AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #1 Skrevet 5. februar 2024 Argh! Er det mulig?! Jeg er alene med tre barn, hun har ett. Hun bor rett ved der aktiviteten skjer, jeg må kjøre, og hun vil at JEG skal plukke opp hennes barn for å kjøre han dit?! Han kan vel gå? Han er 11 år, min som skal er 8. Hvorfor skal jeg kjøre hennes unge som bor rett ved? Om noe burde hun ha hjulpet meg, men så blir hun sur fordi jeg sier jeg ikke kan. Og jeg har to andre som trenger meg og, hun har ingen. Jeg blir så oppgitt… Anonymkode: 3ddbe...d9a
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #2 Skrevet 5. februar 2024 Hvorfor kjører du om aktiviteten er rett ved? Si til henne at ditt barn skal gå, og det Jan hennes også gjøre… Anonymkode: 95527...d4b
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #3 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor kjører du om aktiviteten er rett ved? Si til henne at ditt barn skal gå, og det Jan hennes også gjøre… Anonymkode: 95527...d4b Leseforståelsen på kg er ikke noe å skryte av 😅 Anonymkode: 13d3e...e5a 14 14
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #4 Skrevet 5. februar 2024 Tydelig og klart nei. Eneste som funker. Si at hverdagen din er hektisk nok som den er om du ikke i tillegg skal kooridnere inn en ekstra. Anonymkode: 08d8e...f9f 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #5 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvorfor kjører du om aktiviteten er rett ved? Si til henne at ditt barn skal gå, og det Jan hennes også gjøre… Anonymkode: 95527...d4b Hvis du leser på nytt, så ser du at TS ikke bor rett ved aktiviteten - men dette kvinnemennesket og barnet gjør det. Hun mener at TS skal plukke opp barnet som bor rett ved. Anonymkode: de8c7...5a7 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #6 Skrevet 5. februar 2024 Hei, med tre barn er det ikke alltid jeg klarer å beregne tid helt nøyaktig. Derfor er det nok best at Jonas går til trening og at de treffes der. Anonymkode: 7598f...5a1 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #7 Skrevet 5. februar 2024 Jeg bare syns det er så fascinerende at enkelte kan få seg til å be de som er langt verre stilt, om hjelp. Hun har null antenner. Hun fikk et klart og tydelig nei nå, med forklaring. Jeg var ikke sur eller uhøflig, og jeg slengte på et par smilys, men hun ble sur ja. Ahh. TS Anonymkode: 3ddbe...d9a 1
Gjest Sprite Skrevet 5. februar 2024 #8 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg bare syns det er så fascinerende at enkelte kan få seg til å be de som er langt verre stilt, om hjelp. Hun har null antenner. Hun fikk et klart og tydelig nei nå, med forklaring. Jeg var ikke sur eller uhøflig, og jeg slengte på et par smilys, men hun ble sur ja. Ahh. TS Anonymkode: 3ddbe...d9a Hvorfor har du kommunikasjon med dette menneske om hun plager deg sånn?
TomBombadil Skrevet 5. februar 2024 #9 Skrevet 5. februar 2024 Er det så vanskelig å plukke opp et barn på veien, dersom det ikke en vesentlig omvei? 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #10 Skrevet 5. februar 2024 TomBombadil skrev (6 minutter siden): Er det så vanskelig å plukke opp et barn på veien, dersom det ikke en vesentlig omvei? Det er en sykt bratt nedoverbakke til dem og det er dritglatt, så jo, det skaper masse styr for meg. TS Anonymkode: 3ddbe...d9a 1 1
TomBombadil Skrevet 5. februar 2024 #11 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er en sykt bratt nedoverbakke til dem og det er dritglatt, så jo, det skaper masse styr for meg. TS Anonymkode: 3ddbe...d9a OK, da har du vel svaret ditt 🙂
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #12 Skrevet 5. februar 2024 Sprite skrev (16 minutter siden): Hvorfor har du kommunikasjon med dette menneske om hun plager deg sånn? Kun fordi vi har barn på felles aktivitet. TS Anonymkode: 3ddbe...d9a
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #13 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg bare syns det er så fascinerende at enkelte kan få seg til å be de som er langt verre stilt, om hjelp. Hun har null antenner. Hun fikk et klart og tydelig nei nå, med forklaring. Jeg var ikke sur eller uhøflig, og jeg slengte på et par smilys, men hun ble sur ja. Ahh. TS Anonymkode: 3ddbe...d9a Hvordan vet du om hun ble sur? Anonymkode: eb0be...d4c
Gjest Sprite Skrevet 5. februar 2024 #14 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Kun fordi vi har barn på felles aktivitet. TS Anonymkode: 3ddbe...d9a Da kutter du henne ut. Ferdig med den saken.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #15 Skrevet 5. februar 2024 Sprite skrev (4 minutter siden): Da kutter du henne ut. Ferdig med den saken. Dump! Denne gangen på innlegg nr 13! Burde gå sport i det her! Hvor kjapt kommer "Dump"! Artig! Anonymkode: eb0be...d4c
Gjest Sprite Skrevet 5. februar 2024 #16 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Dump! Denne gangen på innlegg nr 13! Burde gå sport i det her! Hvor kjapt kommer "Dump"! Artig! Anonymkode: eb0be...d4c Forklar meg gjerne hvorfor ikke dumpe? Hadde lett kvitta meg med en person som sugde såpass energi. Men altså folk må jo gjøre som de vil
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #17 Skrevet 5. februar 2024 Jeg tror aldri jeg noengang har tatt kontakt med henne for noe. Det er alltid hun som maser om noe. Svarer jeg ikke kjapt nok på sms eller messenger, ringer hun. Gjerne mange ganger. TS Anonymkode: 3ddbe...d9a
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #18 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er en sykt bratt nedoverbakke til dem og det er dritglatt, så jo, det skaper masse styr for meg. TS Anonymkode: 3ddbe...d9a Si han kan sitte på om han står klar på toppen av bakken klxx. Viss ikke kjører dere forbi. Om han synes det er bedre å stå å vente i 10 minutter enn å gå bort🤷♀️ men du kommer ikke til å vente. jeg var alene med 4 barn. Men tok med med andre når det passet seg slik når jeg skulle samme vei men nå har aldro noen som bor rett ved oppmøteplassen spurt om skyss da😅 Anonymkode: a83b9...9ec 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #19 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg tror aldri jeg noengang har tatt kontakt med henne for noe. Det er alltid hun som maser om noe. Svarer jeg ikke kjapt nok på sms eller messenger, ringer hun. Gjerne mange ganger. TS Anonymkode: 3ddbe...d9a Hvilken relasjon har du til dette menneske? Er det bare en mor til en unge på samme aktivitet som ungen din? I så fall slutter du bare og svare. Anonymkode: 77136...9c9 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #20 Skrevet 5. februar 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Si han kan sitte på om han står klar på toppen av bakken klxx. Viss ikke kjører dere forbi. Om han synes det er bedre å stå å vente i 10 minutter enn å gå bort🤷♀️ men du kommer ikke til å vente. jeg var alene med 4 barn. Men tok med med andre når det passet seg slik når jeg skulle samme vei men nå har aldro noen som bor rett ved oppmøteplassen spurt om skyss da😅 Anonymkode: a83b9...9ec Hvorfor skal hun gjøre det? Kvinner må lære å sette grenser for seg selv, ikke alltid være snill pike. Anonymkode: 57aa2...039
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå