AnonymBruker Skrevet 5. februar #1 Del Skrevet 5. februar Hvor mye hcg har man ved 9/10dpo sån ca? Jeg har en digital test som krever 25ul å lurer på om det er bortkastet å ta den nå? Orker ikke å tolke tester å vil bare ha det svar på hvit hehe. Men er utålmodig å vil teste nå. Anonymkode: 7f245...688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #2 Del Skrevet 5. februar 12 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor mye hcg har man ved 9/10dpo sån ca? Jeg har en digital test som krever 25ul å lurer på om det er bortkastet å ta den nå? Orker ikke å tolke tester å vil bare ha det svar på hvit hehe. Men er utålmodig å vil teste nå. Anonymkode: 7f245...688 De på 25ul er fra forventet mens, etter det jeg har forstått. Noen får svake streker så tidlig, andre ikke. Kommer an på når eggløsning var og når egget festet seg Anonymkode: 25916...774 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 5. februar #3 Del Skrevet 5. februar Noen får utslag rundt 9-10dpo, andre ikke.. Helt umulig å si konkret. Alle egg fester seg til ulik tid, alle har ulik mengde produksjon av hcg tidlig. De som er sensitiv på 25, er ment å brukes ved IKM, de som er beregnet til tidligtesting slår ut på 10, men er da også mye mer "utsatt" for å oppdage kjemisk graviditet, hvor mensen da kommer som forventet eller noen dager etter. Så enten kan du ta testen, den er da enten positiv eller negativ, men kan være falsk negativ.. Eller så venter du noen dager til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #4 Del Skrevet 5. februar Tok en tidligteat bare for å se før jeg tok digital å der var det svakt positiv(rosa strek i virkeligheten her), så ikke noe poeng i å ta digital enda. Men føler på meg at dette er enda en kjemisk. Mister mottet av denne prøvingen, ender alltid i kjemisk, spontan eller MA. Denne burde vel vært sterkere på dag 9/10. hadde eggløsning forje lørdag. Anonymkode: 7f245...688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #5 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tok en tidligteat bare for å se før jeg tok digital å der var det svakt positiv(rosa strek i virkeligheten her), så ikke noe poeng i å ta digital enda. Men føler på meg at dette er enda en kjemisk. Mister mottet av denne prøvingen, ender alltid i kjemisk, spontan eller MA. Denne burde vel vært sterkere på dag 9/10. hadde eggløsning forje lørdag. Anonymkode: 7f245...688 Dette er ts. Anonymkode: 7f245...688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #6 Del Skrevet 5. februar 3 minutter siden, AnonymBruker said: Tok en tidligteat bare for å se før jeg tok digital å der var det svakt positiv(rosa strek i virkeligheten her), så ikke noe poeng i å ta digital enda. Men føler på meg at dette er enda en kjemisk. Mister mottet av denne prøvingen, ender alltid i kjemisk, spontan eller MA. Denne burde vel vært sterkere på dag 9/10. hadde eggløsning forje lørdag. Anonymkode: 7f245...688 Dette er RFSU-tidligtest? De er i alle fall kjent for svake streker Anonymkode: 25916...774 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #7 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette er RFSU-tidligtest? De er i alle fall kjent for svake streker Anonymkode: 25916...774 Ja RFSU, kjøpte den fordi det sto 10ul på følsomheten. Ts Anonymkode: 7f245...688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 5. februar #8 Del Skrevet 5. februar RFSU er kjent for svake streker.. Men også viktig å huske at tidligtester generelt sett bare er 79% sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar #9 Del Skrevet 5. februar Helene90 skrev (1 minutt siden): RFSU er kjent for svake streker.. Men også viktig å huske at tidligtester generelt sett bare er 79% sikker. Det enkleste er vel bare å vente til ikm å teste hvis mensen uteblir, så slipper jeg dette hva hvis om, hadde jeg bare hadd selvkontroll. 🙈 ts Anonymkode: 7f245...688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 5. februar #10 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det enkleste er vel bare å vente til ikm å teste hvis mensen uteblir, så slipper jeg dette hva hvis om, hadde jeg bare hadd selvkontroll. 🙈 ts Anonymkode: 7f245...688 Hehe ja det hadde nok vært det enkleste, men det er enklere sagt enn gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #11 Del Skrevet 6. februar Hvor har du det fra at testen «burde» vært sterkere ved 9 dpo? Selv fikk jeg svak positiv på kvelden 9dpo med mitt første barn og var overrasket over å et positivt resultat da jeg vet at det ikke kan forventes å få svar så tidlig. Med nr. 2 testet jeg blendahvitt på 10dpo, først 11 dpo fikk jeg positiv test, men ble en baby ut av det også, gitt. 😊 Forøvrig så er det jo stigningen, og ikke mengden hormoner i seg selv som gir best indikator på om det går rette veien eller ikke, og da må man måle i blod, ikke urin. Anonymkode: 54cf8...1b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå