AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #1 Del Skrevet 5. februar 2024 Hei! Skal booke fly til asia, og lurer på hvilke sider dere anser som trygge å bestille på? Ser det er mye rart der ute. Anonymkode: ce5a5...1a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DrueSmoothie Skrevet 6. februar 2024 #2 Del Skrevet 6. februar 2024 Jeg bestiller alltid direkte fra flyselskapet. Står mye bedre i det dersom det skulle bli kanselleringer etc føler jeg. Bruker ofte Finn.no til å se på og sammenligne priser først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #3 Del Skrevet 6. februar 2024 Bestiller alltid fly rett fra flyselskapet. Hotel rett fra hotellet, hotelkjeden eller hotels.com. Buss og tog helst direkte fra selskapet eller anerkjente biĺlettutstedere. Anonymkode: d9eb1...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jentamedtekopp Skrevet 6. februar 2024 #4 Del Skrevet 6. februar 2024 Flyscanner har jeg brukt mye når jeg reiser langt, Usa/asia. Finner alltid utrolig gode priser der. Aldri hatt problemer. Ellers direkte med flyselskapet, det er det enkleste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå