AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #2 Skrevet 5. februar 2024 Jeg har til gode for å se sokker som er upassende.. Selv de med dress kan ha sokker med artig motiv Anonymkode: d9ce1...b54 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #3 Skrevet 5. februar 2024 Men dette er typ nylon og ikke "vanlige" sokker, ved bruk av bukse ser ingen at dette ikke er f.eks. strømpebukser, og da tror jeg noen hadde sagt at dette var litt "harry" på en strømpebukse kanskje? Anonymkode: 319ae...094
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #4 Skrevet 5. februar 2024 Hvilke sokker folk bruker på jobb er virkelig det siste jeg tenker på. Gå med dem, du Anonymkode: 86758...a56 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #5 Skrevet 5. februar 2024 O.K. La meg si det på en annen måte da. Jeg sa ikke hva slags sko. Og jeg har registrert at "motepolitiet" her inne har kritisert folk som har brukt sko som er åpne foran, og samtidig brukt strømper med tå eller hæl-forsterkning! Hva blir da forskjellen selv om dette er ankelstrømper? Buksa går så langt ned at folk ikke ser at dette er ankelstrømper en gang, so what? Anonymkode: 319ae...094
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #6 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): O.K. La meg si det på en annen måte da. Jeg sa ikke hva slags sko. Og jeg har registrert at "motepolitiet" her inne har kritisert folk som har brukt sko som er åpne foran, og samtidig brukt strømper med tå eller hæl-forsterkning! Hva blir da forskjellen selv om dette er ankelstrømper? Buksa går så langt ned at folk ikke ser at dette er ankelstrømper en gang, so what? Anonymkode: 319ae...094 Det er når man pynter seg til fest at det ikke er pent med strømper og sko med åpen tå. Tror ikke det finnes noen som bryr seg om hva du har på jobb. Det er også påkrevet med sokker i åpne sko i mange yrker. Anonymkode: b73d2...929
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #7 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): O.K. La meg si det på en annen måte da. Jeg sa ikke hva slags sko. Og jeg har registrert at "motepolitiet" her inne har kritisert folk som har brukt sko som er åpne foran, og samtidig brukt strømper med tå eller hæl-forsterkning! Hva blir da forskjellen selv om dette er ankelstrømper? Buksa går så langt ned at folk ikke ser at dette er ankelstrømper en gang, so what? Anonymkode: 319ae...094 Hvis buksene dine uansett går så langt ned, hva i all verden har det å si hva noen her mener er greit eller ikke? Hvis spørsmålet ditt egentlig var rettet mot "motepolitiet" som har preferanser om enkelte strømper i enkelte sko, så burde du tydeliggjort det, eller i det minste skrevet hvilke sko du bruker... og det er ikke ankelstrømper, det er strømper med klassisk/standard lengde. Men jeg kunne fint gått i disse strømpene ja. Jeg måtte fått de gratis, hadde aldri i livet betalt for noe som ser slikt ut, men som du sier, buksene går langt nok ned, og jeg går med dekkende sko. Hadde nok heller valgt strømper med rosa elefanter eller kattepuser på. Anonymkode: e0c65...b3f
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #8 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): O.K. La meg si det på en annen måte da. Jeg sa ikke hva slags sko. Og jeg har registrert at "motepolitiet" her inne har kritisert folk som har brukt sko som er åpne foran, og samtidig brukt strømper med tå eller hæl-forsterkning! Hva blir da forskjellen selv om dette er ankelstrømper? Buksa går så langt ned at folk ikke ser at dette er ankelstrømper en gang, so what? Anonymkode: 319ae...094 Det er da ingen som har sagt at det er greit med sokker i åpne sko, hverken disse eller en strømpebukse. Det ser jævlig ut uansett hvordan man vrir og vender på det. Hva vil du fram til? Anonymkode: 55af8...f55
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #9 Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det er når man pynter seg til fest at det ikke er pent med strømper og sko med åpen tå. Tror ikke det finnes noen som bryr seg om hva du har på jobb. Det er også påkrevet med sokker i åpne sko i mange yrker. Anonymkode: b73d2...929 Ja, men et du en sykepleier med sokker i sandaler så går du ikke slik for å se pen ut. Det er åpenbart et praktisk comfort-valg. Forøvrig har jeg en jobb med dressene hvor man kler seg pent, og vi får ikke få med åpne sko I utgangspunktet. Da putter vi ikke sokker nedi en åpen sko fordi vi på død og liv skal gå med åpne sko. Anonymkode: 55af8...f55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå