AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #1 Skrevet 5. februar 2024 Noen som har erfaringer med denne nettbutikken? Jeg bestilte en vare der for flere uker siden, har forsatt ikke mottatt varen. Har kun fått en e-post hvor de skriver: Takk for din bestilling! Ditt ordrenummer er 450577308 (Har endret litt på nummeret) OBS! Dette er ingen kvittering. Bekreftelse på ditt kjøp sendes via e-post. Har ikke fått noen bekreftelse på E-post. Anonymkode: b260f...db7
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #2 Skrevet 5. februar 2024 Og de reklamerer med rask levering i postkassen. TS Anonymkode: b260f...db7
Mut Skrevet 5. februar 2024 #3 Skrevet 5. februar 2024 Jeg handlet der og har god erfaring. Min pakke brukte lang tid, posten var treg. Men da sendte de bare ny med fordi de tenkte at posten hadde rotet bort pakken min. men når det har tatt sånn tid, hvorfor har du ikke kontaktet kundeservice? Selv på den beste butikken kan det skje feil i systemet. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #4 Skrevet 5. februar 2024 Mut skrev (11 minutter siden): Jeg handlet der og har god erfaring. Min pakke brukte lang tid, posten var treg. Men da sendte de bare ny med fordi de tenkte at posten hadde rotet bort pakken min. men når det har tatt sånn tid, hvorfor har du ikke kontaktet kundeservice? Selv på den beste butikken kan det skje feil i systemet. Ok, da får jeg visst kontakte kundeservice, for dette er altfor lang tid å vente på en pakke. Noe må ha skjedd. TS Anonymkode: b260f...db7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå