Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #1 Skrevet 31. januar 2006 Når vi nå har sett reaksjonene på tegningene av Muhammed synes jeg det er på tide å vise respekt. En kirke i Italia har noen bilder av Muhammed fra 1400-tallet, Al-Qaida truet med å sprenge kirken. Jeg synes disse bildene må ødelegges, gjerne ved offentlig brenning. Vi burde skamme oss over disse gamle kuntnerne som var så respektløse! www.guardian.co.uk/arts/news/story/0,11711,742914,00.html
Utenriksmedister Skrevet 31. januar 2006 #2 Skrevet 31. januar 2006 (endret) Når vi nå har sett reaksjonene på tegningene av Muhammed synes jeg det er på tide å vise respekt. En kirke i Italia har noen bilder av Muhammed fra 1400-tallet, Al-Qaida truet med å sprenge kirken. Jeg synes disse bildene må ødelegges, gjerne ved offentlig brenning. Vi burde skamme oss over disse gamle kuntnerne som var så respektløse! www.guardian.co.uk/arts/news/story/0,11711,742914,00.html ← ALDRI!!! La bildene være! Du har ikke lov til å ødelegge kunst. Muslimene skal ALDRI få kue oss. Endret 31. januar 2006 av Utenriksmedister
Utenriksmedister Skrevet 31. januar 2006 #4 Skrevet 31. januar 2006 (endret) Sorry, glemte ironiflagg ← Vanskelig å tolke om det er ironi når man vet hvordan mange av muslimene reagerer. Man kan ikke vite om du er muslim eller ikke. Endret 31. januar 2006 av Utenriksmedister
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #5 Skrevet 31. januar 2006 Hvis linken ikke funker i adressefeltet så søk på linken i google, da kommer historien.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #6 Skrevet 31. januar 2006 Universitetet i Bergen har hatt et prosjekt gående med islamske bilder. Dette kan vi ikke godta, noen må nå snakke med universitetet og få en beklagelse. De har tilogmed vært så frekke at de har samlet bilder av Muhammed kjøpt i Iran, uhørt! http://www.hf.uib.no/i/religion/populariko.../utstill02.html
Annie Skrevet 1. februar 2006 #7 Skrevet 1. februar 2006 Finnes det link til de/den berømte karrikaturtegningen som nesten starter verdenskrig nr 3?
Gjest Bellatrix Skrevet 1. februar 2006 #8 Skrevet 1. februar 2006 Universitetet i Bergen har hatt et prosjekt gående med islamske bilder. Dette kan vi ikke godta, noen må nå snakke med universitetet og få en beklagelse. De har tilogmed vært så frekke at de har samlet bilder av Muhammed kjøpt i Iran, uhørt! http://www.hf.uib.no/i/religion/populariko.../utstill02.html ← De har fjernet bildene nå.
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #10 Skrevet 1. februar 2006 Jeg fant ingen ting på uib eller guardian sine lenker. Ingen bilder. Har muslimer så stor makt?
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #11 Skrevet 1. februar 2006 Det blir så feil når et annet land og kultur og religion og alt det der skal få så mye makt over oss pga ren frykt at det går utover vår ytringsfrihet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå