Gå til innhold

Bryllupsreiser

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Heisann!

er det noen som har noen tips om bryllupsreiser?? Ønsker romantikk, varme, fine strender, gode restauranter, shopping, vi er kristne så vi går ikke ut på nattelivet, fin natur.helst ikke dyrer enn 20,000,- for begge. utenom lommepenger. Hvor mye koster det å reise til Hawaii?? Fiji?? Mauritius???

klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Skal du til de stedene må du nok betale iallfall det dobbelte desverre.

Hva med en gresk øy eller Spania? For å få en reise under 20000 må man nok på vanlige charterturer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg undersøkte priser på bryllupsreise til steder som Mauritsius, Seychellene, Maldivene, og fant ut at det meste er fryktelig dyrt. Billigste alternativ lå vel på rundt 30000 totalt de fleste steder. I tillegg er det på de fleste av disse stedene ganske dyrt, så man måtte vel regne med en god del lommepenger i tillegg.

Vi fant endel billige turer til Philippinene og Bali via et byrå i Danmark.. da kom vi så vidt under 20000 tilsammens.

Vi har etter mye om og men bestemt oss for å reise til Sicilia. Det er det fine strender, sikkert masse fine restauranter, veldig romantisk og mye bra shopping! (Har jeg hørt..) icon_smile.gif

¤ Anni ¤1212[ Dette Innlegg er endret av: Anni den 2002-03-14 14:35 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Heisann

Vi legger bryllupsreisen til Sicilia - der får jeg min kvote med historie, Kirker, strandliv - litt shopping og god mat icon_wink.gif

Vi betaler for en uke ca 12 000 - dette er på ett trestjerners hotell icon_smile.gif Gleder meg villt til å få oppleve dette da icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2002-03-14 14:38, anonym wrote:

Hvordan er klimaet i Italia da? Hvor mye koster det ca??

Sicilia...

Vi reiser fra Gøteborg, og betaler for 2 pers 2 uker i 3-stjernes 2-roms leilighet 13600 SEK, det tilsvarer vel omtrent 11600 NOK.

Når det gjelder temperaturer fant jeg dette i en oversikt (snitt-temp):

April: 21

Mai: 25

Juni: 30

Juli: 33

Aug: 33

Sept: 30

Okt: 25

Vi drar i månedsskiftet sept/okt, og håper på mye sol icon_smile.gif Gleder oss kjempemasse!

¤ Anni ¤1212[ Dette Innlegg er endret av: Anni den 2002-03-18 10:39 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med roma da?

er ikke det kjent som "kjærlighetens by"?

God tur iallefall kys_2.gif

Nikita1212[ Dette Innlegg er endret av: Nikita den 2002-03-14 21:30 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som barn var jeg i Hellas. historie- og filosofens verden. Liker du hvite hus, tørr å smake på middelhavs mat, er glad i sol og hvite lange strender- er dette en kjempe fin plass! Vel, maten var kansje billig, men småting som bademadrasser ,solbriller, brusflasker/vann koster jo likt som i Norge. Det var litt negativt- at du ikke merket forskjell på prisen.

Grekere er veldig hyggelige12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på fiji selv. Det er veldig dyrt, og det blir dyrere hvis dere vil ha en skikkelig fin ferie.

Vi bodde på et resort, det var greit nok det men det ble litt kjedelig i lengden, 2 uker.

Det var ikke regntid men vi hadde bare sol 3 dager.

Hvis jeg skulle tilbake hadde jeg valgt et litt annet sted og kortere tid. Kanskje på en øy?

det var forresten stor fattigdom og de som jobbet på hotellet tjente ca det samme i mnd som det kostet oss å bo en dag. Fikk litt dårlig samvittighet. Ellers anbefales new zealand, får billetter tur/retur ca 9000 pp men det er uten hotel.

lykke til

glede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser til ROma ei uke på bryllupsreise og betaler 8000,- tilsammen for begge to, inkludert fly og hotell. Vi reiser hit for å få en solid dose kultur! Og våren i Roma er ikke akkurat uromantisk icon_smile.gif

Reiser om fire uker, gleder oss!

Lykke til i valg av bryllupsreise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Anonymous

Hva med Paris eller Nice? paris er jo kjempefin, men kanskje litt stressende om sommeren. Nice blir jo sol og sommer! Vi reiste til Sardinia og jeg kan anbefale det på det varmeste også. Star Tour har turer dit, og jeg tror vi betalte ca. 14 000 for begge. da bodde vi på det fineste hotellet ( var der i ei uke). Der var det rikelige bademuligheter, samt litt historie og utfluktsmuligheter. Mat etc. er heller ikke så dyrt der. Vi brukte iallefall ikke så mye lommepenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Paris er fantastisk - var der i februar og det var en gedigen opplevelse - fikk sett mye kultur og spiste god mat og drakk god vin icon_smile.gif veeeeeldig romantisk icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...