Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi nå har sett reaksjonene på tegningene av Muhammed synes jeg det er på tide å vise respekt. En kirke i Italia har noen bilder av Muhammed fra 1400-tallet, Al-Qaida truet med å sprenge kirken. Jeg synes disse bildene må ødelegges, gjerne ved offentlig brenning. Vi burde skamme oss over disse gamle kuntnerne som var så respektløse!

www.guardian.co.uk/arts/news/story/0,11711,742914,00.html

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Når vi nå har sett reaksjonene på tegningene av Muhammed synes jeg det er på tide å vise respekt. En kirke i Italia har noen bilder av Muhammed fra 1400-tallet, Al-Qaida truet med å sprenge kirken. Jeg synes disse bildene må ødelegges, gjerne ved offentlig brenning. Vi burde skamme oss over disse gamle kuntnerne som var så respektløse!

www.guardian.co.uk/arts/news/story/0,11711,742914,00.html

ALDRI!!! La bildene være! Du har ikke lov til å ødelegge kunst.

Muslimene skal ALDRI få kue oss.

Endret av Utenriksmedister
Skrevet (endret)
Sorry, glemte ironiflagg

Vanskelig å tolke om det er ironi når man vet hvordan mange av muslimene reagerer. Man kan ikke vite om du er muslim eller ikke.

Endret av Utenriksmedister
Skrevet

Hvis linken ikke funker i adressefeltet så søk på linken i google, da kommer historien.

Skrevet

Finnes det link til de/den berømte karrikaturtegningen som nesten starter verdenskrig nr 3?

Skrevet

Jeg fant ingen ting på uib eller guardian sine lenker.

Ingen bilder.

Har muslimer så stor makt?

Skrevet

Det blir så feil når et annet land og kultur og religion og alt det der skal få så mye makt over oss pga ren frykt at det går utover vår ytringsfrihet!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...