Gjest Gjest_MrBig_* Skrevet 31. januar 2006 #1 Skrevet 31. januar 2006 Noen som vet hvor jeg kan få tak i sjakett store størrelser (dvs. over str. 60)? Fortrinnsvis i Oslo/Akershus. Takker og bukker for tips!
Leo Skrevet 31. januar 2006 #2 Skrevet 31. januar 2006 Str. 60 er jo ikke akkurat en veldig spesiell størrelse, så det burde strengt tatt ikke være noe problem! Jeg vet ikke, men jeg tror jeg først ville ha tatt en telefon til f.eks. Kristins Brudesalong. De har kjoler i damestr. 58 og da vil jeg tro de også har herreantrekk i størrelser litt større enn "kyllingving" . Hvis ikke de kan hjelpe deg, kan du ta en telefon hit. Det er ikke sikkert de har sjaketter, men sannsynligheten er stor for at de kan bestille evt. vet hvor du kan få tak i. Lykke til!
Gjest Fantus Skrevet 31. januar 2006 #3 Skrevet 31. januar 2006 Du kan prøve en butikk som heter brudekjolen. Den ligger ved Egertorget i oslo. Min mann er ikke akkurat standardstr. men han fikk leid seg en flott smoking der.
Gjest Gjest_MrBig_* Skrevet 31. januar 2006 #4 Skrevet 31. januar 2006 Har nå fått leid hos Kristins brudesalong, takk for gode tips Leo og Fantus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå