Gå til innhold

Fasit på chatting og sending av meldinger på sosiale medier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fersk på nett dating og så forvirra som jeg kan bli. Jeg ser så mange tråder i dette forumet med så mange forskjellige meninger om hva som er "fasit". Men jeg tenker at det blir umulig å komme med en fasit på dette. Noen damer OG noen menn føler de blir pressa hvis en mann/dame sender melding hver dag, noen damer og menn vil gjerne få melding flere ganger om dagen. Noen damer og noen menn mener det er "sykt" å bli betatt ved bare å chatte mens andre damer og menn blir betatt etter intensiv chatting over fire dager. Noen mener det er umulig å bli forelsket ved å bare ha sett bilder og chattet, mens noen sitter å faktisk er dritforelsket etter å ha delt bilder og chattet i flere uker.

Det er ingen fasit og du må gjøre det DU føler for, før eller senere finner du en som syntes ditt tempo på meldinger og interesse er helt perfekt!

Med hilsen fra ei som er super-betatt av en mann jeg har sett masse bilder av og chattet med hver dag i fire uker. Og nå skal vi snart treffes. 🥰

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, men mine fordommer angående SoMe og forumbrukere, har plassert deg i kategorien "mindre intelligent". Du kommer her, og womansplainer en fasit, som attpåtil vil være på side 3, og glemt før helga kommer.  Men det er godt å få det ut, både for deg og meg. 

Anonymkode: 4e710...b43

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Beklager, men mine fordommer angående SoMe og forumbrukere, har plassert deg i kategorien "mindre intelligent". Du kommer her, og womansplainer en fasit, som attpåtil vil være på side 3, og glemt før helga kommer.  Men det er godt å få det ut, både for deg og meg.

Oi - hva skjedde her?
HI sier jo bare at det ikke er en fasit....

Anonymkode: cb4fa...6a8

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Oi - hva skjedde her?
HI sier jo bare at det ikke er en fasit....

Anonymkode: cb4fa...6a8

...hvilket for de fleste av oss er så åpenbart at det blir litt latterlig å starte en tråd for å forklare denne enorme innsikten for andre...

Anonymkode: 8b7c2...6df

• Hjerte 1
Skrevet

Helt riktig. Er ikke en fasit. Lær hverandre å kjenne, prat sammen om hverandres behov - da kommer man langt.

Men å bli betatt over chat og bilder, er ikke alltid så heldig. Fir i virkeligheten kan det være annerledes. Jeg har datet en stund nå. Fikk et helt annet inntrykk av fyren i virkeligheten enn jeg gjorde på chatt og med bildene. Så lurt å ikke vente for lenge med å treffes 

Anonymkode: 17abd...bbe

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

...hvilket for de fleste av oss er så åpenbart at det blir litt latterlig å starte en tråd for å forklare denne enorme innsikten for andre...

Anonymkode: 8b7c2...6df

Haha, og du er prakteksemplaret på en surmaga KGér! Uansett hva noen skriver om så må det komme et roll og spy ut litt av sitt sinne og bitterhet.

Det har kommet så mange tråder om det her i det siste, så blir litt lei. Er også lei av at folk har meninger om hvor mange meldinger en mann skal sende i løpet av en dag for å være innafor. Helt idiotisk.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...