AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #1 Skrevet 5. februar 2024 Noen som vet? Noen med erfaring som vil dele? Gjelder i hovedsak imovane/zoplicone og quetapine, men også annen erfaring er nyttig! Anonymkode: b0f17...2f6
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #3 Skrevet 6. februar 2024 Imovane har sluttet å fungere på meg, brukte det alt fra null til fire netter i uken. Sluttet da søvnen bedret seg. Fikk prøve på nytt da søvnen forverret seg etter et par år, men resultatet var en søvnløs natt med hodepine hver gang jeg prøvde. Anonymkode: 9d5da...288
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #4 Skrevet 6. februar 2024 Jeg fikk imovane igjen etter flere måneder uten bruk. Nå virker det såvidt på . Anonymkode: 05cc5...5d3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #5 Skrevet 7. februar 2024 For Imovane: minst 1 mnd opphold. Etter 3 er mnd er det usannsynlig de ikke virker som de skal om du tar dem på ny. Fungerer egentlig greit som kjøreregel på c-preparater også om man i perioder har daglig bruk av sovetabl. pga søvnproblemer. Anonymkode: e0c04...f3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå