Gå til innhold

Trenger synspunkter etter date

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på date med en mann, jeg likte han veldig godt. Og siden jeg likte han, så ble jeg stresset og sa mye rart på daten:/ Og nå sitter jeg her og analyserer alt det dumme jeg sa, og lurer på hva han tenker om meg. Jeg vil jo møte han igjen (og ha nervene under kontroll). 

Det var jeg som spurte om å møtes. Han kunne ikke den dagen jeg foreslo, så han foreslo andre dager som jeg ikke kunne. Og han fulgte videre opp til vi møttes. Så vi tok på en måte begge initiativ til første date (men kanskje mest han). 

Daten var i forrige uke, og han skulle være opptatt den neste uken (altså opptatt i ca 3 dager til). Jeg ville ikke forstyrre for mye, men sendte en liten melding i helgen, og han svarte med en gang (lettelse). Han sendte også et bilde av det han holdt på med. 

Nå tenker jeg at ballen ligger hos han? At hvis han vil møte meg igjen så tar han kontakt når han har tid igjen? 

Og hvor ille er det å være helt gjøk på en date😭 Jeg var stresset, pratet mye, sa generelt mye rart. Men vi snakket (heldigvis) også om han, og jeg tror jeg viste interesse. Men hvorfor i alle dager pratet jeg så jævlig mye. 

Anonymkode: a5f48...272

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du pratet mye fordi du var nervøs! Fordi du liker ham🥰 

Det virker jo som han også fremdeles er interessert. Ingenting du kan gjøre med nå. Tipper du var sjarmerende og flott! 

Jeg var helt gjøk på første date med han jeg er kjærester med nå! 🥰 Han tar det stadig opp faktisk, og vi ler av det. 

Skrevet
Rainstorm2.0 skrev (6 minutter siden):

Du pratet mye fordi du var nervøs! Fordi du liker ham🥰 

Det virker jo som han også fremdeles er interessert. Ingenting du kan gjøre med nå. Tipper du var sjarmerende og flott! 

Jeg var helt gjøk på første date med han jeg er kjærester med nå! 🥰 Han tar det stadig opp faktisk, og vi ler av det. 

Takk for svar! 

Men så godt å høre! Hvordan gjøk var du?😭 Det hjelper å høre suksesshistorier. 

Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Var på date med en mann, jeg likte han veldig godt. Og siden jeg likte han, så ble jeg stresset og sa mye rart på daten:/ Og nå sitter jeg her og analyserer alt det dumme jeg sa, og lurer på hva han tenker om meg. Jeg vil jo møte han igjen (og ha nervene under kontroll). 

Det var jeg som spurte om å møtes. Han kunne ikke den dagen jeg foreslo, så han foreslo andre dager som jeg ikke kunne. Og han fulgte videre opp til vi møttes. Så vi tok på en måte begge initiativ til første date (men kanskje mest han). 

Daten var i forrige uke, og han skulle være opptatt den neste uken (altså opptatt i ca 3 dager til). Jeg ville ikke forstyrre for mye, men sendte en liten melding i helgen, og han svarte med en gang (lettelse). Han sendte også et bilde av det han holdt på med. 

Nå tenker jeg at ballen ligger hos han? At hvis han vil møte meg igjen så tar han kontakt når han har tid igjen? 

Og hvor ille er det å være helt gjøk på en date😭 Jeg var stresset, pratet mye, sa generelt mye rart. Men vi snakket (heldigvis) også om han, og jeg tror jeg viste interesse. Men hvorfor i alle dager pratet jeg så jævlig mye. 

Jeg snakker masse når jeg er nervøs selv! Sånn jeg har kommet gjennom alle muntlige eksamener med gode karakterer! Dette går nok helt fint :) Ofte så tenker man veldig mye over sånne ting selv, men andre legger knapt merke til det. Kanskje han bare tenkte at du var en søt og sprudlende jente? :) 

Skrevet

Dere virker noe nølende begge to. Drit i at du var nervøs og sa mye rart. Kanskje han bare synes det hadde sin sjarm. Han kan ha vært nervøs han og. 

Vet ikke om det er noe "regel" om at ballen ligger hos ham nå. Det kommer an på hvordan dialogen har vært. Egentlig tenker jeg han burde tatt initiativ nå. Men kan være grunner til at han ikke har det. Jeg tenker man skal bedømme folk på sitt handlingsmønster og ikke på enkeltsituasjoner. 

Er du interessert, så gi det et forsøk, men virker han lunken, så dropp det. 

Anonymkode: 84b5d...f57

Skrevet
Blått skrev (1 time siden):

Jeg snakker masse når jeg er nervøs selv! Sånn jeg har kommet gjennom alle muntlige eksamener med gode karakterer! Dette går nok helt fint :) Ofte så tenker man veldig mye over sånne ting selv, men andre legger knapt merke til det. Kanskje han bare tenkte at du var en søt og sprudlende jente? :) 

Takk for oppmuntrende ord😊

I mitt hode var jeg ikke søt, men litt kaotisk😅😭 

Men jeg får ikke gjort noe med det nå uansett. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dere virker noe nølende begge to. Drit i at du var nervøs og sa mye rart. Kanskje han bare synes det hadde sin sjarm. Han kan ha vært nervøs han og. 

Vet ikke om det er noe "regel" om at ballen ligger hos ham nå. Det kommer an på hvordan dialogen har vært. Egentlig tenker jeg han burde tatt initiativ nå. Men kan være grunner til at han ikke har det. Jeg tenker man skal bedømme folk på sitt handlingsmønster og ikke på enkeltsituasjoner. 

Er du interessert, så gi det et forsøk, men virker han lunken, så dropp det. 

Ja jeg må slutte å spille av kvelden i hodet mitt, for jeg får ikke gjort noe med min opptreden uansett. 

Jeg venter til helgen, og ser om jeg hører noe. Og ta stilling da om jeg vil kontakte han. 

Skrevet

Det er vel nokså normalt å være nervøs på første date med noen og da er man ikke alltid den beste versjonen av seg selv heller. Det høres ikke ut som du var på en date som endte opp i klein stillhet heller så det er jo bra. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ja jeg må slutte å spille av kvelden i hodet mitt, for jeg får ikke gjort noe med min opptreden uansett. 

Jeg venter til helgen, og ser om jeg hører noe. Og ta stilling da om jeg vil kontakte han. 

Mitt tips istedenfor å vente er å heller finne på noe konkret du kan invitere han med på. "Hei, jeg har billetter til ..... på Søndag, kunne du tenkt deg å være med? " 

Anonymkode: 74f6a...f7a

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mitt tips istedenfor å vente er å heller finne på noe konkret du kan invitere han med på. "Hei, jeg har billetter til ..... på Søndag, kunne du tenkt deg å være med? " 

Takk for tips! 
Har du forslag til andre konkrete ting, som ikke innebærer billetter?😅

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Takk for oppmuntrende ord😊

I mitt hode var jeg ikke søt, men litt kaotisk😅😭 

Men jeg får ikke gjort noe med det nå uansett. 

Hva med å tenke på det på den måten at du føler at du var kaotisk fordi det betyr mye for deg og du vil at han skal like deg? Vi lurer oss ofte selv litt i den prosessen på sånne ting. 

Veldig enig med at du får ikke gjort noe med det. Det har skjedd, så om du klarer å gi slipp på det og tenke at det nå er overstått.. så kan du bruke energien din på å tenke fremover! Som en annen sa - hvordan skal dere få til date nummer to? ;) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Takk for tips! 

Nå vet jeg ikke hvor du bor, men søk opp ting som skjer i området der du bor og "Hei, så de skulle åpne..... kunne du tenkt deg å sjekket det ut med meg på Lørdag?" 

Det viktigste her og poenget mitt er at du har noe konkret du tar kontakt om. Tid sted og hva dere eventuelt skal gjøre.  Kan han ikke så kan han ikke. Har han ikke lyst og sier han ikke kan så vil det komme frem senere. Er han interessert så vil han si ja eller komme med et annet forslag hvis han ikke kan. 

Et slikt forslag vil også kunne vekke interessen hans hvis han er usikker, fordi det viser at du har selvtillit og kommer med noe konkret. Du viser også at du ikke er av de som vil kreve at han hele tiden kommer med forslag om ting. 

Skrevet

Du høres skummelt opptatt ur av at om han likte deg og bare det, og om du har vært flink nok til å ikke plage/forstyrre ham osv, for meg høres dette veldig usunt. 

Anonymkode: 5034b...9b0

• Hjerte 1
Skrevet

Råd fra en veldig erfaren dater: Liker du en mann, vis ham det. Vis hvem du er. Om han liker deg eller ikke, er ikke din jobb å finne ut av, det er det han som skal gjøre. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Takk for tips! 

Ikke meg du siterer, men hva med kino?

Og angående å ta kontakt, hvis han skrev sist fordi han svarte på din melding, tenker han kanskje at det er opp til deg nå, og at han må vente til du skriver igjen?

Synes ikke man skal være så opptatt av hvem sin tur det er til å skrive så lenge det virker som begge er interesserte.

Skrevet
59 minutter siden, Pysa said:

Råd fra en veldig erfaren dater: Liker du en mann, vis ham det. Vis hvem du er. Om han liker deg eller ikke, er ikke din jobb å finne ut av, det er det han som skal gjøre. 

👆 Denne burde flere kvinner lese!  Vi menn er enkle. Liker du en mann, så slapp av, vær deg selv og vis det! Vi skjønner ingenting ellers. 👍 Det er helt sant! 

Skrevet
Pysa skrev (1 time siden):

Takk! Det er jo helt riktig, ikke min oppgave å finne ut om han liker meg. 

Hjernen overtenker! 

Skrevet
ti10 skrev (3 timer siden):

Ikke meg du siterer, men hva med kino?

Og angående å ta kontakt, hvis han skrev sist fordi han svarte på din melding, tenker han kanskje at det er opp til deg nå, og at han må vente til du skriver igjen?

Synes ikke man skal være så opptatt av hvem sin tur det er til å skrive så lenge det virker som begge er interesserte.

Jeg sendte først, han svarte (pluss et spørsmål), jeg svarte (uten spørsmål), og han svarte til slutt med emojis. 

Så han skrev på en måte siste melding ja. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...