Gå til innhold

Hvordan få 1 åringen til å sove i egen seng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, noen tips til en førstegangsmamma? :) 

Sengen til 1 åringen står på rommet vårt, men hun har et eget rom og hvor den kan stå på. Hun våkner også flere ganger om natten enda for kos og litt pupp. Så vi må liksom ta hun opp av sengen sin flere ganger om natten, amme litt, vente til hun har sovna godt igjen også legge hun tilbake i sengen sin…. Sengen vår er også bare 160*200 så jeg merker at det er skikkelig trangt nå. Tips tas imot, takk på forhånd! 

Anonymkode: 47098...06d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp lilleminis sovebok!

Folk løser det på ulike måter. Vi har stor nok seng på barnerommet til at en voksen har plass ved siden av ved behov. Men for oss er det viktigste at alle sover mest mulig, ikke å øve på egen seng alene. Andre velger andre løsninger. Vår går heller ikke utav sengen alene selv om det er mulig, men roper på oss. 

Anonymkode: e9d24...6a7

• Nyttig 1
Skrevet

Slutte å amme. Mine to første ble ammet og jeg hadde det samme "problemet" med den. Våknet på natt, ville ligge i senga, inntil osv.

Tredje er 1 år, ammes ikke og sover igjennom natta. Har gjort det lenge. Sover på eget rom nå.

Men jeg må ærlig innrømme at jeg skulle ønske hun ville sove i senga med meg.. 1 år er virkelig den nydeligste tiden på jord, skulle gjerne hatt henne inntil meg 🥰🥰 Selv om jeg ikke savner den urolige søvnen 😂

Anonymkode: 9ffe5...0ef

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...