommer? Når du blir pensjonert har han allerede vært det i 10-12 år. At han flørter samtidig som han sier det ikke kan bli dere er rett og slett dårlig gjort. Da hindrer han deg i å gå videre og seigpiner deg bare. Ikke sikkert han mener å gjøre det da men. Resultatet blir det samme.. Anonymkode: e8031...e42 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå