Arkana Skrevet 31. januar 2006 #1 Skrevet 31. januar 2006 Må innrømme jeg har ledd godt av enkelte av kommentarene til denne artikkelen. Så er spørsmålet, hva slags kunnskap har sneket seg unna hos dere da? Jeg husker godt for noen år siden, det var på slutten av 90-tallet og jeg studerte i England. Jeg var på vei til universitetet med to venner og de to snakket om den siste Jackie Chan-filmen. Og jeg snur meg mot dem og spør "Jackie Chan, who's she?". Trenger vel ikke si at jeg ble møtt med et latterbrøl.
Gjest gjest1 Skrevet 31. januar 2006 #2 Skrevet 31. januar 2006 Denne var god: "Det gikk en stund før jeg skjønte teksten på Vademecum-flasken: "Skyll munn og svelg grundig". Hvor grundig går det egentlig an å svelge? Jeg prøvde i hvertfall! Med lukkede øyne, krum hals og det ene benet litt løftet... :o)" Kanskje ikke så morsomt, men jeg (som er ca 30, glad i å lese fagbøker og opptatt av å tilegne meg kunnskap) fant ut at jeg har tatt feil ang. antallet stater i USA (trodde det var 52 pga Hawaii og Alaska), og at jeg trodde tynntarmen og tykktarmen var brukt til henholdsvis urin og avføring. Er så sikker på at jeg lærte dette på barneskolen. Men da har jeg gått og trodd feil i alle år... Begge deler fikk jeg rettet opp her inne på KG! Så det kan være nyttig å henge her inne
Gjest *Snart medlem* Skrevet 31. januar 2006 #5 Skrevet 31. januar 2006 Hehe, jeg opplevde akkurat det samme som artikkelforfatteren når det gjelder drosjer. Det var faktisk min nåværende samboer som fortalte det med lysene til meg (vi har vært sammen i 3 år)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå