Gå til innhold

Å få dette til svar ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en godt venn slæsh flørt som svarte noe rart da jeg spurte om jeg skulle komme innom neste uke med en kaffe og øl emoji. Hun svarte "sikkert det😊😊 Høres hu helt uinteressert ut eller overtenker jeg svaret? 

Anonymkode: da903...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Korleis stilte du spm, heilt ordrett? For meg formulera du deg litt rart, så kan hende ho misforstod at det var eit direkte spm? 😅 Uansett, 2 smilefjes pleier ikkje å bety heilt uinteressert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt igjen og spør hvilken dag det passer.

Anonymkode: 1e881...d40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RockyRose skrev (9 timer siden):

Korleis stilte du spm, heilt ordrett? For meg formulera du deg litt rart, så kan hende ho misforstod at det var eit direkte spm? 😅 Uansett, 2 smilefjes pleier ikkje å bety heilt uinteressert.

Men hun hadde ett smileansikt bare, men skrev "Sikkert det😊". Litt sånn halvkjipt svar følte jeg Men sikkert innafor og at hun vil ha besøk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

RockyRose skrev (9 timer siden):

Skrev... Jeg kan stikke innom deg en dag neste uke om du vil på en 🍻? Så skrev hun , Sikkert det😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Skrev... Jeg kan stikke innom deg en dag neste uke om du vil på en 🍻? Så skrev hun , Sikkert det😊

Slutt å overtenk

Anonymkode: 9d066...0e6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Spørsmålet ditt var jo litt halvhjertet, så da må du jo forvente et halvhjertet svar...

Anonymkode: 7eb5a...17f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kva betyr "om du vil på en 🍻"? 😅 Er dette slang for "øl og kos" i dine auger, og ho har forstått at det handlar om det? Eller var dette din måte å invitere til date på? Eg hadde nok svart like kjedeleg tilbake, fordi eg syns det var ein lite innbydande invitasjon til noko med ein nyflørt, og hadde nok tenkt at du kun var interessert i sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du overtenker.. 

Du tolker det til at hun kanskje ikke er interessert, men hadde du vært interessert så hadde du foreslått faktisk tidspunkt.

Du gidder ikke spørre når det passer eller foreslå en dag, men du forventer hun skal være skikkelig på? Spør du meg, så er det du som virker uinteressert i den samtalen.

Anonymkode: ea387...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Du overtenker.. 

Du tolker det til at hun kanskje ikke er interessert, men hadde du vært interessert så hadde du foreslått faktisk tidspunkt.

Du gidder ikke spørre når det passer eller foreslå en dag, men du forventer hun skal være skikkelig på? Spør du meg, så er det du som virker uinteressert i den samtalen.

Anonymkode: ea387...adf

Ok. Jeg kunne formulert meg annerledes... Men håper hun vil da og ikke skriver sikkert det vare fordi hun kan trekke seg. Jeg tar sikkert det sol en tydelig svar jeg da. Det ble tirsdag neste uke 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...