Knøttet Skrevet 31. januar 2006 #1 Skrevet 31. januar 2006 Siden vi bor i midtbyen i trondheim tenkte jeg at det kunne være praktisk å ha parkeringsplass her- men jeg greier ikke å spore opp prisen pr. år eller måned, er det noen som kan hjelpe meg?
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #2 Skrevet 31. januar 2006 SÅ vanskelig er det ikke å finne prisen. Det er ikke verre enn at du putter inn ordene: soneparkering Trondheim pris i Google... http://trondheimparkering.no/default2.asp?active_page_id=179
Gjest gjest1 Skrevet 31. januar 2006 #3 Skrevet 31. januar 2006 (endret) Hm... jeg har lurt på noe også ang dette: jeg bor i Trondheim, i et boligområde der det er soneparkering. Men når folk kommer på besøk til meg, har de da lov til å parkere der? De pleier å stikke et par gater videre, der soneparkeringen er slutt, hvor det er en parkeringsautomat, og kjøpe en lapp der, som de henter og setter i vinduet... går dette bra, eller er det ikke lov? Må de evt. sette bilen i nærheten av den parkeringsautomaten (men det er jo tungvint), og ikke utenfor huset mitt? Og hva med parkering på kveldstid, kan de da stå gratis i soneparkerings-sonen når de er på besøk hos meg? Har googlet uten å finne noe svar på dette... Endret 31. januar 2006 av soleil~noir
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #4 Skrevet 31. januar 2006 Hvis du hadde fulgt linken som ble gitt over her, så hadde du funnet det på de sidene. Men her er en link direkte til siden med infoen du trenger: http://trondheimparkering.no/default2.asp?active_page_id=177
Gjest gjest1 Skrevet 31. januar 2006 #5 Skrevet 31. januar 2006 OK, ser det er lov å parkere der på kvelder etc... men: "Hvor parkerer besøkende? Besøkende henvises til parkeringsplasser med parkometer eller plasser skiltet med parkering mot avgift. " sukk... så tungvint. Men det står ikke at det ikke er LOV, bare at det henvises. Spørs hvor vennligsinnede og forståelsesfulle parkeringsvaktene eventuelt er da..
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #6 Skrevet 31. januar 2006 OK, ser det er lov å parkere der på kvelder etc... men: "Hvor parkerer besøkende? Besøkende henvises til parkeringsplasser med parkometer eller plasser skiltet med parkering mot avgift. " sukk... så tungvint. Men det står ikke at det ikke er LOV, bare at det henvises. Spørs hvor vennligsinnede og forståelsesfulle parkeringsvaktene eventuelt er da.. ← Uten sonekort får de seg nok en bot om parkeringsvakta rusler forbi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå