AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #1 Skrevet 5. februar 2024 Trenger råd fra noen i lignende situasjon. Mannen og meg hadde en diskusjon, og nå snakker vi ikke sammen, jeg har dratt fra hjemmet vårt for å tenke. Bakgrunnen er at begge var stresset, og jeg har slitt en stund med noen tanker som har gnagd litt ( forskjeller mellom oss, har opplevd litt rasisme fra familien hans osv) så jeg forklarte dette. Irritert meg også over at han er altfor grei med storfamilien. Har også sagt mine bekymringer om fremtiden og oss, jeg inviterte til dialog og spurte hvordan vi skal løse dette. Det han fikk med seg ut av alt dette er at « å ja så du har hatt det dårlig de siste x årene?» « forstår ikke hvorfor du er her fortsatt» « hva er vitsen» Han pleier aldri å si sånt, syns det er rart at han plutselig begynner med dette, bruker han dette som et påskudd til å gå fra meg ??? Ser nå at det er umodent å forlate hjemmet, og han er sikkert såret, men jeg er altfor stolt til å bare krype tilbake…dessutten han kan ikke få lov å la dette bli en vane .. Jeg er veldig rådvill her og vil ikke involvere familie og venner Anonymkode: b2335...771
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #2 Skrevet 5. februar 2024 Hvor lenge har du vært borte? Anonymkode: 825f7...6bc
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #4 Skrevet 5. februar 2024 Mener det er greit å dra fra hjemmet for å tenke litt. Men du bør initiere til en samtale om dette, slik at dere får snakket ut. Om dere ikke klarer å bli enig kan en time på familievernkontoret være til god hjelp. Anonymkode: 85678...fd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå