AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #1 Del Skrevet 5. februar 2024 Hei! Er gravid i uke 22, og har allerede fått en stor og godt synlig åreknute på leggen … Så er på jakt etter gode støttestrømper! Har kjøpt noen fra apoteket (knelange til ca 500kr). Der solgte de også strømpebukser som går helt opp, men de var dyre (1200kr). Har dere noen tips til gode støttestrømper/støttestrømpebukser? Anonymkode: feb8a...7d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusejente Skrevet 6. februar 2024 #2 Del Skrevet 6. februar 2024 jobst er jeg veldig fornøyd med, prøvde mabs men de var alt for trange og ubehagelige å ha på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #3 Del Skrevet 6. februar 2024 Jeg kjøper på fotbutikken.no. Billigere enn apotek. Anonymkode: b6ebb...cde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnitAndCoffee Skrevet 6. februar 2024 #4 Del Skrevet 6. februar 2024 Color4care har 3 for 2 nå, på fargerike støttestrømper (blir ca 300,- for tre par). De har både for normal og bred legg. De har strømpebukser også, men ikke for gravide så vidt jeg kan se. Har handlet der flere ganger og vært veldig fornøyd.😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå