AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #1 Skrevet 5. februar 2024 Jeg har etterhvert blitt plaget av en del humørsvinginger som tydelig har sammenhenge med syklusen min. Jeg blir svært nedfor og får en sterk oppblomstring av angst. Dette er veldig ubehagelig og dukker opp 3-4 dager før mens, som typisk PMS. Men det rare er at det fortsetter også etter mensen dukker opp, i opptil 7-10 dager. Noen som er plaget med det samme? Og hva har hjulpet deg i såfall? Anonymkode: 04724...6e2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #2 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg har etterhvert blitt plaget av en del humørsvinginger som tydelig har sammenhenge med syklusen min. Jeg blir svært nedfor og får en sterk oppblomstring av angst. Dette er veldig ubehagelig og dukker opp 3-4 dager før mens, som typisk PMS. Men det rare er at det fortsetter også etter mensen dukker opp, i opptil 7-10 dager. Noen som er plaget med det samme? Og hva har hjulpet deg i såfall? Anonymkode: 04724...6e2 Ja, hos meg begynner det 2 uker før mens. Og varer til mensen er ferdig. Før var det kun 2 uker før og alt ble bra den dagen jeg begynte å blø, men nå varer det helt til jeg er ferdig 😭 jeg har nettopp startet på antidepressiva pga pmdd! Så håper det hjelper nå! Du kan melde deg inn på PMDD-Norge på Facebook ❤️ Anonymkode: 3b522...b1d 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #3 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 5.2.2024 den 20.29): Ja, hos meg begynner det 2 uker før mens. Og varer til mensen er ferdig. Før var det kun 2 uker før og alt ble bra den dagen jeg begynte å blø, men nå varer det helt til jeg er ferdig 😭 jeg har nettopp startet på antidepressiva pga pmdd! Så håper det hjelper nå! Du kan melde deg inn på PMDD-Norge på Facebook ❤️ Anonymkode: 3b522...b1d 3 dårlige uker? Da har du jo bare en god uke i mnd. Anonymkode: 99b10...b2a
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #4 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): 3 dårlige uker? Da har du jo bare en god uke i mnd. Anonymkode: 99b10...b2a Stemmer det. Helt forferdelig! Anonymkode: 3b522...b1d 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #5 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Stemmer det. Helt forferdelig! Anonymkode: 3b522...b1d Hvilke alternativ er det for å løse slike problemer? Hormonprevensjon eller antidepressiva? Håper du får flere gode dager etterhvert. Anonymkode: 99b10...b2a
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2024 #6 Skrevet 7. februar 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvilke alternativ er det for å løse slike problemer? Hormonprevensjon eller antidepressiva? Håper du får flere gode dager etterhvert. Anonymkode: 99b10...b2a Har nettopp begynt på antidepressiva, så håper det hjelper. Takk❤️ Anonymkode: 3b522...b1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå